Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 

Probleme,pierdere ulei!

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Salut! Se pare ca  buburuza mea incepe sa-si arate varsta,desi e intretinuta ea m-am lovit de urmatoarea problema!

A inceput sa picure ulei in locurile indicate de sageata ,in pozele atasate! Se prelinge ulei pe acolo si nu stiu cat e de normal sa am ulei prin acel furtun.

Din ce stiu eu acel furtun e pentru aer cald si nicidecum sa treaca ulei prin el,eu  il pot etansa mai bine cu niste coliere ca sa nu mai curga ulei din el dar adevarata problema care ar putea fi ?? De ce am ulei asa sus in admisie ?

E posibil sa curga invers,adica din capacul tachetilor sa curga sus spre admisie..?

Thx!

Attached Files



#2
EXPERTFM

EXPERTFM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 26.08.2007
acel furtun este pentru lubrifierea amestecului de aer/benzina din injector cu vapori de ulei.este normal sa fie ulei in oarecare masura prin furtun dar la tine probabil furtunul sa dilatat prea mult.incearca sa scoti furtunul de acolo si sa tii degetul in fata lui cu motorul pornit.normal ar fii sa nu iti arunce ulei pe deget decat niste vapori calzi de ulei.acelasi sistem e si la Dacia nova si poate si la alte marci cu sisteme asemanatoare.

Edited by EXPERTFM, 14 September 2012 - 21:51.


#3
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
aha ..am inteles,nu arunca ulei dar ma gandeam ca e vorba doar de aer..si atat!

E pe motorina am uitat sa specifica,dar probabil e acelasi sistem!  coliere..pentru etanseitate si atat nu ?

#4
EXPERTFM

EXPERTFM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 26.08.2007
da am observat cand mam uitat mai atent la poza ca e motorina.la Dacia nova acel furtun intra pe un suport de plastic in carburator.la tine probabil fiind pe galerie atasat direct sa dilatat din cauza incalzirii galeriei.punei un colier de plastic (soricel) daca nu unu cu surub.in acea zona se arunca vapori multi de ulei si chiar ulei cand sunt duse ghidurile de supape si compresia impinge uleiul afara,dar la tine nu cred ca e cazul de asta.

#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
am sa ma uit maine dimineata sa vad exact ce sufla si cum sufla pe acolo  ! Multumesc pentru raspuns,voi reveni cu alte probleme(daca va fi cazul).

O seara faina!

#6
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostEXPERTFM, on 14 septembrie 2012 - 21:49, said:

acel furtun este pentru lubrifierea amestecului de aer/benzina din injector cu vapori de ulei.
Hai c-ai dat-o de gard cu explicatia asta. E prima data cand aud asa ceva. Recircularea gazelor de carter cum iti suna?

E normal sa ai ulei acolo daca colierele nu sunt prea stranse

#7
HDDGuru

HDDGuru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,162
  • Înscris: 27.02.2012

View Postvalitudor, on 14 septembrie 2012 - 22:57, said:

Hai c-ai dat-o de gard cu explicatia asta. E prima data cand aud asa ceva. Recircularea gazelor de carter cum iti suna?

+1. am vrut eu sa-l dau cu capul de tabla si sa-l pun sa manance cartea inainte de a posta pe forumuri ceea ce nu stie. auzi, lubrifierea cu vapori de ulei? deaceea avem atatea caderi la bac.

pentru autor. la acest fenomen ajung toate buburuzele vechi. merge vorba mai mult de imbantranirea acelor etansari. colierul a fost strans cu o forta constanta dar dilatarile si contractarile materialelor din cauza schimbarii de temperaturi, prezenta in acele piese a materialelor cu diferite calitati, plastic, cauciuc, fier si diraluminiu duc la micsorarea calitatii etansarii. metode:
1. strangerea colierului
2. folosirea de sealants respectivi
3. schimbarea furtunurilor imbatranite

#8
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Neata! tocmai ce i-am facut biopsia , nu sufla ulei pe acolo ci doar aer cald,ma duc sa iau 2 coliere si sa-l strang! furtunul pare in regula dar daca tot scapa ulei si dupa ce ii pun colierele il schimb!

O zi frumoasa!

#9
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
Ăla e racordul de recirculare gaze carter. Adică amestecul de gaze de ardere ce scapă pe lângă piston și segmenți și vapori de ulei ce se acumulează în carterul motorului. Gazele se recirculă în admisie să fie arse că altfel ar trebui să fie eliberate în atmosferă așa cum sunt și ar polua mai rău.

Toate motoarele au circuit de recirculare dar la motoarele diesel e buclă deschisă. Se eliberează doar suprapresiunea din carter, nu se purjează continuu gazele de carter dislocându-l cu cu aer proaspăt din admisie ca la benzinare, care au buclă închisă și supapă de reglare a debitului de recirculare (cu cât e mai mare vidul în admisie, cu atât e mai restricționat debitul de către supapă). Motoarele diesel au doar o supapă de suprapresiune.

Tare de tot aia cu lubrifierea amestecului.

E normal să îți supure ulei motorul pe la îmbinări din astea. Vaporii de ulei au proprietăți magice de infiltrare și strecurare. Posted Image

Edited by Pejeu, 15 September 2012 - 14:57.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate