Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Calare injector frana spate ( Suzuki GSX-R750 L4)

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
_tiberiu_

_tiberiu_

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3
  • Înscris: 23.04.2014
Am observat de la o vreme ca injectorul de frana spate se caleaza destul de des in special daca folosesc franarea la viteze sub 40/50 Km/h.
Este vorba de un injector de aluminiu de 8 mm in diametru si as dori sa-l schimb cu unul de 12 mm de zinc acoperit cu policarbonat.
Intrebare : a mai facut cineva o astfel de modificare?

#2
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 16.02.2013
Buna, casa nu fiu rautacios dupa primul tau post : sper ca la mecanica te pricepi mai bine decit la termenii tehnici (ce-i acela injector la sistemul de frinare ? )
Daca te referi la aerisitor  - acela nu poate fi din aluminiu ( uzual sunt din din otel galvanizat si orificiul de legatura cu atmosfera este protejat cu un dop , ca sa nu intre impuritatile si sa-l obtureze )
Daca te referi la pistonasele de frina din cilindri ( care se pot bloca ) nu cred ca sunt din aluminiu deoarece nu ar rezista la uzura de contact cu sabotii/placutele de frina.
Daca nu cunosti termenii tehnici si vrei totusi sa risti schimbind singuri piese la sistemul de frinare , pune macar niste poze sa intelegem ce doresti de fapt, dar sfatul meu este sa te duci la service ( am rezerve mari asupra abilitatilor tale de mecanic auto si nu de alta , dar cei cu care mergi in masina sau cei in care vei intra ca nu au tinut frinele nu au nici o vina ).

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,096
  • Înscris: 07.11.2006
Poate se refera la cilindru de frana,pentru ca nu prea-mi vine sa cred ca e cazul de aerisitoare la 8 respectiv 12 mm.

#4
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,124
  • Înscris: 29.06.2005
Pai n-ai frana fata?
Aia spate se recomanda doar in curbe (glumesc - nu incerca).

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Post_tiberiu_, on 23 aprilie 2014 - 12:00, said:

Am observat de la o vreme ca injectorul de frana spate se caleaza destul de des in special daca folosesc franarea la viteze sub 40/50 Km/h.
Care injector ca sunt 4? 2 pe dreapta, 2 pe stanga, 2 in fata si 2 in spate

#6
2578_Alin

2578_Alin

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 55
  • Înscris: 12.06.2014
@_tiberiu_ : am aceeas motocicleta ca si tine dar scuza-ma eu unul nu am inteles nimic din postarea ta Posted Image

View Postadisz, on 23 aprilie 2014 - 15:09, said:

Poate se refera la cilindru de frana,pentru ca nu prea-mi vine sa cred ca e cazul de aerisitoare la 8 respectiv 12 mm.

Probabil.

View Postflorinel, on 23 aprilie 2014 - 18:08, said:

Pai n-ai frana fata?
Aia spate se recomanda doar in curbe (glumesc - nu incerca).

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate