Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
audi a4 din 2004 motor 1.8T
Ultima postare: ian 24 2012 21:57, Inițiat de
parol0
, ian 22 2012 23:51
·
0
#1
Publicat: 22 ianuarie 2012 - 23:51
eram intr-o rampa abrupta. cand am dat cu spatele sa ies a inceput sa iasa un fum negru de sub capota si mi-a intrat si in masina am zis ca mi-a venit sfarsitul. mirosea foarte tare a ambreiaj incins, asta s-a intamplat ieri. si mai miroase si azi si cred ca o sa mai miroasa o sapt. imi fierbea si apa la motor. acum e ok merge numai ca se simte ca ambreiajul e pe duca? adica simt cum uneori se accelereaza putin in gol. poate sa ma lamureasca cineva ce s-a intamplat cu masina mea? oricum maine o duc la mecanic dar as vrea sa stiu inainte cate ceva. tin sa zic ca am schimbat ambreiajul in martie 2011 si forjez masina mereu, merg super-sport.
si cam cat costa un ambreiaj nou? sunt in italia in vacanta. preturile lor difera de ale noastre? |
#3
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 00:06
eug3n92, on 23rd January 2012, 00:02, said: Daca zici ca forjezi masina, mergi SUPER-SPORT, ce crezi ca s-a intamplat cu masina ta? Nu cred ca un A4 e o masina de curse sa ii dai blana tot timpul. pai eu nu stiu ce s-a intamplat tocmai de asta am intrebat pe forum. eu intreb si tu imi raspunzi cu o intrebare e un a4 cabrio, cu 200cp, benzina |
#7
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 00:32
Da, sa fii sigur ca faci o treaba buna schimbi tot kitul.
Oricum trebuie verificat inainte sa fii sigur ca ambreiajul este de vina, deci sa nu cumperi nimic inainte pana nu duci masina la un service. Legat de apa care fierbea la motor, cum arata temperatura in bord la antigel? Era peste limita? Sa nu fie dusa si garnitura de chiuloasa. Ar trebui verificat si termostatul. Editat de eug3n92, 23 ianuarie 2012 - 00:32. |
#8
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 00:37
in bord nu am vazut nimic suspect, insa zic ca fierbea ca am scos capacu acela si a dat pe afara apa..
in cat timp se inlocuieste un kit ambreiaj? am gasit asta de la LUK Diametru 230 mm pentru motoare cu volanta cu masa dubla Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o 10 mil |
#9
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 00:39
Si eu am patit odata asa. M-a depasit un VW Passat pe un drum expres cu doua benzi, apoi cand am vrut sa il devansez pe banda 1 , fiind in spatele lui am simtit un miros nasol de ambreiaj ars...passatul a incetinit brusc pentru ca nu l-am vazut in urma mea, apoi eu am tras imediat pe dreapta am deschis capota dar nu mirosea nimic. Apoi am aflat de le "mecanici" ca automatele nu au ambreiaj...ce usurare.
|
#10
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 01:39
parol0, on 23rd January 2012, 00:37, said: (...)insa zic ca fierbea ca am scos capacu acela si a dat pe afara apa..(...) Lichidul de racire este extrem de fierbinte in timpul mersului "normal". E si sub presiune. Cand desfaci capacul, presiunea scade brusc si el are tendinta de a intra in fierbere instant. Prin urmare face bule / spume si sare peste tine. Daca ai ghinion, te poti opari si ramane cu niste urme nasoale. Este NORMAL, la ORICE masina sa se intample asta. Cel mai probabil singura parte defecta este ambreiajul. Data viitoare nu te mai baga sa desfaci capacul ala . |
|
#11
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 02:51
CorneliuRos, on 23rd January 2012, 00:39, said: Si eu am patit odata asa. M-a depasit un VW Passat pe un drum expres cu doua benzi, apoi cand am vrut sa il devansez pe banda 1 , fiind in spatele lui am simtit un miros nasol de ambreiaj ars...passatul a incetinit brusc pentru ca nu l-am vazut in urma mea, apoi eu am tras imediat pe dreapta am deschis capota dar nu mirosea nimic. Apoi am aflat de le "mecanici" ca automatele nu au ambreiaj...ce usurare. Au ambreiaj, numai ca nu este actionat mecanic de o pedala. Cutiile automate noi au dublu-ambreiaj. |
#14
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 11:01
parol0, on 22nd January 2012, 23:37, said: in bord nu am vazut nimic suspect, insa zic ca fierbea ca am scos capacu acela si a dat pe afara apa.. in cat timp se inlocuieste un kit ambreiaj? am gasit asta de la LUK Diametru 230 mm pentru motoare cu volanta cu masa dubla Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o 10 mil Service-uri gasesti cat lumea dar sunt incapabili! mai degraba la un service specializat audi... Flegmatic, on 23rd January 2012, 01:51, said: Au ambreiaj, numai ca nu este actionat mecanic de o pedala. Cutiile automate noi au dublu-ambreiaj. |
#15
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 12:55
Omul e in vacanta in Italia dupa cum zice. Asteapta coletul de pe ebay la hotel sau cum sa faca? Parerea mea e sa mergi cu masina cat mai putin, iar cand mergi fara condus "super-sport". In Italia manopera e clar mai scumpa ca la noi asa ca mai bine astepti sa te intorci in tara. Daca inca merge masina eu cred ca ajungi cu ea pana in tara daca mergi normal fara sa fortezi cu accelerari brutale si plecari cu scart. La plecari din rampe serioase se poate intampla daca o calci tare sa miroasa a ambreiaj. Acum ca la tine a iesit fum e clar ca trebuie schimbat dar daca ai de facut drum lung fara depasiri in forta te mai duce pana acasa.
|
|
#16
Publicat: 23 ianuarie 2012 - 22:24
filipxxx, on 23rd January 2012, 12:55, said: Omul e in vacanta in Italia dupa cum zice. Asteapta coletul de pe ebay la hotel sau cum sa faca? Parerea mea e sa mergi cu masina cat mai putin, iar cand mergi fara condus "super-sport". In Italia manopera e clar mai scumpa ca la noi asa ca mai bine astepti sa te intorci in tara. Daca inca merge masina eu cred ca ajungi cu ea pana in tara daca mergi normal fara sa fortezi cu accelerari brutale si plecari cu scart. La plecari din rampe serioase se poate intampla daca o calci tare sa miroasa a ambreiaj. Acum ca la tine a iesit fum e clar ca trebuie schimbat dar daca ai de facut drum lung fara depasiri in forta te mai duce pana acasa. pai ea merge acum, insa merg usor tare cu ea schimb la 2,5-3 mii maxim, nu la 5 6 mii cum schimbam inainte. crezi ca ma mai tine 2000 de km? ca daca da, poate ajung cu ea in tara si fac schimbu in tara, nu in italia. si DA, manopera e tare scumpa aici. am bagat masina la Audi pt revizie, uleiul m-a costat 150 de euro ce dracu, in tara dadeam pe el 50 de euro, acelasi ulei, plus manopera la schimbarea uleiului vreo 50 de euro. |
#17
Publicat: 24 ianuarie 2012 - 11:46
Acum nu iti poate spune nimeni cu certitudine, nici macar un mecanic care sa se uite la disc, cati kilometrii te mai tine. Oricum ca daca ti-a picat intr-un an de zile e clar ca e un turcism ordinar in ambalaj de producator. Eu sincer as risca si m-as intoarce acasa cu masina asa ca oricum jumatate de drum il faci pe autostrada unde nu-i sarcina pe ambreaj, decat sa platesti x sute de euro manopera cand la noi e 100E un schimbul la service-uri "neoficiale".
|
#18
Publicat: 24 ianuarie 2012 - 13:30
Quote plus manopera la schimbarea uleiului vreo 50 de euro. Eu nustiu la ce reprezentante de "lux" ai schimbat uleiul in RO. Mie doi baieti mi-au luat 15 lei + 5 lei bacsis pentru schimbat uleiul+filtrul, la o diavolerie de masina adusa tocmai din Japonia... Deoarece sunt meseriasi , mi-au facut rost si de doua dopuri de prins scutul motor, pentru ca aveam lipsa. Editat de CorneliuRos, 24 ianuarie 2012 - 13:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi