Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
redirectionare apeluri romtelecom
Last Updated: Sep 27 2019 17:01, Started by
nok3r
, Jan 16 2006 05:47
·
0
#1
Posted 16 January 2006 - 05:47
stie cineva cum se pot redirectiona apelurile in reteaua romtelecom ?
|
#2
Posted 16 January 2006 - 09:14
Serviciul se acorda pe baza de cerere telefonica adresata la serviciul clienti 930.
Activare: TA 914 XXX..X M Dezactivare: TS 904 M Unde: TA ton de apel XXX..X Nr. unde se redirijeaza apelurile M Mesaj de confirmare TS ton special |
#3
Posted 16 January 2006 - 22:51
Cerere de activare serviciu la 930 ( serviciul de redirijare e gratuit dar se activeaza la cerere)
activare TD *21*xxx....x # M dezactivare TS #21# M unde: TD ton de disc xxx....x Nr. unde se redirijeaza apelurile M Mesaj de confirmare TS tonalitate de disc speciala |
#4
Posted 12 January 2008 - 22:20
Din cite stiu eu acum pt redirijare codurile sint:
activare TD 914 xxx....x M dezactivare TD 904 xxxx....x M unde: TD ton de disc xxx....x Nr. unde se redirijeaza apelurile M Mesaj de confirmare [/quote] |
#5
Posted 12 January 2008 - 23:03
Mai intâi trebuie activat serviciul la 930.
Pentru redirijare, se suna la 914xxxxx (unde xxxx este numarul dorit, cu prefix cu tot) si se asteapta mesajul vocal de confirmare. Când redirectarea este activa, tonul de apel "suna altfel". Pentru dezactivare, se suna la 904 si se asteapta mesajul vocal de confirmare. |
#8
Posted 27 September 2019 - 17:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users