Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
In Europa, timpul petrecut pe drum spre si de la serviciu va fi scăzut din timpul de lucru.
#55
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:33
Rosebud09, pe 07 octombrie 2015 - 20:30, a scris:
Aberati din motive de lene. Lucrul este foarte clar si aplicat de multa vreme in oricare tara, dar se vrea ca masura sa fie clar stabilita si sa se evite exceptiile sau abuzurile. Este numai pentru cei care sunt trimisi sa lucreze in locatii diverse, la distanta de locul normal de lucru sau sediul principal al firmei. Se pare ca voi nu stiti decat birou sau fabrica, traseu fix... sau nu ati lucrat niciodata, n-ati privit in jur? E vorba, concret de ocupatii care presupun deplasarea: echipe de masuratori, cartografie, prelevare de probe, inspectii in puncte izolate sau de-alungul liniilor sau conductelor, echipe trimise pentru reparatii, instalare, constructie, in locuri mai indepartate. Timpul petrecut cu deplasarea, cu mijloacele companiei sau individuale, pentru acele scopuri se considera timp lucrat (pentru cei la care salariul este legat de timp). Astea nu e de ieri, de azi, ci chiar in Romania, de zeci de ani. Faptul ca unii nu stiu sau nu au beneficiat de asta inseamna ca au luat teapa (de aceea este buna legiferarea, sa stie si plamasu cum a fost fraierit pana acum). Stai departe de locul de munca? 1. N-ai decat sa te muti aproape, sau 2, sa cauti alta slujba. Daca compania aduce baraci sau asigura hotel in zona apropiata punctului de lucru, e treaba ei. Nu ai înțeles. Normal ca timpul petrecut in masina firmei sau chiar personală daca exista o înțelegere in acest sens, in deplasarea către client era normat si platit. Despre ce ABERAM noi este plata si includerea in programul de lucru normal a timpului petrecut către si de la sevicii pana acasă. |
#57
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:34
argentum, pe 07 octombrie 2015 - 19:43, a scris:
mai de multe ori sunt situatii aberante. cunosc companie straina, in tara mama, programul era respectat la mm. in romania, erai data afara daca plecai la program sau aveai un medical (stiu caz in care o persoana dupa 7 ani de munca acolo i'au strambat din nas ca a luat 2 saptamani medical pentru o boala contagioasa!) argentum, pe 07 octombrie 2015 - 19:43, a scris:
am vazut cazuri cu sef (femeie, ma iertati, dar asta e paternul), necasatorita, carierista si sta si moare pe baricade. nu da munca din mana, nu deleaga pentru ca vrea sa controleze toto si nu vrea sa creasca pe nimeni, de frica sa nu piarda terenul, dar tine pe langa un intreg departament ca sa'i tina de urat serile la munca. de multe ori se sta fara rost si prost. mi se mai intampla sa stau peste sa rezolv una alta si ma uimeam cata prostie puteam sa vad. sa stai sa bati pixul de hartie la 9 seara doar ca sa faci sefului pe plac. companie privata, dar metehne vechi comuniste. bau bau de sef si toti tremura. se pierde mult timp si de regula aia prost platiti isi rup spatele si cu cat faci mai multi bani cu atat ai mai mult timp de ars gazul... Nu mai suntem la 1900, gradul de automatizare a crescut, nu mai batem la mașină și rupem foaia dacă am greșit, avem autocorrect. Dacă productivitatea crește, e normal și moral să scadă și timpul de lucru. |
#58
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:34
daniMMM, pe 07 octombrie 2015 - 20:13, a scris:
E logic,deoarece un autocar de 50 de persoane consuma pe 100 de km dus-intors motorina de vreo 350 ron.Daca gasesc DOAR 50 de persoane pe sate care sa accepte cu 100 ron mai putin ca un orasean(si se pare ca gasesc),profitul este de peste 1000 de euro lunar.Inmulteste cu cate curse are fabrica respectiva... La mine in oras e Massiv si TMD care procedeaza astfel |
#59
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:36
underb, pe 07 octombrie 2015 - 19:45, a scris:
Da, daca serviciul tau presupune munca de teren. Nu e valabil si pt cei care lucreaza intr-o locatie fixa. Mi se pare normal ca atunci cand zona ta cuprinde 3-4 judete, programul tau de 8 ore sa includa si cele 4-5 ore pierdute de drum de multe ori. Oricum era valabil si in Romania, desi faceai cam jumate-jumate drumul cu firma. |
#60
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:36
Eu sunt constient de profitul lor, ca e mare si rentabil chiar daca drumurile sunt lungi la prima vedere . gen 100 km dus 100 intors.... insa eu o sa vreau sa vad firmele astea mari cum scot orele de lucru + orele de transport, o sa ajunga muncitorii cu 5-6 ore lucrate efectiv din 8 ore daca o luam asa si nu vor fi putini cei din judet, pentru ca din oras care stau la bloc + cheltuieli de oras nu se mai inghesuie la 1000-1200 ron/luna la banda pe trei schimburi in ritm de batalion disciplinar si de cele mai multe ori mediu toxic.
Fii sigur ca totul e calculat,astia nu pierd. Editat de daniMMM, 07 octombrie 2015 - 20:37. |
#61
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:39
neur0, pe 07 octombrie 2015 - 20:23, a scris:
Tata a fost profesor universitar, avea un curs și două seminarii, deci 6 ore pe săptămână. Profesorii din învățământul preuniversitar au 20 de ore pe săptămână, deci cam 4 pe zi. Deci sunt și locuri de muncă unde se lucrează mai puțin de 8 ore pe zi. Programul chiar nu se reduce la cele 18 ore/saptamana cate trebuie sa predea. Mai sunt si alte chestii de facut. Multi cred ca profesorii doar plimba un catalog 18 ore pe saptamana prin scoala. Ar fi interesant sa intrebati un profesor ce face ca sa-si castige existenta. Nu e usor. Eu castig destul de mult in domeniul privat, dar n-as face ceea ce face un profesor. Si aici ma refer la profesorii dedicati, nu la cei de umplutura, ca sunt si de astia. Editat de yo9hrb, 07 octombrie 2015 - 20:44. |
#62
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:40
bietu, pe 07 octombrie 2015 - 19:36, a scris:
Ba ma lasi!? Am lucrat la un parlit de patron si faceam 3 ore dus intors, nici macar bani de abonament nu ne dadea! X-plane, pe 07 octombrie 2015 - 19:38, a scris:
Un nenorocit de patron, un nesimțit care avea tupeul sa aibă firma la trei ore distanța de tine. Eu unul, daca as fi tu, L-as da in judecata. bietu, pe 07 octombrie 2015 - 19:45, a scris:
Bre patroane, punctlul de lucru era in Bucuresti si s-a mutat in Bragadiru! Ti se pare normal sa scot eu bani din buzunar ca a mutat el punctul de lucru? De judecat l-am judecat noi angajatii de baza care am plecat si acum se chinuie sa revina pe linia de plutire! X-plane, pe 07 octombrie 2015 - 19:51, a scris:
Sigur ca nu. Nu văd de ce te inflamezi. Foarte bine i-ați facut. Dar nu despre asta se discuta. bietu, pe 07 octombrie 2015 - 19:56, a scris:
Un nenorocit de patron, un nesimțit care avea tupeul sa aibă firma la trei ore distanța de tine. Eu unul, daca as fi tu, L-as da in judecata. Ia-ti ochelari daca nu vezi ce scrii ca sa nu mai inflamezi lumea! Deși el a creat topicul se pare că nu își dă seama despre ce se discută. O fi dat copy/paste la întâmplare. |
#63
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:42
Alecsandru010, pe 07 octombrie 2015 - 19:20, a scris:
Pfff.. se aplica doar alora care n-au un loc de munca fix; meh.. ma si gandeam sa trec la mersu' pe jos cuculili, pe 07 octombrie 2015 - 20:01, a scris:
Firmele stiu intotdeauna sa dezarmeze masurile socialiste. X-plane, pe 07 octombrie 2015 - 20:09, a scris:
Asta este discriminare. |
#65
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:52
yo9hrb, pe 07 octombrie 2015 - 20:39, a scris:
Am si eu o nevasta. Profesor preuniversitar. Si mama. La fel. Programul chiar nu se reduce la cele 18 ore/saptamana cate trebuie sa predea. Mai sunt si alte chestii de facut. Multi cred ca profesorii doar plimba un catalog 18 ore pe saptamana prin scoala. Ar fi interesant sa intrebati un profesor ce face ca sa-si castige existenta. Nu e usor. Eu castig destul de mult in domeniul privat, dar n-as face ceea ce face un profesor. Si aici ma refer la profesorii dedicati, nu la cei de umplutura, ca sunt si de astia. Unii din cauza salariului mai mic trebuie să facă și meditații sau să mai lucreze în altă parte. Nu am spus că un profesor arde gazul degeaba. |
#67
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:53
neur0, pe 07 octombrie 2015 - 20:52, a scris: Știu, trebuie să mai studiezi, trebuie să te mai documentezi, citești cărți, reviste. Corectezi lucrări. Unii din cauza salariului mai mic trebuie să facă și meditații sau să mai lucreze ĂŽn altă parte. Nu am spus că un profesor arde gazul degeaba. Drumul de la meditație si către meditație se plăteste? |
#68
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:54
X-plane, pe 07 octombrie 2015 - 20:33, a scris: Despre ce ABERAM noi este plata si includerea in programul de lucru normal a timpului petrecut către si de la sevicii pana acasă. Atunci sa aberati cu folos, dar nu e cazul acum. Este o masura absurda economic, dar observ ca unii s-au ingramadit, ca "se da ceva". Exista inegalitati mari intre oameni din acest punct de vedere si nu exista legatura intre rezultatul muncii (dupa care ar trebui sa existe salariul) si distanta/timpul parcurs pana la inceperea lucrului si mai ales (ridicol) dupa terminarea lui. Deci daca fiecare stam 8 ore la lucru, un oarecare va putea ci-ca primi mai multi bani (pentru aceeasi munca?) pentru faptul ca locuieste la mama dracului... Cine-l pune sa stea acolo sau sa vina la serviciul asta?? Cazuril;e speciale de care am pomenit sunt insa situatii unde prevederea se aplica, deplasarea fiind dictata de companie si de interesul ei, este normal sa plateasca pentru asta, pentru timp, cheltuieli deplasare, etc. |
#69
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:56
banculescu, pe 07 octombrie 2015 - 20:53, a scris:
si cum vamai fi echitate intre 2 oameni din acelasi oras, unul de langa firma ajunge in 10 min si celelalt din capatul orasului face 1 ora; de ce sa lucreze primul cu 2 ore in plus pt aceeasi bani ? doar ca sta mai aproape ? Foarte echitabil ambii lucrează 8 ore, de ca-n ies pe usa casei si pana intra la loc. Socialism adevărat. Rosebud09, pe 07 octombrie 2015 - 20:54, a scris: Atunci sa aberati cu folos, dar nu e cazul acum. Este o masura absurda economic, dar observ ca unii s-au ingramadit, ca "se da ceva". Exista inegalitati mari intre oameni din acest punct de vedere si nu exista legatura intre rezultatul muncii (dupa care ar trebui sa existe salariul) si distanta/timpul parcurs pana la inceperea lucrului si mai ales (ridicol) dupa terminarea lui. Deci daca fiecare stam 8 ore la lucru, un oarecare va putea ci-ca primi mai multi bani (pentru aceeasi munca?) pentru faptul ca locuieste la mama dracului... Cine-l pune sa stea acolo sau sa vina la serviciul asta?? Cazuril;e speciale de care am pomenit sunt insa situatii unde prevederea se aplica, deplasarea fiind dictata de companie si de interesul ei, este normal sa plateasca pentru asta, pentru timp, cheltuieli deplasare, etc. Este vorba(momentan) spdespre slujbe de tern. |
|
#72
Publicat: 07 octombrie 2015 - 21:00
daniMMM, pe 07 octombrie 2015 - 20:13, a scris: E logic,deoarece un autocar de 50 de persoane consuma pe 100 de km dus-intors motorina de vreo 350 ron.Daca gasesc DOAR 50 de persoane pe sate care sa accepte cu 100 ron mai putin ca un orasean(si se pare ca gasesc),profitul este de peste 1000 de euro lunar.Inmulteste cu cate curse are fabrica respectiva... La mine in oras e Massiv si TMD care procedeaza astfel |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi