Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

AC + servodirectie (picate brusc)

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015
frana merge. am vreo 6-7 km.

seria de sasiu este: WF0NXXGCDN3U73706

Imi puteti spune daca pompa de apa este pe curea (asta daca e cureaua)?

da, are, este spre max. M-am uitat si eu la asta, ca atunci cand am avut probleme cu caseta de directie pierdem lighidul si servo odata cu el.

View PostPlaton, on 30 iulie 2015 - 17:42, said:

Vasul cu lichidul de servo are lichid?

da, plin.

motorul este Diesel TDCI, 1753 cm3, tipul FFDA, 74KW.

#20
hvoicu

hvoicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 05.03.2004
Pompa de apa este pe cureaua de servo. Sa nu se fi blocat vre-o rola de ghidare si sa patineze cureaua, desi ar fi mirosit si iesea ceva fum de sub capota. S-ar fi aprins si becul de la baterie, daca nu este cumva ars sau manarit . Incearca sa tragi de ea si vezi cat e de intinsa, nu ar trebui sa poti sa o misti decat putin, asta daca nu e intinzatorul blocat.

#21
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Ar fi culmea culmilor sa pice si pompa de servo si compresorul de AC in acelasi timp, porneste motorul si urmareste cureaua de agregate si rolele, vezi daca se invart, daca au joc, se observa cu ochiul liber daca sunt descentrate, asculta eventuale zgomote, etc

#22
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015

View Posthvoicu, on 30 iulie 2015 - 17:59, said:

Pompa de apa este pe cureaua de servo. Sa nu se fi blocat vre-o rola de ghidare si sa patineze cureaua, desi ar fi mirosit si iesea ceva fum de sub capota. S-ar fi aprins si becul de la baterie, daca nu este cumva ars sau manarit . Incearca sa tragi de ea si vezi cat e de intinsa, nu ar trebui sa poti sa o misti decat putin, asta daca nu e intinzatorul blocat.

totul s-a intamplat cu 500m inainte de destinatie. Nu am mers deci prea mult sa aiba timp sa se incinga.

Cobor in 10 minute la masina sa vad daca se invarte cureaua.

#23
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015
am fost la masina si am verificat si se invarte cureaua si rolele. Nu stiu daca toate rolele se invart, poate o fi vreuna blocata, dar atat cat se vede se invart.
O sa incerc sa plec cu masina fara consumatori.

#24
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Se invarte cu motorul oprit?
Succes

#25
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015

View Postbotelucian, on 30 iulie 2015 - 18:49, said:

Se invarte cu motorul oprit?
Succes

nu, cu motorul pornit.

#26
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Ca o paranteza in mod normal ar trebui sa pice si incarcarea daca e cureaua care are si alternatorul pe ea - caz in care ar trebui sa se aprinda becul cu bateria.

Aerul conditionat are multe motive potentiale sa nu mearga (incluzind sigurante). Stie cineva de ce depinde servo la masina asta?

#27
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015
am plecat aseara cu masina si am ajuns la destinatie cu bine (8 km).
Am dus-o la service si mi-au spus ca este fulia de la motor. Curelele si rolele sunt ok.

Am cautat si am inteles ca aceasta fulie este chiar discul de la capatul arborelui cotit pe care trece cureaua de altenator care angreneaza pompa de apa si alternatorul, pompa de servodirectie si compresoul de AC.

Deci m-am incadrat in 1% si anume au picat simultan AC si servo si nu este cureaua.

#28
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Fulia aia-i din metal, cu cauciuc la mijloc, cand cauciucul se dezlipeste, fulia "bate", scoate zgomot, unele modele patineaza, adica se-nvarte doar interiorul si exteriorul nu, dar in acest caz nici cureaua nu se mai misca. Posibil sa faca figuri doar in sarcina, de acea cand ai verificat tu, cu clima oprita, parea ok. Cheama pe cineva sa te ajute, te uiti la curea in timp ce el invarte de volan, cu clima pornita.

#29
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Daca ai fi  tot in acei 1% si la loto

Edited by botelucian, 31 July 2015 - 12:09.


#30
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postdox900, on 31 iulie 2015 - 11:25, said:

Deci m-am incadrat in 1% si anume au picat simultan AC si servo si nu este cureaua.
Te-ai incadrat... da' nu chiar.  Tot ceva legat de curea, care nu-si mai face treaba, este.   ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate