Eroare e5 Canon MP160
Last Updated: Mar 12 2020 09:29, Started by
Detonate
, Mar 07 2015 10:59
·
0
#1
Posted 07 March 2015 - 10:59
Nu am mai folosit imprimanta de vre-o 3 ani. Azi am cumparat un cartus original Canon PG-40 Black. (cel color,este cel de acum 3 ani)
L-am inlocuit si imi da eroarea e5. Am incercat toate posibilitatile de pe aici si pe youtube nu vrea deloc. Am incercat si cu MPTool v0.96, urmand tutorialul de mai jos,si tot nu vrea: " 1.Scoateti multifunctionalul din priza; 2.Apasati si tine-ti apasat tasta power ; 3.Fara sa da-ti drumul tastei conectati la priza; 4.Cand butonul power s-a aprins apasati o data pe tasta resume 5.Eliberati butonul power Dupa acesti pasi ledul portocaliu warning ar trebuie sa fie aprins ( cel care are in dreptul sau un trunghi+fulger). Pe monitor ar trebui sa ne apara un hardware nou instalandu-se. 6. Deschide-ti softul MPtool 7. Selectati modelul si resetare cartuse black/color, asteptati rescrierea, inchide-ti MPtool si scoateti de la priza dupa care conectati din nou si porniti imprimanta." Singura modalitate care...sa zicem ca ar vrea este: - tin apasat tasta cu triunghiul rosu si in timpul asta apas si butonul power - cand s-a aprins butonul power,eliberez tasta cu triunghi rosu (fara sa iau degetul de pe power.) - acum eliberez power - apas de 3 ori butonul cu triunghi rosu - pe ecran imi apare cifra 0 (fara eroare e5) Si de aici numai vrea. Pe net am gasit ca daca se apasa de 2 ori power se va schimba din cifra 0 in 1 dar nu e asa. Imprimanta se inchide si cand o redeschid imi apare e5 la loc. Ma poate ajuta cineva????? Edited by Detonate, 07 March 2015 - 11:02. |
#3
Posted 07 March 2015 - 11:38
Pai nu imi trebuie color. Vreau sa il folosesc doar pe cel negru. Iar cel negru este nou si original!
Edited by Detonate, 07 March 2015 - 11:39. |
#4
Posted 07 March 2015 - 15:39
Fara cartusul color CL41valid , MP 160 nici macar nu scaneaza.
|
#5
Posted 07 March 2015 - 17:25
Concluzia: cand se schimba, se schimba doar amandoua odata? Canon sucks!
|
#6
Posted 19 March 2015 - 23:48
curate contactele la cartusul color cu o carpa cu alcool...in 50% din cazuri se rezolva
dupa ce pornesti tine apasat pe butonul reset cel putin 5 secunde daca nu merge cauta un cartus color vechi...poate fi si uscat...dar sa nu fie ars |
#7
Posted 11 March 2020 - 09:40
Detonate, on 07 martie 2015 - 10:59, said:
Nu am mai folosit imprimanta de vre-o 3 ani. Azi am cumparat un cartus original Canon PG-40 Black. (cel color,este cel de acum 3 ani) L-am inlocuit si imi da eroarea e5. Am incercat toate posibilitatile de pe aici si pe youtube nu vrea deloc. Am incercat si cu MPTool v0.96, urmand tutorialul de mai jos,si tot nu vrea: " 1.Scoateti multifunctionalul din priza; 2.Apasati si tine-ti apasat tasta power ; 3.Fara sa da-ti drumul tastei conectati la priza; 4.Cand butonul power s-a aprins apasati o data pe tasta resume 5.Eliberati butonul power Dupa acesti pasi ledul portocaliu warning ar trebuie sa fie aprins ( cel care are in dreptul sau un trunghi+fulger). Pe monitor ar trebui sa ne apara un hardware nou instalandu-se. 6. Deschide-ti softul MPtool 7. Selectati modelul si resetare cartuse black/color, asteptati rescrierea, inchide-ti MPtool si scoateti de la priza dupa care conectati din nou si porniti imprimanta." Singura modalitate care...sa zicem ca ar vrea este: - tin apasat tasta cu triunghiul rosu si in timpul asta apas si butonul power - cand s-a aprins butonul power,eliberez tasta cu triunghi rosu (fara sa iau degetul de pe power.) - acum eliberez power - apas de 3 ori butonul cu triunghi rosu - pe ecran imi apare cifra 0 (fara eroare e5) Si de aici numai vrea. Pe net am gasit ca daca se apasa de 2 ori power se va schimba din cifra 0 in 1 dar nu e asa. Imprimanta se inchide si cand o redeschid imi apare e5 la loc. Ma poate ajuta cineva????? Pana la urma cum ati rezolvat? Sunt si eu in aceeasi situatie - intre timp o sa incerc pasii sugerati de Dvs. si revin... |
#8
Posted 11 March 2020 - 09:59
pentru ca nu pot edita postul meu anterior - am mesaj ca forumul nu imi permite - voi reveni aiciȘ
am facut toti pasii din postarea initiala si la repornire am in continuare eroare E5 mentiune - butonul de resetare este cel cu un cerc si un triunghi la interior pe culoare rosie - cel putin la imprimanta mea Canon MP160 |
#9
Posted 11 March 2020 - 10:28
PS 10 minute mai tarziu iata si rezolvarea - imprimanta nu a mai fost folosita de ceva timp
- m-am gandit sa verific si cartusul de color si l-am gasit curs - l-am curatat bine de tot cu un servetel, inclusiv partea pe care sunt contactele; - partea cu contactele pare sa fie cea mai importanta deoarece la mine erau niste stropi de cerneala acolo si cum i-am sters si am pus cartusul inapoi a inceput deja sa comunice cu imprimanta - am dat comanda sa imi scoata o pagina de test - mi-a spus softul ca a fost inlocuit cartusul de negru - am dat ok la acel mesaj si a trecut mai departe - a dat un alt mesaj cum ca este o problema cu acel cartus de negru si daca vreau sa continui asa (imprimanta afisa pe rand E, 1, 6) - am apasat primul buton din stanga de pe imprimanta cel cu un romb cu o linie verticala in interior pe culoarea alb - corespunde cartusului de negru - imediat dupa a aparut eroare si pe color - am apasat butonul din mijloc de pe imprimanta, cel cu romb albastru cu o linie verticala in interior - acesta a fost pasul final pt ca a inceput sa printeze Mult succes si sper sa va ajute - refill facut cu cerneala universala Jettec din Carrefour Brasov, cel de la iesire din oras spre Bucuresti - 15 lei kitul de refill - 3 butelii de negru de cate 30 ml si una de dizolvant tot de 30 ml - eu unul voi incerca sa o returnez pentru ca am observat ca nu exista pe cutie un termen de garantie Edited by sustinromania, 11 March 2020 - 10:30. |
#10
Posted 12 March 2020 - 09:29
Daca cerneala sau sdizolvantul este inchis ermetic, ca sa nu se evapore, poate tine ani de zile. Am cerneala si dizolvant de ani dar bine inchise si printeaza bine cand o folosesc. Acum depinde si de calitatea (marca) ei, dar in general tin in timp.
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users