Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum se poate transforma un motor obisnuit sa functioneze pe GPL
Last Updated: Oct 15 2018 05:45, Started by
kyrrdan
, Feb 20 2012 21:13
·
0
#37
Posted 29 May 2012 - 21:32
O chinezarie :
parametru Valoare Puterea maxima: 2200 W Tensiunea nominală: 220 V Frecventa: 50 Hz Max. 1-fază curent: 9,6 A Generator: sincron De putere (cos p = 1): 1850 VA Gradul de Generator de protecție: IP 54 Tip motor: Benzina, 4-timpi Viteza de rotatie: 3000 rot / min Numărul de cilindri: 1 Consumul de combustibil: 0,55 l / kWh Capacitate rezervor combustibil: 15 litri Combustibil: A-95 Începând: Manual Nivelul de zgomot: 69 dB (A) Greutate: 41 kg Preț: de la 1860 RON * |
#38
Posted 30 May 2012 - 18:03
rusman, on 20th May 2012, 16:01, said: Revin si cu un consum: 430g(+-10g) butan/ora la sarcina 1500w(75%). A durat putin pentru ca am inceput masuratorile cu un cantar de baie cu diviziune 0,1kg si aveam eroare mare de masurare. Am cumparat un cantar cu precizie de 10g si am efectuat masuratorile pe suma timpilor de functionare dintr-o saptamana ca sa am un rezultat cat mai exact. In aceleasi conditii aveam un consum pe benzina de ~1l(0.9l dat de producator), asadar reiese un avantaj de 50% pe GPL in fata benzinei, calcule facute la 70 de lei butelia de 13kg. |
#39
Posted 30 May 2012 - 20:28
1L butan=~0,6 kg, la statiile gpl se vinde amestec de butan+propan in proportii variabile in functie de anotimp.Eu folosesc amestecul din butelie care este 90% butan.
Caracteristici: Propan Butan Benzina Masa volumica la 15oC (kg/dm3) 0,508 0,584 0,73-0,78 Presiunea vaporilor la 37,8oC (bar) 12,1 2,6 0,5-0,9 Punct de fiebere (oC) -42 -0,5 30-225 Cifra octanica teoretica (C.O.T.) 111 103 96-98 Cifra octanica reala (C.O.R.) 97 89 85-87 Puterea calorica inferioara (MJ/kg) 46,1 45,46 44,03 Puterea calorica inferioara (MJ/dm3) 23,4 26,5 32,3 Raport stoechiometric (kg/kg) 15,8 15,6 14,7 |
#40
Posted 01 June 2012 - 23:48
mersi Rusman pentru date. Am totusi ceva dubii, daca zici ca 730g benzina dau tot atata electricitate ca 430-440 grame de butan, in acelasi generator...sa nu fie o greseala.
Daca scoti 1500 watt * 1 ora = 1500 watt * 3600 sec = 5,4 MJ in butan ai 0,44 kg * 45,5 MJ/kg = 20MJ - eficienta 5,4 / 20 = 27% in benzina ai: 0,73kg * 44 MJ/kg= 32MJ - eficienta 5,4 / 32 = 17% Foarte mare diferenta in eficienta, nu prea inteleg de unde apare - Edited by blimpyway, 01 June 2012 - 23:48. |
#41
Posted 02 June 2012 - 06:10
Asa am calculat si eu si cred ca diferenta este in carburatorul chinezesc. Totusi mi-am dat seama ca am facut teste numai cu consumatori nepretentiosi la frecventa si ma gandesc sa nu fie pe gaz o turatie mai mica.Generatorul are avr si tine tensiunea la 220 chiar daca are turatia mai mica.Il voi regla la 3000rpm si voi reface masuratorile.
|
#42
Posted 02 June 2012 - 07:07
Ca sa verifici poti lua cam cel mai mare consumator suportat (drujba electrica, circular,flex mare) si sa vezi cum reactioneaza pe benzina si pe GPL. Vezi asa care furnizeaza puterea cea mai mare.
|
#43
Posted 04 June 2012 - 12:31
No acu daca se invarte mai incet si consumatorii se comporta la fel, nu-i bai asa mare.
Ai cumva wattmetru? caci puterea (sau curentul) inscrisa pe aparatele electrice e un maxim, consumul mediu e de obicei mai mic. wattmetrul se baga in priza si functioneaza ca un contor, poate intregistra kwh consumati. ---------------- Un motiv care ar putea sa justifice consumul mai mic de gaz este ralantiul. Atunci cand arde combustibil "degeaba", cauza ar putea fi ca GPL se aprinde si la un amestec mult mai sarac decat benzina. Adica in sarcina sa nu fie diferente prea mari, dar daca generatorul e pornit permanent atunci sunt multe perioade lungi cu necesar minim - de ex. cand ard doar cateva becuri economice sau un televizor (sub 100-200 watt) Doar o parere, probabil gresita. keta, on 2nd June 2012, 08:07, said: Ca sa verifici poti lua cam cel mai mare consumator suportat (drujba electrica, circular,flex mare) si sa vezi cum reactioneaza pe benzina si pe GPL. Vezi asa care furnizeaza puterea cea mai mare. Deci da putere (curent) exact cat cere consumatorul, cu conditia sa nu ceara mai mult decat cea maxim posibila la turatia respectiva. |
#44
Posted 04 June 2012 - 16:55
Consumatorii fiind aceeasi pe benzina si gpl nu am folosit wattmetru la masuratori, ma intereseaza in principal sa aflu economia in bani fata de benzina. Randament bun se obtine la peste 75% incarcare pe generator, ca sa tina turatia fara sarcina la 3000rpm consuma ~230g gpl/ora sau 0,6l benzina. Am lucrat sporadic cu o bormasina mica de 350w si a consumat ~340g/ora. Daca doriti masor consumuri exacte benzina-gaz pe aceeasi consumatori cu puterea si frecventa masurate exact. Intre timp am schimbat bujia chinezeasca si porneste acum direct pe gaz asa ca am scos de tot rezervorul de benzina, ramane sa gasesc o palnie gradata sau un vas gradat.
|
#45
Posted 07 June 2012 - 20:41
Am masurat valorile pe gpl cu priza contor si am incercat sa masor un consum exact si pe benzina.N-am avut sticlarie si furtun rezistent la benzina si am folosit o cana gradata de plastic si un metru dintr-un furtun de nivel. Cat asteptam sa se consume cei 250ml masurati generatorul a inceput sa scoata fum negru din cauza benzinei amestecate cu plastic dizolvat, la solventi cana si furtunul nu rezista. Urmeaza sa dau carburatorul jos si sa il tin in decarbusolv fiindca acum nu mai vrea sa functioneze deloc pe benzina.
|
#48
Posted 12 June 2014 - 12:12
A murit motorul iarna trecuta cand incarcam bateriile din sistem cu el. Cred ca are supapa de evacuare arsa si nu mai tine compresia.
|
#49
Posted 25 December 2014 - 20:07
Salut. Generatorul este o solutie doar pentru chestii ocazionale.
|
#50
Posted 26 December 2014 - 11:00
Te folosești ocazional de generator dacă ai unul pe benzină neprofesional,dar eu am un generator diesel mai serios cu motor Ruggerini/Lombardini de 377cmc.4 timpi într-un piston care funcționează de peste un an de zile doar cu ulei de gătit și sudez cu electrod învelit de 3.25,am ieșire de 5 kwh trifazic,4.5 monofazic și încărcare acumulator de pornire.Generatorul are un consum de cca.1 litru de ulei de gătit pe oră în regim de lucru de 50% și cum uleiul este mai ieftin ca motorina se merită folosit în momente critice când acumulatorii mei nu primesc suficient curent de la panouri fotovoltaice,dar în același timp pot alimenta și alți consumatori mai gurmanzi.Studiez posibilitatea să-i reduc consumul acestui motor diesel prin injecția de HHO ajutat de un sistem Spad.
|
#51
Posted 23 February 2016 - 23:58
Salut. Din pozele si filmuletele puse de voi nu reiese clar unde vine montata supapa pentru alimentarea cu GPL. Va rog daca poate exemplifica cineva cu o poza in care se vede clar.
|
|
#52
Posted 09 March 2016 - 23:44
Este preferabil totuși un generator lister, acesta va merge cu orice lichid inflamabil și nu are moarte.
|
#53
Posted 25 March 2016 - 16:45
Este posibila adaptarea unui generator portabil pe benzina (motor 4 timpi) astfel incat sa functioneze cu gaz metan?
rusman, on 12 iunie 2014 - 12:12, said:
A murit motorul iarna trecuta cand incarcam bateriile din sistem cu el. Cred ca are supapa de evacuare arsa si nu mai tine compresia. "Decesul" a avut legatura cu transformarea benzina > butan? Edited by unGuru, 25 March 2016 - 17:04. |
#54
Posted 26 March 2016 - 16:30
Fara autopsie nu pot sti sigur dar banui ca da. O sa il desfac intr-o zi sa vad cum arata supapele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users