Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4645
Posted 17 June 2019 - 16:02
cristirg, on 21 mai 2019 - 20:19, said:
am abonament digi dar sunt in afara perioadei contractuale, vreau sa portez numarul in vodafone, deci clar ca pot sa plec de la digi fara sa platesc despagubiri, intrebarea e cum se procedeaza, trebuie sa-i anunt telefonic sa-mi anuleze abonamentul si dupa sa cumpar online de la vodafone telefon online cu abonament? |
#4646
Posted 19 June 2019 - 15:11
Buna ziua,
Am trei contracte pe numele meu, doua abonamente voce+date pentru mine si sotie si inca un abonament mic, pentru instalatia de alarma de la casa. Doresc sa mut unul din abonamentele de voce (al meu) de pe persoaa fizica pe PFA (cu acelasi nume - al meu). Se poate acest lucru ? Daca da, cum ? Multumesc |
#4647
Posted 19 June 2019 - 17:47
Salut,
se poate adăuga un număr suplimentar în MyVodafone și cum fac asta? Mulțumesc. |
#4648
Posted 23 June 2019 - 07:24
Lista aplicatiilor valide pentru categoriile de trafic nelimitat sunt strict cele indicate pe site-ul vodafone? De exemplu, pentru Music Pass sunt aplicațiile și website-urile de audio streaming (Apple Music, Tidal, Zonga). Sa inteleg ca, de exemplu, Spotify nu este acceptat ca parte din Music Pass, nu?
|
#4650
Posted 23 June 2019 - 08:39
Spotify nu este.
Attached FilesEdited by teogorghin, 23 June 2019 - 08:43. |
#4651
Posted 25 June 2019 - 08:49
@Vodafone : am trecut si eu o cartela prepay pe abonament...pe cartela aveam 80 Euro credit...am facut un abonament RED 13 fara telefon...ce s-a intamplat cu creditul existent pe cartela? Nu-l vad in contul de My Vodafone ca si bani care se vor scadea din facturile ce urmeaza a fi emise...
|
#4653
Posted 30 June 2019 - 20:08
E de la 5G )) nici eu pe A8 nu am desi am pus canalele ..
|
#4654
Posted 01 July 2019 - 00:53
Oare de ce mai există acest topic?
Vodafone e total inexistent pe SP. Edited by clader, 01 July 2019 - 00:53. |
|
#4655
Posted 01 July 2019 - 14:51
Cam in cat timp credeti ca o sa puna? Eu zic in maxim un an.
Attached Files |
#4656
Posted 02 July 2019 - 08:07
Ești norocos că ai primit răspunsul ăsta. Uite aici, la 5 km de Brașov, semnalul este de toată jena. Câteodată și 2G. Despre date nici nu mai zic nimic. 1 MB/s download, chiar dacă îmi arată semnal 4G.
Răspuns la sesizare: Referitor la situatia semnalata, cu privire la utilizarea retelei Vodafone, cu id xxxxx va informam ca:Anul acesta nu avem in plan extinderea acoperirii in zona. Echipa Vodafone. Am probleme de 1 an cu semnalul, pot vorbi la telefon doar la geam. Pentru ei este neinteresant. Măcar de aș fi singurul cu probleme in zonă... |
#4657
Posted 07 July 2019 - 21:38
Salutare. As dori sa ma portez de pe Telekom(abonament) pe Vodafone(prepay) dar nu stiu exact cum se procedeaza.
Daca am contract cu Telekom pana in septembrie, pot sa ma duc maine la Vodafone sa ma portez? Imi trebuie vreo ceva de la Telekom, trebuie sa merg si la magazinul Telekom? |
#4658
Posted 07 July 2019 - 21:59
Vasiloaiei, on 07 iulie 2019 - 21:38, said:
Salutare. As dori sa ma portez de pe Telekom(abonament) pe Vodafone(prepay) dar nu stiu exact cum se procedeaza. Daca am contract cu Telekom pana in septembrie, pot sa ma duc maine la Vodafone sa ma portez? Imi trebuie vreo ceva de la Telekom, trebuie sa merg si la magazinul Telekom? |
#4659
Posted 07 July 2019 - 22:40
alinator, on 07 iulie 2019 - 21:59, said: Nu Ă®ți trebuie nimic...mergi liniștit și porteaza pe prepay..ăștia de la Telekom Ă®ți vor emite o factura cu taxe de despăgubire..dar faci sesizare la ANPC și Ă®i rezolva aia...eu am 3 rezilieri Ă®nainte de termen...facturi intre 200-750 lei...după sesizări la ANPC in 3 zile nu mai aveam nici o factura de achitat Daca a achiziționat telefon subvenționat plătește despăgubiri (la Telekom, prețul telefoanelor se Ă®mparte Ă®n rate pe factura și se postează cu + si -). Daca nu a achiziționat telefon, poate porta liniștit. Edited by Nimcid25, 07 July 2019 - 22:41. |
|
#4660
Posted 08 July 2019 - 07:20
Multumesc de raspunsuri.
Nu am achzuitonat niciun telefon de la ei, doar abonamentul il am. |
#4661
Posted 18 July 2019 - 10:03
Buna ziua Vodafone Helper. Va rog frumos dacă pot fi contactat de la Departamentul retenție pentru o oferta de prelungire pe nr de tel Multumesc frumos.
Mod edit: nr tel sters. Edited by RealThing, 30 July 2019 - 20:18. |
#4662
Posted 30 July 2019 - 19:08
Postarea urmatoare are legatura cu Mystery Box:
Ieri, in a 7-a zi, am ajuns cu grupul la ultimul nivel si astazi am constatat cu surprindere ca grupul a ramas tot la nivelul de "Colectionar". Ma poate ajuta cineva cu o adresa de email sau un nr de telefon unde sa-i contactez pe cei responsabili de Mystery Box pentru a reclama aceasta situatie? Multumesc anticipat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users