Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?
 Deducere TVA

Intalnire cu un tip de pe tinder ...

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 

Greva japoneza la Telekom Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#91
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,898
  • Înscris: 26.02.2010

 baducu, on 21 martie 2015 - 05:27, said:

Cum? Sponzorizarea emisiunilor de cacat de pe ProTV nu aduce clienti noi?Posted Image
Zilele trecute, citeam un comunicat de la ANRE, in care confratii Telekom-ului, EON are cel mai mare tarif al energiei electrice in Romania. Astia cred ca noi traim in Austria si Germania, de vin cu pretentii exagerat de mari. A fost cea mai mare greseala a statului roman, ca a acceptat transformarea RTC in Telekom. Desi in Grecia, Telekom a cumparat OTE, acolo nu au rebranduit inca compania.

#92
daniel:)

daniel:)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,216
  • Înscris: 17.02.2007
Superioritatea germana presupune ca restul popoarelor le sunt inferioare si trebuie sa traiasca ca atare ... precum sclavii. Dar e mai bine sa pupi in fund stapanul si sa zbieri cu privire la darurile grecilor.

#93
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

 MembruAnonim, on 20 martie 2015 - 23:49, said:

Le doresc cat mai multe abonamente reziliate pentru masura asta de rahat. Adica daca nu e multumit angajatul ca-i reduci salariul (si cum sa fie, e logic), il dai afara.
Angajatul care lucrează în vânzări trebuie să fie plătit în funcție de vânzări. Toți vrem ca în momentul în care intrăm intr-un magazin să fim băgați în seamă. Normal că dacă X ia salariul majoritar fix o să I se rupă de mine, banii tot vin. Foarte bine le fac!

#94
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Dacă oferta companiei nu atrage clientul, atunci penalizezi vânzătorul că nu-și face treaba? Chiar crezi că ar fi în regulă? Câți crezi că achiziționează un produs la un preț mult mai mare doar pentru că l-a băgat vânzătorul în seamă?
Aici e problema. Dacă aveau produse competitive pe piață și vânzările stagnau, era într-adevăr o măsură de stimulare a angajaților. Dar nu e cazul.

#95
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008
unii gândesc „la rece”.

#96
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,799
  • Înscris: 25.07.2004

 internetmax, on 31 martie 2015 - 22:15, said:

Dacă oferta companiei nu atrage clientul, atunci penalizezi vânzătorul că nu-și face treaba? Chiar crezi că ar fi în regulă? Câți crezi că achiziționează un produs la un preț mult mai mare doar pentru că l-a băgat vânzătorul în seamă?
Aici e problema. Dacă aveau produse competitive pe piață și vânzările stagnau, era într-adevăr o măsură de stimulare a angajaților. Dar nu e cazul.

Problema este ca sunt si slab pregatiti si au si un tupeu fantastic, marea majoritate a angajatilor telekom. Iar tupeu nu inseamna curaj. De multe ori la telekom si chiar daca vrei nu te baga nimeni in seama si-ti zic din propria experienta. SI-ti dau un exemplu scurt. Dupa aparitia telekom era o oferta pe la 120 lei cu tv l, internet l, fis x si mobil l. Si am fost sa aflu mai multe informatii la magazinul cosmote de la delfinului. Conversatia a fost ceva de genul:
eu-buna ziua, m-ar interesa niste informatii pentru anumite oferte (avand un pliant in mana cu oferta)
el-toate oferte sunt in revista
eu: da...dar vreau niste informatii in plus
el: toate informatiile sunt trecute in plian nu am ce sa zic in plus
...cam asta a fost conversatia. Vanzatorul fiind un pusti (culmea la 2 luni dupa ce am reclamat acest lucru inca era angajat). Iti mai pot da exemple daca vrei Posted Image

Alt exemplu, acum fiind vorba de departamentul de marketing romtelecom. La inceputul lui 2014 la o locatie am vrut sa-mi bag tv, net plus fix. Eu voiam tv m cu pachetul viasat. Tipa cu care am vorbit mi-a zis ca nu mai exista viasat la pachet separat si se mai da doar la tv l. Am luat tv l..la ei pe pagina si acum la tv s sau m poti sa-ti iei separat pachetul viasat. Am facut atunci reclamatie si nici pana azi nu mi-au raspuns..inca analizeaza..Bine contractul s-a si reziliat pe alte motive

Sa nu confundam neputinta cu mitocania si tupeul

Edited by micutu82, 01 April 2015 - 09:30.


#97
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

 internetmax, on 31 martie 2015 - 22:15, said:

Dacă oferta companiei nu atrage clientul, atunci penalizezi vânzătorul că nu-și face treaba? Chiar crezi că ar fi în regulă? Câți crezi că achiziționează un produs la un preț mult mai mare doar pentru că l-a băgat vânzătorul în seamă?
Aici e problema. Dacă aveau produse competitive pe piață și vânzările stagnau, era într-adevăr o măsură de stimulare a angajaților. Dar nu e cazul.
O fi. Eu știu că am fost intr-un Germanos să trec la Telekom cu serviciile fixe, sătul de incompetența Digi. Și persoana care mi-a vândut serviciile era într-adevăr super profi. Informată, atentă, a ascultat chestiile de care aveam nevoie și mi-a făcut o oferta exact cum mă așteptam. Și serios că am acceptat pe loc, chiar la un preț cu 30-40 lei peste ce plăteam la Digi.

Chiar mi-as dori ca o astfel de persoană să câștige semnificativ mai mult decât mocofanii din exemplul de mai sus, sau decât toate babele, mătușile, verișoarele și unchii angajați cu pile prin Telekom. Normal că fac și greve, când vine unul și nu îți mai dă atâția bani sa o freci pe FB toată ziua te revolți, porți banderola, ii mai faci pe unii prosti pe forumuri, fără să stai să te gândești că poate problema e la tine.

Dacă aș fi în locul nemtalailor, cred ca minim 75% din angajații Telekom România si-ar cauta de munca, așa, gândind "la rece".


#98
panteraroz11111

panteraroz11111

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2015

 chris_t, on 01 aprilie 2015 - 20:08, said:

O fi. Eu știu că am fost intr-un Germanos să trec la Telekom cu serviciile fixe, sătul de incompetența Digi. Și persoana care mi-a vândut serviciile era într-adevăr super profi. Informată, atentă, a ascultat chestiile de care aveam nevoie și mi-a făcut o oferta exact cum mă așteptam. Și serios că am acceptat pe loc, chiar la un preț cu 30-40 lei peste ce plăteam la Digi.

Chiar mi-as dori ca o astfel de persoană să câștige semnificativ mai mult decât mocofanii din exemplul de mai sus, sau decât toate babele, mătușile, verișoarele și unchii angajați cu pile prin Telekom. Normal că fac și greve, când vine unul și nu îți mai dă atâția bani sa o freci pe FB toată ziua te revolți, porți banderola, ii mai faci pe unii prosti pe forumuri, fără să stai să te gândești că poate problema e la tine.

Dacă aș fi în locul nemtalailor, cred ca minim 75% din angajații Telekom România si-ar cauta de munca, așa, gândind "la rece".


vezi ca nu esti bine informat...magazinul ala Telekom unde ai fost tu,este o franciza la fel ca Germanos!!!...tu ai dreptate intr-o mica masura referitor la cei din vanzari...
1-magazinele nu fac doar  vanzari,ei fac si incasari,prelungire de contract,desfiintari,modificari .activari etc...nu sunt agenti de vanzari !!!...daca la  tine la  birou se nimeresc sa vina numai cei cu desfiintari,modificari,nemultumiti cum ai putea sa faci si un contract nou?
2-acei angajati din magazine nu fac teren sa caute clienti...ei depind exclusiv de ofertele Telekom ca cineva sa fie interesat si sa intre intr-un magazin
3-FOARTE IMPORTANT-peste 65% din cei care cauta anumite servicii si ajung sa incheie un contract o  fac online ,mai putin  cei care vor telefoane mobile,dar oferta din aceste magazine au o oferta foarte slaba la telefoane fata de ceilalti parteneri!!!...viziteaza un magazin Telekom si intra in unul partener,in mall uri de exemplu si o sa vezi ca exista o diferenta uriasa la telefoanele expuse la vanzare .
4-Regulamentele din magazin sunt impuse de Telekom....daca tu saptamana asta esti la casierie nu poti sa comentezi ca tu vrei sa inchei contracte ca sa castigi un ban!!!

#99
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,799
  • Înscris: 25.07.2004
De multe ori cand te duci in magazinele telekom (si eu prefer magazinele proprii) nu au nici cea mai vaga ideea de ofertele existe plus ca nu pricep nici propriile oferte. Si-ti pot da iarasi un exemplu. Prin noiembrie am intrat intr-un germanos sa platesc factura cuiva. SI tipul de acolo ma intreba daca vreau nelimitatul la 10,95 plus ca eu mai am un abonament la cosmote si-mi mai face o reducere de 1.24 euro cu tot cu tva. Am zis pas atunci. Peste o luna am zis hai sa trec cartela pe abonament sa beneficiez de oferta. Primul pas a fost sa citesc oferta comerciala de pe net (pdf-ul) unde zice clar ca oferta  de reducere de 1,24 euro se aplica la orice abonament ales. Am dat apoi mail la relatii clienti sa ma indrume la un magazin unde angajatii proprii stiu bine ofertele sa nu ma enervez. Mi-au zis du-te la oricare dar sa fie propriu. Am fost pe magheru. Acolo tipul harbar nu avea de oferta de reducere. Zicea ca nu se aplica decat la abonamentele care nu au minute nationale nelimitate. I-am aratat hartia unde scria negru pe alb, se aplica la toate tipurile de abonamente. Nu ca nu se poate, i-am citit de 3 ori si nu a vrut. Dupa multe insistente a sunat la departamentul de activari. Persoana cu care a vorbit i-a zis ca nu se poate. decat la ab. care nu au minute nelimitate. Apoi am dat iar mail din magazin, mi-au raspuns ca se poate si sa fac o sesizare la care apropo nici pana azi nu mi s-a raspuns. Am fost a doua zi la un dealer de la mine din zona. Ma inteleg foarte bine cu tipul. Si ala a zis hai sa sunam la activari. A pus pe speaker si tipa de la activari  i-a zis ca nu se poate...am sunat la 1234 si mi-au zis ca se poate sa ma duc iar intr-un magazin telekom propriu,. I-am zis ca a vorbit cel din magazin cu Roxana angajat Telekom de la activari si i-a zis ca nu se poate....Si intr-un final m-am dus la acel germanos si culmea..s-a putut.

Hai sa nu o mai dam pe ocolite, sunt foarte prost pregatiti si ii doar fix in .... dupa aceasta schimbare poate or sa fie altfel. Si nu ma lua cu sefii ca n-au facut training sau mai stiu eu ce. Din pacate asta e piata si asa se face cam peste tot. Nu cred ca un medic daca ti-ar omori pe cineva din familie pt. o apendicita care o facea prima oara si n-a avut un super training...ai zice..e asta e..era prima oara si nu ia nici multi bani....Sau sa-ti cada o casa in cap sa te omoare si proiectantul sa zica..pai verificatorul a semnat asa..ca popa, la facultate mare lucru nu se face..n-am avut timp sa aprofundez..si tot asa.

Edited by micutu82, 02 April 2015 - 07:55.


#100
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007
Îți scrie tie in contract ca ai reducerea de 1,24 euro lunar?pt ca pe lângă aia 1,24 euro îți mai adaugă 50 minute naționale pt abonament....ori nelimitat +50 minute naționale nu prea exista....Așteaptă prima factură si o sa te convingi ...sau citește contractul...la anexa cu minutele si vezi tu daca îți da reducere 1.24 lunar

#101
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,799
  • Înscris: 25.07.2004
Primesc factura din 11 ianuarie :D am reducere 1.24 :P

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate