Reglaje finale Logan si Sandero
Last Updated: Jul 05 2010 16:38, Started by
Octavian___
, Jun 24 2010 08:22
·
0
#1
Posted 24 June 2010 - 08:22
#2
Posted 24 June 2010 - 08:29
#3
Posted 24 June 2010 - 09:16
Robotii nu merg.....ca e o diferenta de buget in constructia masinii.
Ati fost vreodata printr-un atelier de tinichigerie? |
#4
Posted 24 June 2010 - 09:33
la atelier trebuie sa faci din kk bici, pe cind o linie ce asambleaza produse noi e altceva
oricum asta e ceva normal la noi, pentru ca nu a trecut prea mult timp de cind se reparau daciile la tinichea prin inlocuire de aripi si usi iar linia caroseriei era doar o notiune abstracta (inteleg cu piesele de producator, ca se mai intimpla d-astea si la alte case, desi diferentele sint minore, dar la alea de fabrica?!?!?) in acelasi spirit am vazut tot in vremurile alea un golf 2 de zici ca era din seria arlequin; aripi, capota si vreo 3 usi aveau alte culori (vopsele originale) si culmea e ca masinuta aia, facuta din piese disparate avea linie. Acum ca unii fac masini pe banda si altii scot unicate, e alta treaba |
#5
Posted 24 June 2010 - 09:48
ce ma frapeaza este faptul ca nici macar nu e ciocan de plastic/lemn , ci este de metal ..
|
#6
Posted 24 June 2010 - 11:25
#7
Posted 24 June 2010 - 11:45
Baiatul e meserias. Faptul ca voi aveti senzatia ca la orice masina de serie usile trebuie sa se inchida perfect de cum le-ai prins in suruburi este hilar.
Si la VW se intampla acelasi lucru. Cineva trage de usi si le aliniaza pentru ca nu sunt doua usi identice. Tabla mai sufera de contractie termica, de diverse deformari. Ciocanul respectiv este special pentru batut in tabla vopsita, cine a zis ca e din metal e afon. Concluzionez inca odata: baiatul din film e meserias. Se vede ca stie ce face si eu sunt convins ca usile ies aliniate bine de el. Edited by Dragon Warrior, 24 June 2010 - 11:50. |
#8
Posted 24 June 2010 - 12:24
Aoleoooooo....
L-au concediat pe robotul Gica Ce face criza domne'....... |
#9
Posted 24 June 2010 - 12:35
@ Dragon Warrior, daca ajustarea incuietorii cu ciocanul este in regula, "reglajele" de la sec. 39, 45 si 55 nu mi se mai par OK, pt. o masina de serie fabricata in secolul XXI.
|
#10
Posted 24 June 2010 - 12:51
barboso, explica-ne te rog cum se fac reglajele in secolul 21? Poate stii tu alte tehnici. Exista robotei care bat cu ciocanul in incuietori sau cum?
Reglajul stii de ce se face cu ciocanul? Pentru ca incuietoarea este intr-o pozitie semi-stransa in suruburi. Adica suficient de stransa cat sa nu se miste accidental dar suficient de relaxata cat sa poata fi miscata cu putin mai multa forta. Omul o misca cu ciocanul pana ajunge intr-o pozitie corecta dupa care o strange. Observa te rog ca umbla tot timpul cu 2 scule: ciocanul si cheia stea. Faptul ca voi vedeti prima oara asa ceva nu inseamna ca nu se intampla in orice fabrica sau ca altcineva o face in alt mod. Inclusv la Mercedes se fac reglaje in modul asta. Doar ca la Mercedes pe linia de productie nu e la fel de usor sa filmezi incognito precum este la Dacia. Aia iau ceva mai in serios spionajul industrial. Edited by Dragon Warrior, 24 June 2010 - 12:53. |
|
#11
Posted 24 June 2010 - 13:00
Repet, nu faptul ca bate incuietoarea cu ciocanul ca s-o aduca pe pozitie ma "deranjeaza", ci felul in care trage / loveste de / in usi ca sa le aduca la linie.
Mai uita-te o data la clip, si ai sa vezi la ce ma refer, la secundele enuntate de mine. Dupa parerea mea, n-ar trebui sa fie nevoie sa mai strambi / indrepti putin usa ca sa cada la linie cu restul caroseriei. Edited by barboso, 24 June 2010 - 13:02. |
#12
Posted 24 June 2010 - 13:03
ma, da in clipul ala de la asamblarea golfului (aia am gasit rapid, nu ca as vrea sa demonstrez ceva... )de ce se inchide usa fara ciocan?!?!?
|
#13
Posted 24 June 2010 - 13:17
In clipul ala pus de tine eu nu vad tot procesul, sunt cateva secvente din mai multe procese tehnologice. Spre exemplu, nu vad pe vreun Johan sa verifice daca portile se inchid bine, vad doar un Fritz care inchide o poarta. Adica Johan baga suruburile, scoate bratul robotului si filmul sare la Fritz. Atat. Verificare ciuciu.
Edited by furiousdoc, 24 June 2010 - 13:18. |
#15
Posted 26 June 2010 - 09:21
barboso, on 24th June 2010, 14:00, said: Dupa parerea mea, n-ar trebui sa fie nevoie sa mai strambi / indrepti putin usa ca sa cada la linie cu restul caroseriei. Tocmai, ca linia caroseriei este intrerupta, pentru a da voie existentei curbelor in cadrul design-ului, e nevoie de forta pentru a umple spatiul curb. |
|
#16
Posted 26 June 2010 - 21:58
Mie nu mi se pare nimic anormal. Omu' stie ce face acolo. Si ciocanul clar nu e dinala de batut cuie.
|
#17
Posted 26 June 2010 - 22:02
M'am uitat si alte lini de productie,dar nu am vazut acest procedeu nicaieri , bine Dacia e unica in lumea asta oricum, la orice capitol vreti voi ,mai ales inainte daca aveai sarma si patent la tine erai asigurat oriunde , acum de cand e by reno iti trebuie mai mult de atat
|
#18
Posted 26 June 2010 - 22:13
furiousdoc, on 24th June 2010, 14:17, said: In clipul ala pus de tine eu nu vad tot procesul, sunt cateva secvente din mai multe procese tehnologice. Spre exemplu, nu vad pe vreun Johan sa verifice daca portile se inchid bine, vad doar un Fritz care inchide o poarta. Adica Johan baga suruburile, scoate bratul robotului si filmul sare la Fritz. Atat. Verificare ciuciu. Si 2 la mana, Dacia produce sute de mii de unitati pe an, citisem undeva ceva de genu de o cadenta de 660 masini /24h!!! Nu stiu ce cadenta are o fabrica de mercedesuri, sau VW, dar in mod sigur mai mica. NU poti sa ai si cantitate si calitate. Si by the way, dumele ca francezii nu stiu sa faca masini, e doar o speculatie rautacioasa. Audi produce cateva modele A3 si A1 in fabrici din franta, si Audi este considerata o marca de top germana. Cel mai mult conteaza tehnologia implicata in procesul de productie. Un plus mic de calitate provoaca plusuri mari de costuri. Cheia succesului este acordul fin intre calitatea maxima la pretul minim posibil. Cine vrea calitatea cea mai buna, va goli buzunare adanci pentru asta, vezi Bentley, RR, etc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users