Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 

Digi Storage

* * * - - 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3817 răspunsuri în acest subiect

#3565
Cristian_Medias

Cristian_Medias

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 437
  • Înscris: 16.11.2005
Nu se vad pozele. Se vad niste patrate albe. Si voi intampinati probleme ?

#3566
body76

body76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 05.10.2003

View PostCristian_Medias, on 12 aprilie 2019 - 22:27, said:

Nu se vad pozele. Se vad niste patrate albe. Si voi intampinati probleme ?
La mine se vad. Si .jpg si .arw.

#3567
asistentu

asistentu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 179
  • Înscris: 14.11.2005
Deja e bataie de joc. Ftp nu, interfata web nu.

Fișier atașat  storage.png   10,83K   52 download-uri

#3568
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 16.03.2006
Am Digi Storage personal unde tin poze, documente personale, etc. Nu am avut niciodata nici o problema niciodata. Am incercat si Digi Storage Business in special pentru backup. Groaznic. Dupa ce mi-a mancat 2 zile de incercari, configurari, clienti, etc; am dat delete contului de cloud, nu e o solutie viabila pentru backup in regim business.

Editat de catalin22, 15 aprilie 2019 - 13:46.


#3569
body76

body76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 05.10.2003
Nu este o soluție de back-up. Eu il folosesc pentru transferuri de sute de giga. A funcționat perfect până in noiembrie.

#3570
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 16.03.2006

View Postbody76, on 15 aprilie 2019 - 13:57, said:

Nu este o soluție de back-up. Eu il folosesc pentru transferuri de sute de giga. A funcționat perfect până in noiembrie.
Daca ar fi functionat bine, era o solutie de backup. Are avantajul unei viteze bune de upload. Dar asa cum problemele acestea nu te poti baza ca backup se executa la ora si data setata.

Editat de catalin22, 15 aprilie 2019 - 14:02.


#3571
piticu2015

piticu2015

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 196
  • Înscris: 16.06.2015
E praf FTP-ul...a mers la mine doar de samabta dupa-amiaza pana duminica seara , de atunci nu mai merge. La voi tot asa a mers in week-end si acum e picat ?

#3572
OwlDoom

OwlDoom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 407
  • Înscris: 02.01.2009
"Eroare acces server" daca adaug/modific ceva in folder. Imi permite totusi sa urc prin interfata web. Mai sunt si altii cu aceeasi problema?

Fișiere atașate



#3573
asistentu

asistentu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 179
  • Înscris: 14.11.2005
E problema mare cu amatorii astia. Nici macar nu-mi pot lua de acolo ce-i al meu si sa ma *** pe storage-ul lor!!!

#3574
riccetto80

riccetto80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 31
  • Înscris: 17.07.2013

View PostOwlDoom, on 16 aprilie 2019 - 07:26, said:

"Eroare acces server" daca adaug/modific ceva in folder. Imi permite totusi sa urc prin interfata web. Mai sunt si altii cu aceeasi problema?

da, de o zi!

am facut sesizarea si rds a raspuns ca i o problema in "zona", lol.

#3575
OwlDoom

OwlDoom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 407
  • Înscris: 02.01.2009

View Postriccetto80, on 16 aprilie 2019 - 23:05, said:

da, de o zi!

am facut sesizarea si rds a raspuns ca i o problema in "zona", lol.
Ce mă îngrijorează e că, pe PC-ul de acasă, merge fără probleme, pe laptop-ul de la serviciu primesc eroarea. Am încercat de toate, dezinstalare/reinstalare, schimbare locație folder sincronizare. Singurul lucru pe care nu l-am incercat a fost să dezinstalez și să șterg tot folder-ul și să resincronizez (internetul la serviciu merge execrabil). Dar dacă spui că și tu primești aceeași eroare, mai am răbdare, poate se rezolvă.
Dacă urc un fișier prin interfața web, apare imediat și în folder, dar în momentul în care l-am "atins" (simpla deschidere), poc eroare.

View Postriccetto80, on 16 aprilie 2019 - 23:05, said:


am facut sesizarea si rds a raspuns ca i o problema in "zona", lol.
Hmmm, atunci e posibil sa fie ceva legat de IP?

Editat de OwlDoom, 17 aprilie 2019 - 07:20.


#3576
piticu2015

piticu2015

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 196
  • Înscris: 16.06.2015
O simpla opinie. Nu mai au storage liber, e scump si dureaza achizitia, posibil sa fi taiat upload ul la cei cu capacitati mici sub 100gb contractati...sper sa ma insel

#3577
OwlDoom

OwlDoom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 407
  • Înscris: 02.01.2009

View Postpiticu2015, on 17 aprilie 2019 - 08:37, said:

O simpla opinie. Nu mai au storage liber, e scump si dureaza achizitia, posibil sa fi taiat upload ul la cei cu capacitati mici sub 100gb contractati...sper sa ma insel
Nu explică însă de ce de pe PC-ul de acasă funcționează upload-ul fără probleme.

#3578
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 16.03.2006
De bine ce spuneam ca merge bine pe contul personal de acasa, in seara asta nici nu pot sa ma uit la niste poze prin interfata web, bineinteles cu net de la RDS :(

#3579
OwlDoom

OwlDoom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 407
  • Înscris: 02.01.2009
catalinman, ceva informații din interior legate de problema noastră? Posted Image

#3580
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.552
  • Înscris: 16.12.2006
N-am informatii. Ma ocup de cu totul altceva in companie. :)

Eventual cand sunt probleme o sa te rog sa dai PM la Digi_Helper.

#3581
OwlDoom

OwlDoom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 407
  • Înscris: 02.01.2009
Info: Sesizarea cu nr. 2454209611 a fost rezolvata.
Daca problema persista, reveniti telefonic precizand numarul sesizarii.
Suport Tehnic RCS&RDS

Am primit acum sms, dar pana maine nu pot testa. :)

Edit: vad ca au inceput sa se actualizeze in cloud fisierele de pe un desktop care a ramas deschis, pare in regula.

Editat de OwlDoom, 24 aprilie 2019 - 11:39.


#3582
riccetto80

riccetto80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 31
  • Înscris: 17.07.2013
Si eu am primit sms, si merge iar.

Acuma intrebare este, cand o sa se strice iar?
A devenit normalitatea in ultimi 2-3 anii sa nu mearga pe 2-3-4-5-6-7 zile, asa ceva la un backup automatic nu i deloc bine.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate