Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Expresor SOLAC defect

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
mosuletu

mosuletu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.02.2011
Buna
Am un expresor solac neo suprema la care dupa 800 cafele facute am avut o fluctuatie de tensiune si a ars boilerul, l-am inlocuit cu unul nou si acum la pornire imi afiseaza semnul exclamarii intr-un triunghi.
Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Nu am gasit manual in limba romana si nici reprezentanta nu au in tara.

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In primul rand se scrie espressor....

Edited by MembruAnonim, 08 December 2014 - 16:46.


#3
lik_lights

lik_lights

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,153
  • Înscris: 31.08.2009
Reseteaza soful cafetierei,inchizand intrerupatorul principal pozitia 0,asteapta cateva secunde si porneste din nou,daca dupa inchidere si apoi pornire simbolul persista....service! Posted Image.
Sper sa fie asta,am gasit in spaniola si te-am ajutat cu semnul exclamarii

Attached Files


Edited by lik_lights, 08 December 2014 - 19:14.


#4
cstef30

cstef30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 22.04.2007

 lik_lights, on 08 decembrie 2014 - 19:10, said:

Reseteaza soful cafetierei,inchizand intrerupatorul principal pozitia 0,asteapta cateva secunde si porneste din nou,daca dupa inchidere si apoi pornire simbolul persista....service! Posted Image.
Sper sa fie asta,am gasit in spaniola si te-am ajutat cu semnul exclamarii
Aveti idee unde gasesc un service pentru Solac ? Am un espresor cu probleme la partea de abur si nu stiu unde sa-l repar !

#5
lik_lights

lik_lights

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,153
  • Înscris: 31.08.2009
:)  http://www.empresas....R)-BRAUN&id=488

Edited by lik_lights, 12 December 2014 - 21:41.


#6
eugeneugen10

eugeneugen10

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.12.2014
Salut. Poti sa imi scrii,  vreau sa vorbesc cu tine despre aparatul de cafea.Adresa nea de mail. [email protected]
Te rog sa imi scrii

#7
eugeneugen10

eugeneugen10

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.12.2014
Alo Mosuletu mai esti pe fir ?   Scrie mi pe mail [email protected].

Lasa un nr de telefon eventual.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate