Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Formula calcul taxa reziliere contract Vodafone
Ultima postare: aug 21 2014 20:38, Inițiat de
alexmohora
, aug 19 2014 21:13
·
0
#1
Publicat: 19 august 2014 - 21:13
Salutare,
Se dau urmatoarel date: - Abonament vodafone Easy 7 fara telefon (promotional) incheiat in 21.06.2014 - durata contract 12 luni, - valoare totala contract 84E In Contract nu sunt prevazute clauze de reziliere specifice, deci intru sub incidenta tremenilor generali Doresc sa-l reziliez cu 9 luni înainte. Extras din termeni generali persoane fizice (https://www.vodafone...i-legale/#tab-1) 9.1 Clientul poate solicita încetarea prezentului contract printr-o notificare adresată Vodafone, cu 30 de zile înainte de data la care dorește încetarea contractului. Notificarea trebuie să ia forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire. Contractul va fi reziliat în termen de 30 de zile de la primirea cererii scrise de reziliere. La încetarea contractului și dezactivarea cartelei SIM, Clientul se obligă să achite toate datoriile către Vodafone, precum și justa despăgubire prevăzută la articolul 10.3 pentru încetarea contractului înainte de termen în cazul în care a beneficiat de oferte promoționale. 10.3 În cazul în care Clientul solicită încetarea prezentului contract înainte de durata minimă, acesta datorează o despăgubire egală cu valoarea prejudiciului cauzat. Prejudiciul cauzat se calculează pornind de la suma de 150 euro, durata minimă contractuală și numărul de luni rămase până la expirarea duratei minime contractuale și/sau prejudiciul corespunzător calculat potrivit prevederilor din prezentul Contract pentru fiecare cartelă SIM dezactivată, plătibilă în lei la cursul oficial de schimb BNR leu/euro de la data emiterii facturii Am apelat la Chat Vodafone și mi s-a comunicat următoarea formulă 150/12*9=112,5E Problema: suma este mai mare decât valoare totală a contractului (84E) deci în contradicție cu ”acesta datorează o despăgubire egală cu valoarea prejudiciului cauzat.” Prejudiciul cauzat nu poate fi mai mare decât valoarea întregului contract. Am cerut lămuriri pe chat dar consultantul m-a deconectat. Ce soluție aveți la această problemă? Formula de calcul nu am găsit-o în contract... ce pot face? Știe cineva formula corectă de calcul și unde este scrisă? |
#3
Publicat: 19 august 2014 - 22:12
Da, eram ok! Are așa numitele beneficii peste cele nepromoționale.
Nelimitat minute in retea Nelimitat SMS-uri naționale 175 minute nationale (si internationale fix si mobil in Europa, SUA si Canada) 50 MB internet pe mobil Viteza de navigare de pana la 7.2 Mbps Idee e ca m-am dus la magazinul Vodafone și le-am propus următoarele: vreau să trec la 9E pe lună și să cumpăr și un telefon. Adică în loc de 7 să vă dau 9 și să vă dau bani și pentru un telefon. Răspuns: nu se poate Am vorbit la relații clienți unde un consultant amabil m-a ajutat, a spus că face o excepție că sunt client vechi și plătesc mult lunar (mai am încă 4 numere de la ei) - dar trebuie să facă cerere, să se aprobe și abia apoi. I-am spus că sunt deja în magazinul lor, a vorbit direct cu una dintre vânzătoare care i-a spus însă că până nu se aprobă cererea nu-mi schimbă contractul. Atunci am renunțat... doar nu o să mă rog de ei să le dau și mai mulți bani. Drept urmare am decis închiderea abonamentului și trecerea pe cartelă. Și la fel voi face și cu celelalte. Numai că m-am lovit de aberația din primul post - cer mai mult să le închizi decât le-ai da dacă continui. |
#4
Publicat: 19 august 2014 - 23:43
alexmohora, am scris si in multe alte subiecte mai vechi, parerea mea, justificata de diverse legi, este ca taxa aia e o aberatie, si e neacceptata in toate cazurile de judecatori in cazul unui eventulal proces. Totusi, toate parerile de pe acest forum sunt informative si mai bine consulti un avocat.
|
#5
Publicat: 19 august 2014 - 23:47
Plăteşte la zi. Fă cerere de portare pe prepay (neapărat) la alt operator. Apoi fă cerere de portare înapoi în Vodafone, tot pe prepay. Dacă fac figuri, sesizări la OPC şi ANCOM.
Taxa respectivă e abureală pentru proşti. Prin portare reziliezi contractul şi gata, nu au ce să-ţi facă. Tot ce pot face e să refuze portarea înapoi, dar pentru asta îi poţi reclama, pentru că n-au nicio bază. Legea interzice refuzul serviciilor fără motiv, ori ei singurul motiv pe care-l au e că n-ai pus botul la o ţeapă. |
#6
Publicat: 21 august 2014 - 01:14
wirespot, on 19 august 2014 - 23:47, said:
Plătește la zi. Fă cerere de portare pe prepay (neapărat) la alt operator. Apoi fă cerere de portare înapoi în Vodafone, tot pe prepay. Dacă fac figuri, sesizări la OPC și ANCOM. Taxa respectivă e abureală pentru proști. Prin portare reziliezi contractul și gata, nu au ce să-ți facă. Tot ce pot face e să refuze portarea înapoi, dar pentru asta îi poți reclama, pentru că n-au nicio bază. Legea interzice refuzul serviciilor fără motiv, ori ei singurul motiv pe care-l au e că n-ai pus botul la o țeapă. Si daca face cerere in alta parte, de portare, ii vor emite factura finala cu despagubiri. Pe aceea o poate contesta in proces. |
#7
Publicat: 21 august 2014 - 08:19
Trebuie doar sa ignore partea respectiva si sa plateasca suma normala, abonamentul lunar. Atentie la factura finala pentru ca se fac magarii acolo. Atentie si la cum se face plata, la ghiseu la ei de exemplu poti auzi chestii gen "nu se poate plati partial, trebuie toata suma de pe factura".
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi