![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre nesimtirea publisherilor si ignoranta agentiilor

#1
Posted 04 September 2015 - 19:24

2015, site-ul adevarul.ro:
In prima imagine se pot observa 84 trackere active pe site, nu m-ar mira daca mi-ar accesa vreunul pana si webcamul, a terminat totul de incarcat dupa vreo 5 minute. Al doilea refresh: reclama peste reclama, peste alta reclama. La al treilea refresh deja mi-a bagat un interstitial full screen de 15 secunde, nu am mai pus printscreen. Acelasi lucru l-am observat si pe alte site-uri din afara. mashable, 33 trackere, ce vedeti in prima jumatate a ecranului este tot articolul, adica poza aceea + cele doua randuri de text, in schimb plina de reclame + bullshit. N-as vrea sa fi uitat deschis pe telefon vreun tab cu un astfel de site atunci cand sunt in roaming. Astfel de site-uri le inchid instant, asa ajungem sa uram din ce in ce mai mult reclamele, asa reclamele devin ineficiente, asa companiile pierd bani. Partea trista e ca modul asta de publicitate in loc sa dispara, incepe sa ia amploare... Pentru mine este un adevarat mister cum de reusesc sa supravietuiasca astfel de haznale ale internetului. Attached FilesEdited by gumball3000, 04 September 2015 - 19:27. |
#2
Posted 04 September 2015 - 19:35

Nu este absolut nici un mister. Pe langa targetarea proasta, la noi conteaza volumul nu calitatea (asa au invatat unii ca se face).
Sau targetarea o fi buna, continutul jalnic, urat mirositor, atragand din ce in ce mai multe... muste? ![]() P.S. De fapt, cred ca te-ai simti "singur" daca nu ai fi inconjurat de reclame. Astfel, te simti "important" cand toti vor sa iti vanda cate ceva. Edited by dexterash, 04 September 2015 - 19:37. |
#3
Posted 04 September 2015 - 19:37

Si a d bloc ajuta cu ceva? Timp de cateva secunde reusesc sa puna in fund pana si un i7 toate prostiile alea. Inteleg, pui vreo 2-3 trackere, vreo 10 furnizori diferiti de reclame, vreo 2 pluginuri de social media, dar 84????? WTF, vrei sa-mi stii si numarul de la pantof si ce am mancat azi dimineata? Edited by gumball3000, 04 September 2015 - 19:39. |
#4
Posted 04 September 2015 - 19:40

Nu, n-am nimic adware sau altceva care sa bage separat alte reclame.
Attached FilesEdited by gumball3000, 04 September 2015 - 19:42. |
#5
Posted 04 September 2015 - 19:48

#6
Posted 04 September 2015 - 20:13

Situatia e cam asa:
1. E foame mare, dar mare de tot! Nu va puteti inchipui ce dezastru este. 2. Plata reclamei (daca cu mare bafta o ai) este infima, adica real se ajunge pe la 0.5 EUR/1000 afisari. Majoritatea campaniilor, chiar si cele de la companii mari ajung rar la 500 EUR/site/luna. 3. Se ajunge la disperare, si la "point of no return". Inchidem pravalia sau mai bagam reclame. Pe de alta parte si romanii sunt o specie "deosebita". Rata de click pe reclame, la romani este sensibil mai mica decat in lumea civilizata (si ma refer doar la cei care vad totusi reclamele). 4. Impactul blocarii reclamelor devine asa de mare in economia si asa pe moarte a publicatiilor online, incat sa nu va aratati foarte uimiti daca in urmatorii ani veti intalni des situatia de a nu mai putea accesa paginile cu ad-bl. Nimanui nu ii plac "freeloaders", iar cand acestia ajung prea multi, nu iti mai pasa deloc de ei. Oricum, ei sunt fantome: nu vad reclame, blocheaza tracking-ul, deci sunt invizibili. 5. La tracking e o alta problema... Lipsa increderii. Advertiserul are un tracker, publisherul unul, agentia altul. Daca mai vine si un cod prin 3 redirecturi... e un cosmar. E la mare moda retargetarea! Mergi si cumpara pe emag si alte magazine de ex "imprimante", apoi peste tot o sa vezi reclame cu imprimante. |
#7
Posted 04 September 2015 - 20:19

#8
Posted 04 September 2015 - 20:21

Si ce ii opreste sa bage 2 bannere cu 2,5E/CPM decat sa arunce 10 bannere suprapuse cu CPM 0.5E ?
Se faulteaza atat pe ei, cat si pe vizitatori, cat si pe cei care au cumparat bannerele. Ok, mai bagam 15 reclame, dar ageniile nu vad ca arunca banii pe apa sambetei, ce eficienta poate sa mai aiba un banner ascuns de alte 10? Teoretic sunt invizibili, practic pot fi vazuti din awstats/webalizer sau din restul solutiilor de monitorizare din server (server-side). Edited by gumball3000, 04 September 2015 - 20:24. |
#9
Posted 04 September 2015 - 20:28

Ii opreste simplul fapt ca nu ofera nimeni 2.5 EUR CPM
![]() In plus, fa un calcul, asa rapid, cati bani ai face cu aceste sume, cu un fillrate utopic de 100%. Ai stats pe sati.ro Uite un calcul pt acest forum: 330 000 afisari ieri => 330 EUR/zi, daca ai fillrate de 100% si 1 EUR CPM. Realitatea este insa ca ca plata la CPM e pe butuci, adica scoti cca 50 EUR/zi din 3 reclame pe pagina, iar restul faci umplutura cu adsense, unde concurenta inexistenta inseamna 3 EUR centi/click. Din pacate nr de click-uri este asa de mic, inca iti vine sa scoti reclama de tot. In rezumat, cand tragi linie, acest forum nu e profitabil, pt ca costul HW si hosting e mare. Si nu uita ca acest forum nu are propriu-zis nici macar un angajat dedicat. Echipa de moderare (toti) face munca pro-bono. Extinde asta la o publicatie online, cu redactori si intreaga organigrama, apoi intelegi disperarea. |
#10
Posted 04 September 2015 - 20:31

Toata lumea vrea sa castige un ban, usor, cu o 'publicatie online'. Toti sunt jurnalisti. Nu au habar sa scrie corect in limba romana, nu au nici un fel de cunostinte despre subiectele abordate (politica, economie, stiinta, etc.) , dar scriu articole, Nici macar sa traduca ceva nu sunt in stare. Si vor bani, multi bani, fara sa munceasca.
Cand nu obtin ce vor, devin agresivi si atunci si 'cititorii' vor sa se protejeze. Daca ar fi, ca in trecut, cate o reclama decenta, utilizatorii ar intelege, dar agresivitatea deranjeaza si efectul este invers. Pe de alta parte, a disparut conceptul de 'calitatea este cea mai buna reclama' si a fost inlocuit cu 'reclama reprezinta tot'. |
|
#11
Posted 04 September 2015 - 20:34

Daca e usor, de ce nu o faci si tu?
Ai fi fraier sa pierzi o asa ocazie! Nu uita ca acum cativa ani era visul fiecarui tanar sa fie blogger de seama. Internetul era noul El-Dorado. Dupa cativa ani fenomenul a murit, pt ca jurnalismul din fotoliu nu tine de foame. Blogurile abandonate plutesc pe internet ca niste cadavre in ocean. |
#12
Posted 04 September 2015 - 20:49

Daca e usor, de ce nu o faci si tu? Ai fi fraier sa pierzi o asa ocazie! Nu uita ca acum cativa ani era visul fiecarui tanar sa fie blogger de seama. Internetul era noul El-Dorado. Dupa cativa ani fenomenul a murit, pt ca jurnalismul din fotoliu nu tine de foame. Blogurile abandonate plutesc pe internet ca niste cadavre in ocean. Ideea era ca nu merge cu munca putina si cu pretentii mari. Iar agresarea utilizatorului cu reclame, cred ca are efecte negative. Sau poate inca mai merge. Edited by pasilla, 04 September 2015 - 20:49. |
#13
Posted 04 September 2015 - 20:53

Cei mai multi bloggeri fac bani din advertoriale, dar cam atat. Presa romaneasca a fost dintotdeauna de rahat, dar situatia ultimilor ani a accelerat procesul de degradare.
Marius Tuca, Tolontan, CTP si altii au mai vorbit despre situatia presei, este groaznica. Din acest motiv multi sunt la ordin, deoarece altfel n-ar supravietui ![]() Mie mi-e frica sa dezactivez a.... pe site-urile care-mi cer asta, deoarece exista riscul sa ma trezesc cu sute de reclame peste mine. |
#14
Posted 04 September 2015 - 20:54

Solutia? Acces platit la siteuri ce au continut de calitate. Simplu si eficient.
Nu vad nici o tragedie daca dispar tot felul de chestii obscure, care nu sunt in stare sa-si calculeze cheltuielile si ofera doar rahat de atras muste. Sau niscaiva finantare externa... niste propaganda platita... din astea. ![]() Edited by dexterash, 04 September 2015 - 20:55. |
#15
Posted 04 September 2015 - 20:58

Nu ofera nimeni 2.5E/CPM pt. ca majoritatea site-urilor nu valoreaza atat (calitativ/profil demografic/rata de recuperare a investitiei/customer life value samd), dar la o analiza mai atenta, tot acolo se ajunge si cu 0.5E/CPM, atunci cand mai putin de 4 persoane ajung sa vada reclama, iar aici fara vreo legatura cu fillrate-ul, ci cu faptul ca devine inviziblia.
Apoi pare a fi un cerc vicios, daca publisher-ul se multumeste cu 0.5E ca sa nu moara de foame, atunci agentia plateste pt cantitate, nu calitate, de aici vine greu a crede ca un banner intre alte 10 are aceeasi eficienta ca unul aflat printre alte 2. Meanwhile, se pare ca nici vizitatorii nu au nimic impotriva: http://www.alexa.com...nfo/adevarul.ro , asta pana ne uitam la bounce rate, unul din doi vizitatori inchide site-ul fara sa acceseze alta pagina, atunci sunt chiar curios cati dintre acestia au si fost atenti la vreun banner. Astept cu nerabdare ziua in care reclamele online vor fi platite ca nivel al eficientei, nu ca vizitatori unici, afisari, click-uri&shit. Limitam totul la micro si macroconversii, nu-mi trimiti nimic, nu-ti platesc nimic. Amin Edited by gumball3000, 04 September 2015 - 21:04. |
|
#16
Posted 04 September 2015 - 21:00

Solutia? Acces platit la siteuri ce au continut de calitate. Simplu si eficient. Nu vad nici o tragedie daca dispar tot felul de chestii obscure, care nu sunt in stare sa-si calculeze cheltuielile si ofera doar rahat de atras muste. Sau niscaiva finantare externa... niste propaganda platita... din astea. ![]() Da, de-ar fi atat de usor de implementat. In alta tari cred ca este realizabila (unii o si aplica), in Romania nu va plati nimeni, nimic. In primul rand, nu exista presa cu continut de calitate, doar cativa redactori OK (cativa daca-i adunam pe cei OK din toate redactiile), in rest sunt doar jeguri penale care scriu la ordin. Acum, sa dau bani ca sa "vad" cum X sau Y imi insulta inteligenta, deja m-as simti ca la aparatele alea care-ti cer 2 lei ca sa-ti spuna cat de prost esti. Din acest motiv am si renuntat sa mai citesc presa online, m-am scutit singur de hotnews, adevarul, jurnalul national, gandul si alte minunatii. In al doilea rand, omul contemporan a devenit o specie aparte de milog, care cheltuieste mii de USD de pe telefoane, tablete, computere si alta aparatura IT, dar nu ar da un euro pe o melodie in iTunes. Ei cumpara, pe bani grei, aparatura cu ajutorul careia sa consume content, dar nu doreste sa plateasca contentul, a se vedea vanzarile filmelor pe dvd, ale jocurilor pe PC (comparativ cu cei care folosesc PC-uri), ale jocurilor din app store-uri (unde procentele pirateriei sunt uriase), ale artistilor. Si situatia asta se regaseste peste tot in lume, chiar si la mamele civilizatiilor si ale nivelurilor de trai. Nu stiu cum va mai supravietui arta sau presa pe termen lung... Edited by n-amname, 04 September 2015 - 21:04. |
#17
Posted 04 September 2015 - 21:08

Vrei sa spui ca nimeni de la noi nu vrea continut de calitate? Pai, daca este asa, atunci "merita" sa fie bombardat cu reclame si continut slab (atat de slab incat sa duca la indobitocire). Pentru ca, daca nu conteaza continutul, nu conteaza nici utilizatorul.
Cine crezi ca iese castigat din chestia asta? ![]()
In al doilea rand, omul contemporan a devenit o specie aparte de milog, care cheltuieste mii de USD de pe telefoane, tablete, computere si alta aparatura IT, dar nu ar da un euro pe o melodie in iTunes. Ei cumpara, pe bani grei, aparatura cu ajutorul careia sa consume content, dar nu doreste sa plateasca contentul, a se vedea vanzarile filmelor pe dvd, ale jocurilor pe PC (comparativ cu cei care folosesc PC-uri), ale jocurilor din app store-uri (unde procentele pirateriei sunt uriase), ale artistilor. Si situatia asta se regaseste peste tot in lume, chiar si la mamele civilizatiilor si ale nivelurilor de trai. Nu stiu cum va mai supravietui arta sau presa pe termen lung... Pana si Microsoft si-a adoptat modelul de biznis incat sa-i faca utilizatorului de moca pe plac, plecand de la Windows 10 si continuand, acum, cu 7 si 8 (aceeasi telemetrie).
Nu stiu cum va mai supravietui arta sau presa pe termen lung... ![]() Edited by dexterash, 04 September 2015 - 21:13. |
#18
Posted 04 September 2015 - 21:18

Pe de alta parte si romanii sunt o specie "deosebita". Rata de click pe reclame, la romani este sensibil mai mica decat in lumea civilizata (si ma refer doar la cei care vad totusi reclamele). In Romania da click cine te sustine, asta daca nu incepi sa cauti pe google cum sa treci de *****, ca conform contractului nu ai voie sa lasi un afis: Sustine, da click pe promo...
Cei mai multi bloggeri fac bani din advertoriale, dar cam atat. Presa romaneasca a fost dintotdeauna de rahat, dar situatia ultimilor ani a accelerat procesul de degradare. Marius Tuca, Tolontan, CTP si altii au mai vorbit despre situatia presei, este groaznica. Din acest motiv multi sunt la ordin, deoarece altfel n-ar supravietui ![]() Mie mi-e frica sa dezactivez a.... pe site-urile care-mi cer asta, deoarece exista riscul sa ma trezesc cu sute de reclame peste mine. Si daca ai afla sumele... a injura si ai scuipa, primesc mai mult iaurturi, cipsuri, mai mult primesc colete cu materie prima sau procente din afiliere, dar promo.... slab. Si subiectul asta se lega de cel cu "vechime site adsense" - Au inceput sa fie banate en-gros adresele blogspot, sa nu mai fie primite. Totul este pe sustinere, degeaba dau eu distribuie pe un cont cu 5 mii de persoane in facebook, conteaza sa intre - citeasca si sa dea click pe anunt. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users