Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Incredibil! Ca sa egalam proportional Germania, Romania ar trebui sa aiba doar 180 km autostrada!
Last Updated: Dec 27 2014 10:02, Started by
roaca
, Dec 24 2014 19:31
·
0
#55
Posted 24 December 2014 - 22:21
roaca, on 24 decembrie 2014 - 22:17, said:
DA! pentru ca daca ai avea doar de 100 ori mai putin atunci fiecare proprietar de masina ar plati de 10 ori mai mult costuri de intretinere autostrazi. Te miri ca nu reusesc sa treaca jumate bacul cind probabil o mare parte din lume n-ar reusi sa treaca de scoala generala. Deci dupa tine: 1/10 cetateni care au de platit pentru 1/100 autostrazi ar plati de 10 ori mai mult?! Eu zic sa te mai gindesti. |
#56
Posted 24 December 2014 - 22:50
f300, on 24 decembrie 2014 - 22:08, said:
Calculul tau ... nu se verifica in nici un fel - ar rezulta ca jumatate din Germania trebuie sa aibe o optime din autostrazile Germaniei (in loc de jumate)! Calculele tale sunt pentru o jumatate de Germanie care are 357/2 mii km patrati dar 80 mil. locuitori si 54 mil. masini in loc de 40 mil. locuitori si 27 mil masini. Tu ignori simplu dependenta km de autostrada de numarul de vehicule si locuitori considerind ca lungimea autostrazilor ar fi proportional doar cu suprafata. Mai neglijezi si faptul ca traficul mare din prima jumatate de Germanie se datoreaza si celui din a doua jumatate. Daca ar fi doua tari in loc de una atunci contributia la traficul uneia de catre cealalta este nesemnificativ. O Germanie ipotetica data in doua are traficul pe autostrazile ce unesc cele doua bucati minor in comparatie cu cit este el acum. Edited by roaca, 24 December 2014 - 23:00. |
#57
Posted 24 December 2014 - 23:00
roaca, on 24 decembrie 2014 - 22:50, said:
Atentie mare, jumatate din Germania are si jumatete din populatia sa si a numarului de masini. Cind pur si simplu dai pe jumatate geografic Germania si iti rezulta ca ar trebui sa aiba 6500 km autostrada fiecare bucata pierzi din vedere reducerea cu 50% a populatiei si a numarului de masini. Nu pierd nimic din vedere ci doar subliniez STUPIZENIA ARGUMENTULUI ca ar trebui sa iei in calcul o data ca jumatate din Germania e jumatate, dupa aia ca are jumatate din masini si dupa aia ca are jumatate din populatie si in consecinta ar trebuie sa aibe o optime din autostrazi! E o prostie! Eventual sa spui ca are jumatate din permise, deci trebuie sa aibe 1/16 din autostrazi. Si jumatate din benzinarii deci 1/32 din autostrazi. E STUPID! Jumatate din Germania (una ideala) o sa aibe jumatate din suprafata, jumatate din populatie, jumatate din soferi, jumatate din masini, jumatate din bani, jumatate din benzinarii si JUMATATE DIN AUTOSTRAZI! Nu jumatate din jumatate din jumatate din jumatate din jumatate din jumatate din autostrazi! |
#58
Posted 24 December 2014 - 23:22
Sa inteleg ca daca neamtul merge 500 de km pana undeva, romanul ar fi bine sa se multumeasca cu o tura in jurul orasului pt ca, nu-i asa, romanii sunt mai putini, tara mai mica si masinile si mai putine.
|
#59
Posted 24 December 2014 - 23:22
#60
Posted 24 December 2014 - 23:30
#61
Posted 25 December 2014 - 00:14
@ roaca
Tot aduci in vedere problema costurilor ( prin niste calcule pe care doar tu le intelegi ). Atunci o sa te intreb daca stii cand au inceput nemtii sa construiasca reteaua de autostrazi ( sau americanii). Si de ce dracu chinezii construiesc autostrazi pe banda rulanta - chiar si cu 6 sau 8 benzi pe sens - iar multe dintre ele sunt goale ? Pentru ca nu gandesc ca tine ( aici nu e nici o surpriza). Poate iti mai aduci aminte de traficul de acum 15 , 20 de ani. Sau ce goale erau marile orase si acum nu mai ai loc unde sa parchezi. Se ia in calcul traficul care va fii peste 5 , 10, 15, 20 de ani. |
#62
Posted 25 December 2014 - 00:38
inca mai exista tampiti asa, la modul general, care nu inteleg ce inseamna sa faci tara de la N la S sau de la E la V doar prin localitati?
ca viteza, ca pericole atat pentru soferi cat si pentru locuitorii respectivi, ca sanctiuni? fa drumul expres a.i. sa nu treaca prin nicio localitate...si spune-i drum expres, daca vrei, nu autostrada... |
#63
Posted 25 December 2014 - 01:12
Pe deoparte Roaca are dreptate, nu in totalitate, sau ma rog, matematic pot demonstra si eu alte chestii, insa in Romania, daca e sa o luam pe a buna, nu prea e nevoie de autostrazi. Zicea cineva ca Bucuresti Pitesti este cu adevarat circulata, si asa este, restul sunt goale golute. Cel putin in comparatie cu Germania la noi e parfum traficul pe autostrada, acolo e dezastru, sunt ore de varf cand efectiv se merge incet de tot.
Totusi in ecuatie ar trebuii introdusa lungimea benzilor de autostrada, adica o autostrada cu 2 benzi pe sens de 100km ar insemna 400km de banda de autostrada, si atunci ar insemna ca si noi sa trebuiasca sa avem ceva mai mult. Din ce am circulat eu pana acum prin romania am observat ca pe A1 ar trebuii sa fie minim 3 benzi pe sens, si in unele portiuni chiar 4, iar in rest un drum expres ar fi arhisuficient. Desi A2, pe timpul verii ar trebuii sa aibe minim 4 benzi pe sens, iar pe DN1, ar trebui sa fie o autostrada la fel, cu multe benzi pe sens pana la Brasov. DUpa aia, drumurile expres sunt arhisuficiente. |
#64
Posted 25 December 2014 - 07:54
La postarea: http://forum.softped.../#entry16405583 am facut o greseala. In loc de:
roaca, on 24 decembrie 2014 - 20:33, said:
Franta = Germania implica: X / 640 / 66 / 40 = 13000 / 357 / 80 / 54 X = 13530 km autostrada Franta = Germania implica: X / 640 / 66 / 38 = 13000 / 357 / 80 / 54 X = 12490 km autostrada Edited by roaca, 25 December 2014 - 08:06. |
|
#65
Posted 25 December 2014 - 08:23
#67
Posted 25 December 2014 - 09:45
Culmea e ca reprezentantul guvernului care a declarat aia nu e nici sarac, nici la biserica nu merge...
|
#68
Posted 25 December 2014 - 10:48
China:
- 104500 km autostrada - 240 mil. masini - 2296 masini / km autostrada Germania: - 13000 km autostrada - 54 mil masini - 4153 masini / km autostrada China este clar in fata Germaniei la lux. Pentru ca autostrazile chineze sa fie la fel de aglomerate ca cele germane este necesara creșterea nr. de vehicule de la 240 la 434 milioane. Edited by roaca, 25 December 2014 - 10:49. |
#69
Posted 25 December 2014 - 10:57
test_driver, on 25 decembrie 2014 - 01:12, said:
Pe deoparte Roaca are dreptate, nu in totalitate, sau ma rog, matematic pot demonstra si eu alte chestii, insa in Romania, daca e sa o luam pe a buna, nu prea e nevoie de autostrazi. Zicea cineva ca Bucuresti Pitesti este cu adevarat circulata, si asa este, restul sunt goale golute. Cel putin in comparatie cu Germania la noi e parfum traficul pe autostrada, acolo e dezastru, sunt ore de varf cand efectiv se merge incet de tot. Totusi in ecuatie ar trebuii introdusa lungimea benzilor de autostrada, adica o autostrada cu 2 benzi pe sens de 100km ar insemna 400km de banda de autostrada, si atunci ar insemna ca si noi sa trebuiasca sa avem ceva mai mult. Din ce am circulat eu pana acum prin romania am observat ca pe A1 ar trebuii sa fie minim 3 benzi pe sens, si in unele portiuni chiar 4, iar in rest un drum expres ar fi arhisuficient. Desi A2, pe timpul verii ar trebuii sa aibe minim 4 benzi pe sens, iar pe DN1, ar trebui sa fie o autostrada la fel, cu multe benzi pe sens pana la Brasov. DUpa aia, drumurile expres sunt arhisuficiente. Da-ti ba foc cu drumurile tale expres roaca, on 24 decembrie 2014 - 19:31, said:
Citi kilometri de autostrada ar trebui sa aiba Romania pentru a egala proportional Germania? Raspunsul este 180 km. Demonstratie: Romania: - X km autostrada - 238 mii km2 - 20 mil. locuitori - 4.5 mil. masini Germania - 13000 km autostrada - 357 mii km2 - 80 mil. locuitori - 54 mil. masini Romania = Germania implica: X / 238 / 20 / 4.5 = 13000 / 357 / 80 / 54 X = 180 km !!! Daca facem abstractie pe rind de suprafata, numarul de locuitori, cel de masini sau combinatii ale acestora atunci X va lua diverse valori cum ar fi: - 722 km cind ignoram parametrul locuitori (consideram Romania avind 80 mil. cetateni si 4.5 mil. masini) - 2166 km daca nu luam in seama masinile (Romania are 20 mil. locuitori dar 54 mil. masini) - 8666 km in situatia neglijarii populatiei si numarului de vehicule (am avea 80. mil locuitori si 54 mil. masini) - 1083 km daca facem abstractie de suprafata si nr. locuitori (Romania ar avea 357 mii km2, 80 mil. locuitori dar 4.5 mil. vehicule) Dupa cum se remarca, populatia si volumul de masini net superioare in Germania fata de Romania, de 4 respectiv 12 ori, face ca la nemti 13000 km autostrada, a caror intretinere costa, sa fie suportati usor de fiecare cetatean si fiecare proprietar de vehicul. Ca un exemplu, cind se vor termina 1083 km vom inregistra aceeasi incarcare cu masini pe km/autostrada ca nemtii (1083 km / 4.5 mil. masini ~= 13000 km / 54 mil. masini). Pina la urma calculele demonstreaza ca Romania nu prea are nevoie de autostrazi. Dar tu ai nevoie de cap pe umar ??? Cred ca nu ! |
|
#70
Posted 25 December 2014 - 11:06
Ce ar fi sa scriem fiecare cu un singur nume si nu cu o groaza ca sa dam impresia unei multimi ce este de acord cu erorile pe care le tot repetam.
Este o propunere. Eu stiu cu cine am de-a face insa pot fi alti useri noi pe topic care sunt pacaliti de scama numelor multiple. |
#71
Posted 25 December 2014 - 11:15
In afara de faptul ca, avand in vedere ca autostrazile germaniei sunt aglomerate, rezulta ca au prea putine!...
Autostrazi plusuri: - consum redus - numar accidente reduse - preturi mai mici la produse la nivel national - costuri reduse de transport si reparatii auto - locuri de munca suplimentare - turisti straini care vin la munte, cele 2 cele mai frumoase sosele montane din lume, mare, bucovina etc etc - venituri la buget - poluare redusa datorita consumului redus si mersului mai green, fara acceleratii si franari repetate - etc etc etc Dezavantaje? - Nu mai poate psd sa isi bage in buzunare si sa mentina pomana. Asa ca termina. Nu ai nici macar un motiv plauzibil ca sa continui un topic cretin! Ai idee ce sentiment de mandrie nationala am cand dupa mers sute de km pe dn-uri, dau de autostrada ungara construita pana in vama? Astept ca DNA sa ii caute pe toti cei care au cumparat terenuri pe traseele unde urmau sa se construiasca autostrazi, marind artificial pretul autostrazilor si umplandu-se de bani! La puscarie cu toti cei care au furat macar un ac din avutia nationala! &)(*_(_(+_( Edited by xtremdriving, 25 December 2014 - 11:18. |
#72
Posted 25 December 2014 - 11:36
xtremdriving, on 25 decembrie 2014 - 11:15, said:
- poluare redusa datorita consumului redus si mersului mai green, fara acceleratii si franari repetate Edited by roaca, 25 December 2014 - 11:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users