![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferte de portare in reteaua Orange
Last Updated: Mar 16 2023 21:39, Started by
bethlen
, Sep 27 2015 11:09
·
156

#3853
Posted 13 January 2023 - 03:43

daca fac portare in orange pe abonament si apoi dupa ce primesc oferta de la operatorul curent si anulez portarea, scap si de numarul de orange?
adica nu vreau sa ma trezesc ca fac portare in orange, anulez portarea si orange imi cere in continuare abonament ca scrie la nu stiu ce articol ca raman cu abonament la ei chiar daca daca anulez portarea |
#3854
Posted 13 January 2023 - 07:47

In cererea de portare care se face odata cu contractul Orange este o casuta care spune ca daca portarea nu se finalizeaza clientul este de acord sa pastreze numarul provizoriu. Implicit consultantii o bifeaza. Probabil pe motiv de facut targetul. Daca vrei sa anulezi portarea ai grija sa nu bifeze chestia aia.
|
#3855
Posted 13 January 2023 - 14:22

e cam greu sa vezi ecranul consultantului, ca el sta in partea opusa a tejghelei
si consultantii orange au tot interesul sa bifeze acea casuta ca sa isi faca target-ul. iar daca anulezi portarea, ei o sa iti trimita facturi si o sa insiste sa le platesti pana la urma cu multi nervi si cu reclamatii la ANPC se va renunta la acel abonament, ptr ca abonamentul a fost facut in indeea portarii si cum portarea s-a anulat, abonamentul nu isi mai are rostul |
#3856
Posted 13 January 2023 - 20:49

Poți sa vezi cãsuța bifata când semnezi contractul și cererea de portare. Și le spui sa o scoatã și sa listeze iar.
Edited by daniel28, 13 January 2023 - 20:50. |
#3857
Posted 14 January 2023 - 23:08

e cam greu sa vezi ecranul consultantului, ca el sta in partea opusa a tejghelei si consultantii orange au tot interesul sa bifeze acea casuta ca sa isi faca target-ul. iar daca anulezi portarea, ei o sa iti trimita facturi si o sa insiste sa le platesti pana la urma cu multi nervi si cu reclamatii la ANPC se va renunta la acel abonament, ptr ca abonamentul a fost facut in indeea portarii si cum portarea s-a anulat, abonamentul nu isi mai are rostul Indiferent ce bifeaza agentul Orange in sistem, va printa un contract pe care tu il semnezi. Il verifici inainte si daca nu este prezenta varianta prin care poti renunta la abonament in cazul in care portarea nu se realizeaza (din orice motiv, al oricarei parti), nu semnezi contractul. Ii soliciti sa modifice, altfel nu semnezi (vei avea mari batai de cap ulterior sa anulezi abonamentele in cazul in care portarea nu se va realiza). Daca mergi pe varianta ca vei primi o contraoferta si ramai la operatorul actual, mai bine faci portare online catre Digi. Sau pe prepay, indiferent de operator. Edited by swl, 14 January 2023 - 23:09. |
#3858
Posted 25 January 2023 - 15:29

Dupa aproape 3 saptamani de la portare (in OROC) inca nu functioneaza cost control, nici in aplicatie, nici cu apel la numerele scurte. Am sunat la call center si mi-au zis ca poate se activeaza dupa 6 februarie, cand vine a doua factura, dar nu erau siguri. Alt dezavantaj: nu se pot trimite sms-uri catre numere cu suprataxa (de exemplu pentru plata parcarii), cica nu au contracte semnate. Ma gandesc ca asta se va rezolva dupa fuziunea OROC-ORO, dar probabil mai dureaza.
|
#3859
Posted 25 January 2023 - 22:35

Pe rețeaua MNVO nu poți trimite momentan sms-uri la nr scurte și pana la fuziunea totala, slabe șanse.
|
#3860
Posted 02 February 2023 - 15:59

salutare, am cerut si eu portare din VDF la orange pentru un abonament, m-au sunat din call center, au facut oferta, am cazut de acord, urmeaza sa trimita contract etc
acum, citind chestia asta cu ORO vs OROC, am observat ca mi au atribuit un cod client de genul R41700..., pe net ORANGE spune ca cei care au cod client incepand cu 0 sau 1 sunt la ORO, cei care au cod cu 3 si 4 sunt la OROC, ce parere aveti? primul minus la OROC ar fi ca inteleg ca nu pot trimite sms la nr scurte, plata parcare de ex. aveti noutati? sa accept sau ?
Eu n-am probleme pe OROC Ating maximele Outdoor ![]() Indoor ![]() ![]() salut, poti sa-mi confirmi daca merge sa platesti pe nr scurte? gen parcare? merci |
#3861
Posted 02 February 2023 - 16:09

Numa astea merg.. taxa pod fetesti si rovinieta
![]() ![]() ![]() |
#3862
Posted 03 February 2023 - 10:14

Dupa aproape 3 saptamani de la portare (in OROC) inca nu functioneaza cost control, nici in aplicatie, nici cu apel la numerele scurte. Am sunat la call center si mi-au zis ca poate se activeaza dupa 6 februarie, cand vine a doua factura, dar nu erau siguri. Alt dezavantaj: nu se pot trimite sms-uri catre numere cu suprataxa (de exemplu pentru plata parcarii), cica nu au contracte semnate. Ma gandesc ca asta se va rezolva dupa fuziunea OROC-ORO, dar probabil mai dureaza. salut, , imi poti zice cate ceva dupa portare? si eu tot din VDF vin dar inca nu am semnat nimic, calitatea internet este ok fiind inregistrat pe OROC? alte minusuri fata de lipsa sms pe nr scurte/esim/number share? merci |
#3863
Posted 03 February 2023 - 11:16

Eu sunt portat din Decembrie la OROC cu Smart Plus 15 la 7 euro. Nu am nici o problema, 5G zboara. Nu am avut de ce sa dau SMS-uri si nici nu folosesc E-sim pe 14 Pro Max. Dar da sper sa fie implementate cat mai curand. Cu toate ca Vodafone imi oferea acelasi lucru la 2 euro, eu avand activ 5G pe numar, nu regret trecerea pentru ca pe unde umblu eu in Bucuresti, inclusiv acasa, am 5G mai des decat la Vodafone.
Edited by adair, 03 February 2023 - 11:20. |
|
#3865
Posted 03 February 2023 - 15:50

Inca nu merge cost control, mi-au zis de la relatii cu clientii ca probabil dupa 6 februarie se activeaza (data de emitere a facturii). Eram doar curios sa vad cate date am incluse in roaming. De la relatii cu clientii mi-au zis ca ar fi 9 GB, dar nu pot sa confirm. Internetul merge bine (Craiova, diferite zone, si indoor si outdoor, inclusiv 5G)
|
#3866
Posted 03 February 2023 - 17:13

#3867
Posted 04 February 2023 - 12:34

Trimiti SMS la 7458 cu codul inscris pe indicatoarele din parcarea respectiva (ceva de genul P9052 de exemplu) urmat de nr masinii si cate ore vrei sa stationezi.
Ai instructiuni pe indicatoarele din parcare. Pe mine m-a taxat cu 0.95 euro + TVA pt o ora. |
#3868
Posted 04 February 2023 - 19:41

deci in Bucuresti la parcarile PMB, prin sector 4 au plata la 7424 si acolo as avea nevoie ca folosesc zona ... nu scriu si ei nicaieri ce numere scurte mai intra in functiune
hai ca am gasit, 7405, 7412 .... 7688, ce ma intereseaza pe mine inca nu apare 86 7405 0.05 SMS comanda microplati 87 7412 0.05 SMS comanda microplati 88 7413 0.05 SMS comanda microplati 89 7442 0.05 SMS comanda microplati 90 7445 0.05 SMS comanda microplati 91 7458 0.05 SMS comanda parcari 92 7472 0.05 SMS comanda microplati 93 7475 0.05 SMS comanda microplati 94 7478 0.05 SMS comanda microplati 95 7500 0.05 SMS comanda microplati 96 7577 0.05 SMS comanda microplati 97 7688 0.05 SMS comanda microplati Edited by laureate, 04 February 2023 - 19:50. |
#3869
Posted 06 February 2023 - 15:33

Inca nu merge cost control, mi-au zis de la relatii cu clientii ca probabil dupa 6 februarie se activeaza (data de emitere a facturii). Eram doar curios sa vad cate date am incluse in roaming. De la relatii cu clientii mi-au zis ca ar fi 9 GB, dar nu pot sa confirm. Internetul merge bine (Craiova, diferite zone, si indoor si outdoor, inclusiv 5G) Azi s-a activat cost control in aplicatie. 6,5 GB internet in roaming. |
|
#3870
Posted 07 February 2023 - 09:57

Stiam ca oroc nu ofera number share ... si totusi pe site la abonamentul online Smart Plus 20 ,primesti .
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users