Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Solicitare garantie
#1
Posted 29 September 2015 - 07:59
Am cumparat un aragaz Beko si nu se aprinde un arzator (doar cu chibritul). Daca se aprinde, nu sta aprins. Am chemat un instalator si ar fi o problema de productie.
Am anuntat in aceeasi zi magazinul de la care l-am cumparat si service-ul Beko. De la Beko au zis ca vin intr-o saptamana ca atunci ajunge echipa lor in oras. Pana atunci, o saptamana, eu doar ii astept. Daca vin in 3 saptamabi eu ce dovada am ca am anuntat telefonic. Mi se pare normal, timpul de reparare sa inceapa din momentul anuntarii defectiunii. Ce vina am eu ca ei nu pot veni? Sa le trimit arunci si mail si fax si confirmare de primire? A fost cumparat on-line. Ps: Cum asigura ei montajul aragazului in maxim 3 zile daca ei ajung intr-o saptamana cu service-ul? Sa il trimit prin curier atunci. Nu cred ca se mai poate returna. Nu mai am scartul si folia din plastic. Si are si defect. |
#2
Posted 29 September 2015 - 08:04
Ia legatura cu magazinul, returneaza-l si ia alt aragaz.
Aminteste-le si de OPC. |
#3
Posted 29 September 2015 - 08:16
De regula aragazele vin dotate din fabrica cu duze pentru gaz metan.Daca tu folosesti butelie de aragaz acolo ai gaz butan,care este altceva.Poate duza da la acel arzator este montata aiurea,nenea instalatorul a verificat asta?
|
#4
Posted 29 September 2015 - 08:26
lopi, on 29 septembrie 2015 - 07:59, said:
Am cumparat un aragaz Beko si nu se aprinde un arzator (doar cu chibritul). Daca se aprinde, nu sta aprins. Am chemat un instalator si ar fi o problema de productie. Am anuntat in aceeasi zi magazinul de la care l-am cumparat si service-ul Beko. De la Beko au zis ca vin intr-o saptamana ca atunci ajunge echipa lor in oras. Pana atunci, o saptamana, eu doar ii astept. Daca vin in 3 saptamabi eu ce dovada am ca am anuntat telefonic. Mi se pare normal, timpul de reparare sa inceapa din momentul anuntarii defectiunii. Ce vina am eu ca ei nu pot veni? Sa le trimit arunci si mail si fax si confirmare de primire? A fost cumparat on-line. Ps: Cum asigura ei montajul aragazului in maxim 3 zile daca ei ajung intr-o saptamana cu service-ul? Sa il trimit prin curier atunci. Nu cred ca se mai poate returna. Nu mai am scartul si folia din plastic. Si are si defect. Majoritatea magazinelor online mari au 30 zile retur. Poate spui si de unde e cumparat. Daca nu au trecut cele 14/30 zile trimite un mail prin care ii instiintezi ca doresti sa faci retur. Edited by mmm3, 29 September 2015 - 08:27. |
#5
Posted 29 September 2015 - 08:31
Asa cum si tu ai presupus, nici eu nu cred ca produsul se mai poate returna (pe baza conditiilor legii ce stipuleaza acest lucru ca poate fi facut intr-un oarecare numar de zile de la achizitionare de pe online) dat fiind faptul ca nu se mai pot intruni conditiile de returnare. Insa nu pierzi nimic daca le dai telefon si le spui asa mai hotarat nemultumirea si ca doresti sa returnezi produsul fara ambalaj etc...poate accepta...
Mai bine nu-ti mai face atatea griji. Departamentul lor de service, in cazul tau, neavand cum sa acopere toate localitatile din Romania, ti-a propus un termen rezonabil cred. Vor veni si-ti vor rezolva problema. De ce iti bati capul?! Ti-e frica c-or veni cu intarziere? Oricum garantia o ai doi ani de zile. |
#6
Posted 29 September 2015 - 08:33
lopi, on 29 septembrie 2015 - 07:59, said:
Am cumparat un aragaz Beko si nu se aprinde un arzator (doar cu chibritul). Daca se aprinde, nu sta aprins. Am chemat un instalator si ar fi o problema de productie. Am anuntat in aceeasi zi magazinul de la care l-am cumparat si service-ul Beko. De la Beko au zis ca vin intr-o saptamana ca atunci ajunge echipa lor in oras. Pana atunci, o saptamana, eu doar ii astept. Daca vin in 3 saptamabi eu ce dovada am ca am anuntat telefonic. Mi se pare normal, timpul de reparare sa inceapa din momentul anuntarii defectiunii. Ce vina am eu ca ei nu pot veni? Sa le trimit arunci si mail si fax si confirmare de primire? A fost cumparat on-line. Ps: Cum asigura ei montajul aragazului in maxim 3 zile daca ei ajung intr-o saptamana cu service-ul? Sa il trimit prin curier atunci. Nu cred ca se mai poate returna. Nu mai am scartul si folia din plastic. Si are si defect. Firma BEKO are din pacate un mod foarte infect de rezolvare a garantiilor. Eu am inceput cu o combina frigorifica,apoi cu aragaz si am terminat cu masina de spalat.Frigiderul n-a avut nimic,pentru aragaz am fost nevoit sa schimb motorasul de la grill (mai bine nu-l schimbam,ca ce am primit,nou nout,este mai zgomotos decat primul) iar cu masina de spalat problema avuta a fost din cauza utilizatorului. Pentru a reclama un defect se ia legatura cu infocenter-ul BEKO la numerele de pe certificatul de garantie.In acel moment vei primi un numar de inregistrare a reclamatiei. Iar echipa de interventie ajunge foarte tarziu.In cazul masinii de spalat au venit dupa 22 de zile.La aragaz nu mai retin,ca a fost demult. Legea aplicata este asta http://www.dreptonli..._produselor.php |
#7
Posted 29 September 2015 - 08:35
Ana0181, on 29 septembrie 2015 - 08:31, said:
Insa nu pierzi nimic daca le dai telefon si le spui asa mai hotarat nemultumirea si ca doresti sa returnezi produsul fara ambalaj etc...poate accepta... Mai bine nu-ti mai face atatea griji. Departamentul lor de service, in cazul tau, neavand cum sa acopere toate localitatile din Romania, ti-a propus un termen rezonabil cred. Vor veni si-ti vor rezolva problema. De ce iti bati capul?! Ti-e frica c-or veni cu intarziere? Oricum garantia o ai doi ani de zile. Normal ca e nemultumit. A cumparat un produs nou si practic primeste unul reparat, si reparat cu intarziere. |
#8
Posted 29 September 2015 - 08:36
L-am cumparat de la Altex.
In conditiile de retur, am vazut ca trebuie sa am ambalajul original. Eu nu mai am folia si scartul in care a fost ambalat. Este considerat asta ambalaj? Si are un defect de fabrica. Tot acoli, am vazut, ca nu se accepta cu defect. Nu as vrea alt model. Se poate sa cer unul bun? Daca nu, si alt model. Aragazul a fost montat si verificat de firma autorizata in domeniu. Cei care au venit, doar cu asta se ocupa. Banuiesc ca stiu ce fac. Nu au umblat in aragaz. Am gaz netan, nu butelie. Doar un arzator cu probleme. S-au uitat la duze. Aprinzatorul ar fi inserat mai jos. |
#9
Posted 29 September 2015 - 08:38
adisz, on 29 septembrie 2015 - 08:33, said: Firma BEKO are din pacate un mod foarte infect de rezolvare a garantiilor. Eu am inceput cu o combina frigorifica,apoi cu aragaz si am terminat cu masina de spalat.Frigiderul n-a avut nimic,pentru aragaz am fost nevoit sa schimb motorasul de la grill (mai bine nu-l schimbam,ca ce am primit,nou nout,este mai zgomotos decat primul) iar cu masina de spalat problema avuta a fost din cauza utilizatorului. Pentru a reclama un defect se ia legatura cu infocenter-ul BEKO la numerele de pe certificatul de garantie.In acel moment vei primi un numar de inregistrare a reclamatiei. Iar echipa de interventie ajunge foarte tarziu.In cazul masinii de spalat au venit dupa 22 de zile.La aragaz nu mai retin,ca a fost demult. Legea aplicata este asta http://www.dreptonli..._produselor.php Ti-au prelungit garantie dupa reparatie?!!! |
#10
Posted 29 September 2015 - 08:48
mmm3, on 29 septembrie 2015 - 08:35, said:
Vezi ca nu este obligatoriu sa returnezi in ambalajul original. Este indicat, insa nu e o conditie care sa le permita refuzul returului. Normal ca e nemultumit. A cumparat un produs nou si practic primeste unul reparat, si reparat cu intarziere. Edited by flavius18, 29 September 2015 - 08:48. |
|
#11
Posted 29 September 2015 - 08:51
Initiator, in urma celor ce mi-a replicat mmm3 (poate ca are dreptate si se poate returna si fara ambalaj, in contra faptului ca toti vanzatorii stipuleaza lucruri de genu' la conditii de returnare), am citit rapid cateva articole din legea referitoare si dupa cate se pare, aceasta lege iti da si o alta posibilitate, atat timp cat nemultumirea ta este atat de profunda incat nu doresti sa accepti sub nicio forma reparatie, astfel ca poti cere vanzatorului si inlocuirea produsului cu unul similar. Citeste si tu articolele 9,10,11,12,13,14 ale cap. III ale legii din link-ul pus mai sus de adisz, apoi vezi si tu ce poti si cum iti convine sa faci.
|
#12
Posted 29 September 2015 - 08:55
lopi, on 29 septembrie 2015 - 08:36, said:
L-am cumparat de la Altex. In conditiile de retur, am vazut ca trebuie sa am ambalajul original. Eu nu mai am folia si scartul in care a fost ambalat. Este considerat asta ambalaj? Si are un defect de fabrica. Tot acoli, am vazut, ca nu se accepta cu defect. Nu as vrea alt model. Se poate sa cer unul bun? Daca nu, si alt model. Aragazul a fost montat si verificat de firma autorizata in domeniu. Cei care au venit, doar cu asta se ocupa. Banuiesc ca stiu ce fac. Nu au umblat in aragaz. Am gaz netan, nu butelie. Doar un arzator cu probleme. S-au uitat la duze. Aprinzatorul ar fi inserat mai jos. Vezi ca transportul catre ei va trebui platit de tine sau retinut din banii platiti pe produs. Desigur sfaturile astea sunt valabile daca nu l-ai folosit si nu are urme de uzura... daca nu e cazul, nu ai decat sa astepti sa vina cei de la BEKO sa il repare. Edited by mmm3, 29 September 2015 - 08:56. |
#13
Posted 29 September 2015 - 08:58
flavius18, on 29 septembrie 2015 - 08:48, said:
Asta este o tampenie pe care eu nu o inteleg si anume sa returnezi un produs cu tot cu ambalaj. Acu tre sa ne facem loc in casa si pentru cutii in eventualitatea unui retur. |
#14
Posted 29 September 2015 - 08:59
flavius18, on 29 septembrie 2015 - 08:48, said:
Acu tre sa ne facem loc in casa si pentru cutii in eventualitatea unui retur. Da, din nefericire, asta este tarisoara si legile ei pentru consumatori. Am patit-o acum 4 ani cu o masina de facut paine, pe care am trimis-o de 3 ori in service, pana cand am reusit sa-i conving (atat service-ul, cat si minunatul eM_g) ca produsul are un defect de software referitor la timpii de rulare a unui program. Daca nu aveam ambalajul original complet cine stie ce urma. |
#15
Posted 29 September 2015 - 09:11
flavius18, on 29 septembrie 2015 - 08:48, said:
Asta este o tampenie pe care eu nu o inteleg si anume sa returnezi un produs cu tot cu ambalaj. Acu tre sa ne facem loc in casa si pentru cutii in eventualitatea unui retur. Scopul e sa ai ocazia sa il deschizi sa il inspectezi si sa vezi cum functioneaza/daca functioneaza si daca nu iti place sa ii faci retur. Mai mult de o saptamana nu ar trebui sa iti ia sa te convingi daca iti place sau nu un produs. Ce e asa complicat in a pastra o cutie timp de maxim o luna pentru un eventual retur. crissty, on 29 septembrie 2015 - 08:58, said:
Si vanzatorul ce face cu produsul daca nu il returnezi cu ambalaj cu tot si in starea initiala?crezi ca il arunca?S-au invatat toti cu drepturi de retur,dar reguli de bun are cineva? Oricum nici vanzatorii nu sunt corecti, deoarece vand acel produs obtinut din retur ca produs nou. Trebuie vandut ca produs "resigilat" avand o reducere de pret, insa ei incearca sa te pacaleasca sa il vanda ca nou, exact cum si cele expuse in showroom incearca sa le vanda tot la pret intreg. Edited by mmm3, 29 September 2015 - 09:12. |
|
#16
Posted 29 September 2015 - 09:12
flavius18, on 29 septembrie 2015 - 08:48, said:
Asta este o tampenie pe care eu nu o inteleg si anume sa returnezi un produs cu tot cu ambalaj. Acu tre sa ne facem loc in casa si pentru cutii in eventualitatea unui retur. Nu este in eventualitatea unui retur ci daca vrei sa il returnezi SI sa iti iei integral banii inapoi, in cele 14 zile in care poti (prin lege, pentru alea 30 zile care sint date din bunavointa magazinului pot impune desigur ce conditii vor, eventual si o taxa suplimentara, orice). Timpenia e din partea clientilor care vor sa renunte la contract dar totusi sa pastreze ambalajul si sa nu plateasca nimic, cum vine asta? Ambalajul are valoare, daca va uitati pe ebay la produsele mai populare se vind si se cumpara doar cutia goala - pentru ca mareste valoarea la revinzare. |
#17
Posted 29 September 2015 - 09:46
Ieri a venit produsul, ieri am chemat firma autorizata de montaj si am vazut problema. Urme de folosire, nu are, doar cat au fost pornite arzatoarele pentru a vedea daca functioneaza corespunzator. Nu s-a preparat mancare la el.
Arzatorul este cel din dreapta spate. Vine cumva si la coltul bucatariei si nu prea il folosesc ca sare pe faianta. In rest, aragazul chiar imi place, doar cu problema asta. Mai vad dupa-amiaza si sa ma hotarasc ce fac. Multumesc de raspunsuri. |
#18
Posted 29 September 2015 - 10:06
lopi, on 29 septembrie 2015 - 09:46, said:
Ieri a venit produsul... mmm3, on 29 septembrie 2015 - 09:11, said: Ce e asa complicat in a pastra o cutie timp de maxim o luna pentru un eventual retur. Nu e nimic complicat,dar acel ambalaj trebuie tinut nu o luna,ci exact perioada cat acel produs este in garantie,pentru ca la un eventual defect produsul se returneaza in ambalajul original,daca nu se prevede altceva. PicoDazore, on 29 septembrie 2015 - 08:38, said:
Ti-au prelungit garantie dupa reparatie?!!! Nu a fost cazul pentru ca: -La aragaz am reclamat faptul ca motorasul de grill avea un joc care mie mi s-a parut prea mare,fiind totusi perfect functional.Mi l-au schimbat cu unul nou-nout dar foarte zgomotos.Teoretic nu trebuiau sa-l schimbe,dar au facut-o. -La masina de spalat (care s-a oprit brusc in functionare,si a stat cu perdelele si apa in ea timp de 22 de zile) s-a demonstrat ca reclamatia mea a fost total nejustificata,masina oprindu-se datorita proastei utilizari.Adica senzorul de spuma si-a facut treaba si a oprit masina.Ori profanii de utilizatori,adica familia mea,n-am avut habar de asa ceva,fiind prima masina de spalat de acest gen.Pana atunci am avut o masina de spalat cu bule de aer (care a functionat aproape 18 ani) care nu avea asa ceva.Meseriasul a venit si mi-a demonstrat ca in unele cazuri aparatura este mai inteligenta decat factorul uman,am acceptat inghitind in sec si asta a fost.Normal ar fi fost sa platesc deplasarea,dar nu mi s-a cerut asa ceva. Ziceam mai sus despre stilul infect al BEKO de a raspunde solicitarilor de garantie.Chiar daca eu am fost vinovat in ambele dati,sustin cele de mai sus prin timpul exasperant de lung de la solicitare pana la rezolvare. Cum am zis si in prima mea postare,despre aragaz nu mai retin cat a durat,dar si acolo mult,dar nu mi-a afectat functionarea aragazului,asa ca nici nu m-am impacientat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users