Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Oct 03 2021 21:10, Started by
Adm
, Mar 28 2015 20:08
·
0
#2287
Posted 12 June 2017 - 07:53
Deschide un ticket si intreaba-i pe ei noi nu suntem chinezi.
|
#2288
Posted 12 June 2017 - 09:43
A ales cineva pana acum DHL (EXT)?La o cautare prin google, am inteles ca produsul este dus undeva in HK iar de acolo este preluat de DHL si ajunge destul de repede.Vad ca transportul este foarte mic, d-aia intreb.
|
#2289
Posted 12 June 2017 - 09:51
NU FA GRESEALA ASTA !!!
Ajunge in Ro in 4 zile ... apoi stai 30 zile si te freci cu DHL cu factura reala, pt ca nu o recunosc pe cea de la Gearbest, te chinui sa obtii alta factura de la chinezi ... aia te tin o saptamana cu raspunsuri evazive pana inteleg ce tre` sa faca, Daca un rahat a venit cu DHL cu transport de 7$ .... DHL nu recunoastea acel pret ... pentru ei transportul tre` sa coste mult mai mult .... si te freaca sa aduci alte facturi .... Legat de comenzile de pe Aliexpress un shipping e free .... E TEROARE !!! Pt asta tre sa ai nr eori sau platesti pe langa TVA aferent colet inca 100 lei comision DHL (spaga ca sa treaca de vama). Eu nu mai vreau sa aud de DHL !!! la comanda de 60$ cu greutatae de 3 kG unde produsul 53$ si transport DHL 7$, astia din Ro nu recunosc acei 7$, desi dai factura, document paypal, printscreen cu comanda pe site, print screen cu pretul de pe site, SE PISA PE TINE , ori bagi valoare transport din lista lor (imi cereau 790 lei doar pt transport) si platesti tva si la aia, ori le platesti comisionul (spaga) de 100 lei pe langa tva. Edited by RedLabel1, 12 June 2017 - 09:54. |
#2290
Posted 12 June 2017 - 09:54
E de evitat sa aduci din China cu DHL. Am avut o singura problema dar comandasem ceva de pe Gearbest din depozit Eu. Au incercat cei de la DHL sa o bage ca tot din China dar le-am zis ca marfa a fost deja supusa vamuirii in Anglia si ca ei fac doar transport din tara ue in tara ue fara a mai fin nevoie de serviciul de vama. La un moment dat i-am amentintat ca nu mai vreau coletul si cer refundind la seller pe motiv de problema cu dhl dar sa imi dea scris motivul. Pana la urma au venit cu pachetul in dinti la usa.
|
#2291
Posted 12 June 2017 - 09:56
Se pisa si pe amenintarile tale ... pretul DHL include returul produsului, nu le faci pe plac, returneaza produsul fara sa clipeasca ... nu te baza pe asta.
|
#2292
Posted 16 June 2017 - 15:37
#2293
Posted 18 June 2017 - 21:03
salut, cine a avut probleme cu gearbest, imi puteti spune daca in caz de colet pierdut, cum ati solutionat problema? mie vor sa imi returneze 20$ in Wallet, la un colet de 48$. Multumesc!
|
#2294
Posted 18 June 2017 - 22:58
Nu accepta. Ai avut asigurare la colet? Daca da, mergi pe asta, daca nu ameninta cu Paypal. Sper ca ai platit prin Paypal...nu direct cu cardul.
|
#2295
Posted 19 June 2017 - 05:15
Eu am plătit direct cu cardul și tot am reușit sa iau întreaga valoare a coletului (fără asifurare). Negociază cu ei...
|
#2296
Posted 20 June 2017 - 12:33
nu m-am inteles cu ei prin ticket. Am creat "dispute" pe Paypal. Va tin la curent cu ce se intampla.
|
|
#2297
Posted 20 June 2017 - 12:43
Aveti mare grija
sfatul celor de la gearbest, sa ne schimbam cel putin 1 data pe luna parola de la gearbest+yahoo+facebook motiv Cineva a furat identitatea multor persoane.conturi de la gearbest si au facut comenzi la mine cel putin nu a reusit, am catiba centi pe paypal, credit card, nu a putut pt ca incarc acel card doar pt respectiva comanda, si desigur nu am salvat cardul in cont ce a comandat hotul http://www.gearbest..../pp_320448.html http://www.gearbest..../pp_616533.html numele hotului name: Chouaib Khiari phone: 52238644 shipping address: 8 Rue ettawen rades noubou code: 2040 Tunisia |
#2299
Posted 20 June 2017 - 14:04
#2300
Posted 20 June 2017 - 16:11
Am tot cautat prin "Terms and conditions" Warranty...etc. si nu am gasit nicaieri unde scrie concret ca trebuie sa treaca 60 zile de la comanda ca ei sa analizeze posibilitatea pt. Refund - in cazul in care Coletul nu ajunge (valoare 9.99, colet asigurat fara tracking).
Am deschis o sesizare pt. un colet ce a implinit "varsta" de aprox. 50 zile de la impachetare/trimitere si deocamdata m.au "inchis" cu raspunsul de a astepta pana la 60 zile. |
#2301
Posted 20 June 2017 - 19:16
Asa am patit si eu. Dupa cele 60 zile, m-au pus sa reconfirm adresa, sa verific la posta...etc. Apoi mi-au returnat banutii.
Am 5 refund-uri...si la toate s-au repetat pasii. Probleme am avut doar la unregistered - Switzerland. La NL nu am avut neplaceri In principiu este corect....pt chinezi )) Edited by gbirotica, 20 June 2017 - 19:19. |
|
#2302
Posted 20 June 2017 - 21:21
sgray2410, on 20 iunie 2017 - 12:43, said:
Aveti mare grija sfatul celor de la gearbest, sa ne schimbam cel putin 1 data pe luna parola de la gearbest+yahoo+facebook motiv Cineva a furat identitatea multor persoane.conturi de la gearbest si au facut comenzi la mine cel putin nu a reusit, am catiba centi pe paypal, credit card, nu a putut pt ca incarc acel card doar pt respectiva comanda, si desigur nu am salvat cardul in cont ce a comandat hotul http://www.gearbest..../pp_320448.html http://www.gearbest..../pp_616533.html numele hotului name: Chouaib Khiari phone: 52238644 shipping address: 8 Rue ettawen rades noubou code: 2040 Tunisia Schimbarea parolei de log in, periodic, e în general o recomandare bună. Acum unde e recomandarea celor de la GearBest ? Log in-ul de la GearBest e justificat, poate și cel de la Facebook dacă permit și această modalitate de log in pe site-ul lor (nu știu/n-am verificat) dar Yahoo-ul unde intră-n asta ? Oricum e valabil doar dacă cineva folosește aceeași parolă peste tot altfel dacă-ți intră-n contul magazinului fără datele PayPal-ului sau fără card salvat (pt. cine-a îndrăznit) n-are ce să comande ? |
#2303
Posted 21 June 2017 - 07:04
5had3, on 20 iunie 2017 - 21:21, said:
Schimbarea parolei de log in, periodic, e în general o recomandare bună. Acum unde e recomandarea celor de la GearBest ? Log in-ul de la GearBest e justificat, poate și cel de la Facebook dacă permit și această modalitate de log in pe site-ul lor (nu știu/n-am verificat) dar Yahoo-ul unde intră-n asta ? Oricum e valabil doar dacă cineva folosește aceeași parolă peste tot altfel dacă-ți intră-n contul magazinului fără datele PayPal-ului sau fără card salvat (pt. cine-a îndrăznit) n-are ce să comande ? yahoo: daca nu stie parola gearbest, poate cere resetarea parolei via facebook sau yahoo multi folosesc aceeasi parola cam peste tot Edited by sgray2410, 21 June 2017 - 07:04. |
#2304
Posted 21 June 2017 - 16:38
Experienta mea cu DHL Romania:
A fost o promotie Coconut nu stiu cum pe Gearbest si am castigat acolo o camera sport Blackview Hero 1. Problemele de aici au aparut: trebuia sa aleg doar din metodele de transport speciale, transportul gratuit nefiind disponibil; Am ales DHL fiind cea mai ieftina dar care s-a dovedit cea mai nefericita; Plata pentru acest transport a fost de 5,14 USD si chiar a ajuns in 4 zile la Bucuresti. O persoana de la DHL Romania m-a contactat sa le trimit o adresa de email unde sa-mi trimita informatii privind actele necesare vamuirii de catre ei, imputernicire pt a ma reprezenta la vama si surpriza: factura comerciala trimisa de Gearbest cu 50 USD adica pretul cu care Gearbest comercializeza aceasta camera foto, cerandu-mi 139 lei (96 lei taxa lor pt serviciile vamale si 43 lei TVA 19%) I-am informat ca le voi trimite dovezi ca factura lor e eronata si ca nu-i imputernicesc eu pe ei ca la 5,14 USD pretul real platit de mine nu am de ce sa platesc vama. M-au amenitat ca returneaza coletul iar eu am decis sa-mi recuperez minuscula suma de la PayPal si concomitent le-am facut si plangere la ANPC reclamand faptul ca solicita o suma abuziva si inechitabila pentru serviciile prestate. Gearbest au inceput sa-mi trimita mesaje ca sa iau legatura cu DHL ca altfel voi pierde posibilitatea de a intra in posesia produsului ca acesta va fi distrus etc. Le-am cerut sa trimita o factura cu pretul real platit de mine dar ei mi-au oferit 20% din taxele vamala pe care sa le achit catre DHL mentionand ca este o exceptie si ca eu sunt obligat sa achit aceste taxe. Am repetat ca este gresala lor (ai impresia ca vorbesti de multe ori cu roboti nu cu oameni!!) si ca nu le accept oferta. De 10 zile sta produsul meu la DHL cu statusul in proces de vamuire, iar azi vad ca datele vamale au fost reinoite. Astept sa vad in ce consta aceasta modificare, sincer nepasandu-mi prea mult de acest produs dar nu putem accepta la nesfarsit sa fim abuzati si sa raspundem mioritic ''asta-i situatia''. Edited by puiumaster, 21 June 2017 - 16:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users