Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfaturi achizitionare Pegas
#1
Posted 09 June 2015 - 15:52
Salutare tuturor!
Sunt interesat sa cumpar ceva biciclete Pegas. Daca cineva care a cumparat deja Pegas ma poate ajuta cu argumente pro si contra referitoare la cat de bine sunt facute aceste biciclete as fi foarte recunoscator. Brandul Pegas este super, mai ales pentru nostalgici, insa cat de bune mai sunt aceste biciclete? cum sunt piesele etc etc? Si, pentru cineva care nu are ceva "istorie" cu Pegas, ar fi o bicicleta buna? Astept raspunsuri, daca aveti, multumesc foarte mult! |
#2
Posted 09 June 2015 - 16:07
Sunt biciclete pentru nostalgici si hipsteri.
Pentru ceilalti, nu sunt practice, nici comode. Nici macar frumoase. |
#3
Posted 09 June 2015 - 16:27
masstransit, on 09 iunie 2015 - 16:07, said:
Sunt biciclete pentru nostalgici si hipsteri. Pentru ceilalti, nu sunt practice, nici comode. Nici macar frumoase. "Sunt interesat sa cumpar ceva biciclete Pegas" ...de ce ai vrea mai multe? |
#5
Posted 09 June 2015 - 16:46
Un nostalgic isi ia un Pegas adevarat; am vazut si eu una intr-o pravalie si mi se paru cam odioasa [am avut din clasa 2 (cred) pina in liceu Pegas cu sa lunga]
|
#6
Posted 09 June 2015 - 17:13
Io am avut camping.
prima bicicleta romaneasca care se rupea in doua. |
#7
Posted 09 June 2015 - 17:29
jeus, on 09 iunie 2015 - 16:27, said:
asta e parerea ta, de cand avem cu totii aceleasi gusturi? nu sunt nostalgic, hipster nici atat...modelele noi imi plac insa cred ca sunt putin cam scumpe totusi...si apoi initiatorul are nevoie de informatii folositoare nu de comentarii inutile "Sunt interesat sa cumpar ceva biciclete Pegas" ...de ce ai vrea mai multe? "Comentariu util" not found! |
#8
Posted 09 June 2015 - 17:48
#9
Posted 09 June 2015 - 19:28
masstransit, on 09 iunie 2015 - 16:07, said:
Sunt biciclete pentru nostalgici si hipsteri. Pentru ceilalti, nu sunt practice, nici comode. Nici macar frumoase. jeus, on 09 iunie 2015 - 16:27, said:
asta e parerea ta, de cand avem cu totii aceleasi gusturi? nu sunt nostalgic, hipster nici atat...modelele noi imi plac insa cred ca sunt putin cam scumpe totusi...si apoi initiatorul are nevoie de informatii folositoare nu de comentarii inutile Eduardo-S, on 09 iunie 2015 - 16:42, said:
Sunt biciclete 100% romanesti cu componente din China. Evergreen, on 09 iunie 2015 - 16:46, said:
Un nostalgic isi ia un Pegas adevarat; am vazut si eu una intr-o pravalie si mi se paru cam odioasa [am avut din clasa 2 (cred) pina in liceu Pegas cu sa lunga] lucifer76, on 09 iunie 2015 - 17:48, said:
Scumpe si nasoale. Ca sa te plimbi prin oras, ar merge, dar sa urci un deal sau sa te tragi prin padure cu cu Pegas, e crima. Iar pretul nu e deloc prea mare. Un Kross Pepper 2015 ce incearca sa imite Pegas-ul romanesc (dar esueaza lamentabil) costa 1600RON. Edited by Hider141, 09 June 2015 - 19:33. |
#10
Posted 09 June 2015 - 19:38
raspunsul corect este dat de masstransit in postul #2
Edited by Mihai_3, 09 June 2015 - 19:39. |
|
#11
Posted 09 June 2015 - 19:41
Hider141, on 09 iunie 2015 - 19:28, said:
Nici nu sunt facute pentru munte sau sosea. Sunt biciclete de oras destinate plimbarilor prin parc. |
#12
Posted 09 June 2015 - 19:47
lucifer76, on 09 iunie 2015 - 19:41, said:
Si cu o bicicleta la jumatate de pret nu te poti plimba prin oras? Dar pozitia de pe o bicicleta de munte nu va fi niciodata la fel de confortabila ca cea de pe o bicicleta de oras. Plus ca la o bicicleta de munte trebuie si sa schimbi cauciucurile cu unele slick daca vrei sa nu obosesti inutil. Unii sunt extrem de multumiti si cu RockRider 300, dar altii vor sa se plimbe prin oras cu ceva conceput pentru asta, nu pentru plimbari pe munte. Edited by Hider141, 09 June 2015 - 19:48. |
#13
Posted 09 June 2015 - 20:44
Pegasu ala cu sa lunga este o copie dupa schwinn.
Edited by Carman2015, 09 June 2015 - 20:45. |
#14
Posted 09 June 2015 - 22:26
Eu imi amintesc doar ca pedalam in disperare fata de aia cu Camping. Din cauza de mecanica: pinion mic pe fata, brat pedala scurt, pinion mare pe spate. Era sexi cu anvelopa spate lata ca la Minimobra si pt ca imediat o ridicam pe o roata. Din 4 bicle de munte prima a fost beton. Restul petarde din cauza raporturilor dintre pinioane. Noroc ca am pus mina pe un Peugeot din 80 si mi-am revenit din depresie ca mi-am pierdut puterile velo .
Copie nereusita a fost Pegasul, ca Schwinn era mai destept, avea viteze... |
#15
Posted 10 June 2015 - 05:22
Hider141, on 09 iunie 2015 - 19:47, said:
Dar pozitia de pe o bicicleta de munte nu va fi niciodata la fel de confortabila ca cea de pe o bicicleta de oras. Ce sa mai zic de Strada, e foarte comod sa impingi monstrul de 17 kg. O adevarata placere sa iei bicla in brate sa o urci la etajul 6. |
|
#17
Posted 11 June 2015 - 22:40
Hider141, on 09 iunie 2015 - 19:47, said:
Dar pozitia de pe o bicicleta de munte nu va fi niciodata la fel de confortabila ca cea de pe o bicicleta de oras. Plus ca la o bicicleta de munte trebuie si sa schimbi cauciucurile cu unele slick daca vrei sa nu obosesti inutil. Daca vrei sa te plimbi prin oras, o pot face si cu anvelope de munte, fat-bike, tricicleta, role sau mersul pe jos. Anvelopele slick sunt doar pentru ture mai lungi, nu pentru plimbari prin oras. La plimbarile prin parcuri/oras, nici nu faci diferenta intre anvelope. |
#18
Posted 12 June 2015 - 13:30
Si cand plimbarea are 30km?
Dar cand trebuie sa pleci de la semafor? Dar cand trebuie sa depasesti o mașinã de scoala sau un maxi-taxi puturos? Chiar nu conteaza rotile??? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users