Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Administrare afacere online cu plata prin card bancar

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
aawee

aawee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 07.04.2014
Buna ziua,
Sunt student si de ceva timp ma documentez despre administrarea unei afaceri pe internet cat mai legal posibil.
Proiectul meu este de a crea un website unde eu sa fiu intermediar intre doua persoane (un ofertant si un cumparator), rolul meu, fiind de a pastra banii aferenti serviciului respectiv pana cand cumparatorul este multumit. Un comision din suma respectiva fiind pastrata de mine.
Platile se vor face prin card bancar, serviciu oferit de un intermediar- MobilPay, acesta lucrand doar cu SRL/PFA.