Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Orange?
Ultima postare: mai 08 2024 05:23, Inițiat de
a_d_y
, nov 13 2010 12:26
·
46
#4700
Publicat: 12 septembrie 2017 - 10:27
pepsi80, on 10 septembrie 2017 - 19:13, said:
Am inteles ca abonatii sunt mai in avantaj la calitatea serviciilor fata de cei de pe cartela. Totusi, de ce ofertele astea asa bune la cartela? 4GB net la 5 euro pe cartela - 1GB net la abonament de 8 euro Semnalul la telefon este acelasi .... La abonament resurse putine pe banii mai multi ... Poate sa fie o limitare la internet pe prepay , doar atat .... |
#4701
Publicat: 12 septembrie 2017 - 10:39
#4704
Publicat: 05 octombrie 2017 - 07:28
Salutare!Stiti cumva daca, in afara de "relatii clienti", mai este vreo posibilitate de a intra in legatura cu cei de la Orange? Un telefon/mail, ceva a firmei Orange SA. Am peste 2 saptamani de cand tot astept sa fiu sunat in legatura cu prelungirea/inchiderea abonamentului si nu sunt bagat in seama deloc. In fiecare zi sun la relatii clienti, mi se spune ca sunt inregistrate toate aceste apeluri, ca se incearca "urgentarea" solicitarii si ca voi fi sunat in ziua respectiva. Bineinteles ca ziua trece, a doua zi o iau de la capat, vine imediat ziua facturarii si eu nu mai vreau sa platesc inca o luna in conditiile de pana acum. In ideea ca exista notate aceste reveniri, plus inregistrarea convorbirilor, ma gandesc ca daca pana la facturare tot nu sunt contactat, sa nu achit factura, trec pe prepay si......sa ma dea in judecata!
|
#4706
Publicat: 05 octombrie 2017 - 08:10
#4707
Publicat: 05 octombrie 2017 - 08:15
Eu n-am avut nevoie de altceva, niciodată. Atunci cînd chiar nu a mers cu 415/300, a mers cu serviciul.clienti. Pentru simplul motiv că, în urma unui mail la adresa de mai sus, automat se deschide o sesizare. Iar la sesizări e obligatoriu să răspundă...
P.S. Birou/serviciu doar de la un insider, asta dacă e de acord să-și pună pielea la bătaie... |
#4710
Publicat: 19 octombrie 2017 - 15:26
xperia_ray, on 17 octombrie 2017 - 23:09, said:
Cand prea laudata si cea mai tare retea o sa ofere ceea ce ofera Orange poate ma voi intoarce, dar deocamdata consider Orange cea mai tare retea la ce ofera, tarifele pe care le are si acoperirea 4G. Si pentru fanii tehnologiei de ultima ora, Orange e singura varianta ( VoLTE, VoWiFi, LTE 3CA). Sa nu mai spun de claritatea apelurilor fata de compresia de la Vodafone. |
#4712
Publicat: 19 octombrie 2017 - 16:44
biogood, on 19 octombrie 2017 - 16:42, said:
Da, compresia de la Vodafone e absolut vizibila la orice ora si pe destinatie - in retea sau in afara. Vorba ta, prefer oricand Orange pentru claritatea apelurilor. Am si acum cunostiinte pe la rosii si cand ii apelez (eu pe S8 aici cu Volte si dincolo pe S7) se aude foarte clar. Intr-adevar, doar cand mai trece celalalt pe 2G se simte scaderea in calitate. |
#4713
Publicat: 19 octombrie 2017 - 17:07
Pe 3G si 4G cu corespondentul in aceeasi retea sigur e voce HD si atunci se aude foarte clar. Problema e cand esti pe 2G sau intr-o zona cu multi clienti VF, cum e Sudul tarii, acolo sa vezi compresii si calitate scazuta a vocii.
Editat de biogood, 19 octombrie 2017 - 17:07. |
|
#4714
Publicat: 20 octombrie 2017 - 01:36
#4715
Publicat: 12 noiembrie 2017 - 08:05
Ce îmi face minunatul(pt unii)Orange,am aproape o săptămână de când am făcut o cerere de portare la alt operator si nu s a realizat nici acum portarea!Cererea de portare a fost respinsă de 2 ori iar motivul primit de noul operator fiind"operatorul donor adică Orange nu a permis numărului portarea"!Am sunat la 300 si mi au spus că mai am perioadă contractuală si de asta!Nu au voie să facă asta,după ce se efectuează trecerea la noul operator se emite o factură cu ce mai am de plată(mi am asumat asta)dar în nici un caz asa!Asta arată încă o dată că îi interesează doar veniturile nu si istoricul clienților!Mulțumesc Orange pentru că v am plătit facturile timp de 14 ani întocmai si la timp fără întârzieri,eu spun că nu meritam asta!
Editat de Therockstar, 12 noiembrie 2017 - 08:34. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi