Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

UNAp Carol I Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
bubble_trouble

bubble_trouble

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 31.07.2009
Sunt eleva in clasa a XII-a, la profil stiinte sociale. Mi-a venit vremea sa ma gandesc la viitorul meu, la ce vreau sa fac mai departe, ce facultate s.a.m.d., intrebari si dileme care ma macina cand vad alti colegi care sunt hotarati si stiu ce vor sa urmeze din clasa a X-a, a XI-a si profi care spun "pana acum trebuia sa te hotarasti", "nu mai ai timp", etc.

Intamplator am dat de Universitatea Nationala de Aparare despre care nu stiu prea multe, mie imi suna a ceva gen Academie Militara, insa am gasit o specializare care ma atrage, si anume Facultatea de Securitate si Aparare.

Vreau sa stiu mai exact despre ce e vorba, daca se poate de la studenti ai acestei universitati/facultati, ce studiezi, ce materii, faci/nu faci armata, ce faci dupa facultate - in ce domenii poti sa lucrezi, iti ofera ei contract cum se intampla de obicei de la academii? Ma intereseaza orice detaliu. De asemeni, despre camine/cazare? conditii, tot ce se poate.