![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
cum identificam frauda ppc/adwords
Last Updated: May 23 2015 15:37, Started by
revenco_andrei
, Feb 13 2015 22:01
·
0

#1
Posted 13 February 2015 - 22:01

problema nu este foarte dezbatuta pentru ca din fericire nu foarte multa lume se confrunta cu acest gen de "frauda" sau pierderile nu sunt intotdeauna sesizabile (insa problema exista).
pe scurt... conceptul de "click fraud" face referire la clickurile nefolositoare, primite (posibil) de la concurenta (care are numai de castigat in cazul in care bugetul competitorilor este consumat rapid) sau de la "prieteni" ce nu intentioneaza sa cumpere vreun produs, ci doar sa faca rau. pana acum ceva timp am incercat sa gasesc solutii folosind logurile de pe server pentru a identifica IP-urile ce fac frauda, insa nu prea a functionat (erau pur si simplu prea multe date ce trebuiau interpretate, iar timpul investit era prea mare), insa in cele din urma am dezvoltat (alaturi de un prieten) un mic software, ce poate fi gasit aici (nu stiu daca se permite inserarea de linkuri, dar daca incalc vreo regula, acesta poate fi scos) - software ce identifica accesarile ce fac frauda (de exempul accesarile din adwords ce fac bounce rate). ideea este ca aceste IP-uri pot fi oprite prin excluderea din campaniile google (deci pierderile pot fi daca nu oprite, macar ameliorate). m-ar interesa foarte tare ceva feedback din partea persoanelor ce s-au confruntat cu astfel de probleme in trecut. ce solutii au gasit (daca au gasit) si ce masuri preventive s-ar putea lua pe viitor. |
#3
Posted 13 February 2015 - 22:26

#5
Posted 13 February 2015 - 22:37

Uneori trebuie desenat ca unii sa inteleaga.
In alta ordine de idei, cred ca s-ar putea gasi solutii pentru limitarea fraudelor, dar in nici un caz bazate pe adresele IP ci prin niste sisteme adaptative/real-time. Edited by dexterash, 13 February 2015 - 22:40. |
#8
Posted 13 February 2015 - 22:38

#9
Posted 13 February 2015 - 22:39

Pai si ce, nu poti sa excluzi o clasa de IP-uri?
Aproape toate. |
#10
Posted 13 February 2015 - 22:40

Click-urile pe reclame deregula vin din rezidential. Asa ca nu prea are importanta cum e la firme, alea oricum rar o sa dea click pe reclame in mod repetat, sa nu mai zic ca daca nu e ip dinamic oricum nu cred ca se vor contoriza cine stie cate click-uri de pe un singur ip, poate maxim 5 pe zi.
Pai si ce, nu poti sa excluzi o clasa de IP-uri? Edited by LunaCrystal, 13 February 2015 - 22:42. |
#11
Posted 13 February 2015 - 22:47

Click-urile pe reclame deregula vin din rezidential. 1. O parte buna a poporului roman MUNCESTE pe bune si acceseaza Internetul in fiecare zi de la servici. 2. O alta majoritate a romanilor navigheaza de pe dispozitive mobile, prin date 3G/4G/blabla, iar clickurile vin de pe IPuri non-rezidentiale. Dar sa revenim la topic... Edited by dexterash, 13 February 2015 - 22:48. |
|
#12
Posted 13 February 2015 - 22:49

Sanchi. Post ca sa-ti faci reclama la serviciul tau
![]() |
#13
Posted 13 February 2015 - 23:19

poti sa pui la excludere si mama clasei de ip...
cine e pornit pe tine iti intra cu proxy server si tot iti da "click fraud" ![]() |
#14
Posted 14 February 2015 - 00:04

La google adwords lucreaza o echipa de programatori cu posibilitati intelectuale remarcabile si care fac tot ce pot ei (si pot mai mult ca noi) sa previna astfel de situatii.
Chiar daca un click este contorizat pe loc, am vazut ajustari periodice (si chiar facturi cu minus) prin eliminarea traficului generat artificial. Daca un sistem de ads poate fi fraudat usor, el nu se numeste adwords. |
#15
Posted 14 February 2015 - 01:10

La google adwords lucreaza o echipa de programatori cu posibilitati intelectuale remarcabile si care fac tot ce pot ei (si pot mai mult ca noi) sa previna astfel de situatii. Chiar daca un click este contorizat pe loc, am vazut ajustari periodice (si chiar facturi cu minus) prin eliminarea traficului generat artificial. Daca un sistem de ads poate fi fraudat usor, el nu se numeste adwords. Din pacate nu echipa de progamatori ia deciziile referitoare la modul in care se calculeaza click-urile invalide si iarasi din pacate... sistemul nu ramburseaza toate sumele pe care ar trebui sa le ramburseze (drept dovada... exista anumite formulare prin care un client adwords poate face sesizari referitoare la click-uri invalide - de exemplu: https://support.goog...t/click_quality ) Prin faptul ca am ceva experienta in lucrul cu campaniile adwords pot spune cu certitudine ca Google nu "prinde" toti hotii si poate ca nici nu vrea sa ii prinda (pentru ca ar avea incasari mai mici). Alta problema cu Google estr trnsparenta, pentru ca da, iti spune ca au existat sa ziceam 3 clickuri invalide intr-o zi, dar nu stii exact care sunt acestea, care sunt ip-urile sau cuvintele cheie vizate @startrek1 - spui o chestie interesanta cu proxy-urile. dar daca... s-ar verifica zilnic proxy-urile dintr-o anumita regiune geografica (se zicem romania - asa cum isi seteaza majoritatea advertiserilor campaniile) si s-ar exclude ip-urile, atunci gradul de risc ar scadea, corect? @dexterash - ziceai ca este nevoie de o schema adaptiva, dar m-ai pierdut. din pacate singurul mod simplu de a scapa de anumite persoane/firme rau-voitoare este dde a bloca anumite ipiuri. din experienta de pana acum pare sa functioneze, insa evident, tot apar IP-uri noi, care au o activitate cel putin suspecta (3-4 click-uri de la acelasi IP pe parcursul a cateva zile + bounce 100% - iar cand observi ca google iti numara 1 click invalid pentru toata perioada.... este cam dubios). |
#16
Posted 14 February 2015 - 01:20

@dexterash - ziceai ca este nevoie de o schema adaptiva, dar m-ai pierdut. |
#17
Posted 14 February 2015 - 11:28

Sa nu-mi zici ca acum vrei sa-ti dau si solutia adaptiva/automata... cine este expert si nu doar se joaca in timpul liber stie sau macar poate sa isi faca o idee la ce ma refer. Ca sa revin la subiect, da... sunt lucruri care se pot face la nivel de camapanie adwords (cu riscul de a pierde conversii), exista algoritmi care se pot baza pe statistici sau solutii ce implica analiza comportamentului unui utiliator in website, insa la nivel de campanie adwords singurele elemente ce pot fi blocate sunt adresele IP. Astfel... o strategie ce nu implica folosirea adreselor IP este cel putin incompleta. Mai mult decat atat... in cazul in care faci o sesizare catre google si nu ai o lista de IP-uri (vezi formularul din posarea mea anterioara - click quallity) sansele de recuperare a sumelor pierdute sunt destul de mici. |
|
#18
Posted 14 February 2015 - 15:36

Nu... nu spun ca vreau sa-mi dai solutia, pentru ca de fapt nu ai prezentat vreo solutie, nici macar o idee in forma incipienta. Ai scris 2-3 cuvinte cu un mesaj vag, ce poate insemna multe, la fel ca o afirmatie politica. Totul pe fundalul unei atitudini malitioase. Ideile bune costa. Si solutiile la fel. Dar iti ofer un "hint": amprentare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users