Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
astra classic 1.4 twinport
#19
Posted 26 January 2010 - 15:12
#20
Posted 26 January 2010 - 15:17
Eu nu stiu cand ti-ai luat-o, dar eu am luat , la inceputul lui august parca, Suzuki SX4 1.5 glx 100cp la 9850 euro , a fost o reducere de vreo 2500. Si sincer mi se pare si acum ca a fost o alegere mai buna decat oricare din alea si decat Opel, mai ales la opel ma gandeam atunci. Insa strict dintre alea si opel, tot opelul suna mai bine.
Edited by Stapanul_clonelelor, 26 January 2010 - 15:18. |
#21
Posted 26 January 2010 - 17:14
Da muzica mai tare daca nu vrei sa auzi motorul , eu la a mea asa fac
|
#22
Posted 27 January 2010 - 19:54
Stapanul_clonelelor, on 26th January 2010, 15:17, said: Eu nu stiu cand ti-ai luat-o, dar eu am luat , la inceputul lui august parca, Suzuki SX4 1.5 glx 100cp la 9850 euro , a fost o reducere de vreo 2500. Si sincer mi se pare si acum ca a fost o alegere mai buna decat oricare din alea si decat Opel, mai ales la opel ma gandeam atunci. Insa strict dintre alea si opel, tot opelul suna mai bine. romio79, on 26th January 2010, 17:14, said: Da muzica mai tare daca nu vrei sa auzi motorul , eu la a mea asa fac |
#23
Posted 27 January 2010 - 20:09
Octavian___, on 24th January 2010, 15:21, said: Motorul n-are nimic (urla pt ca nu e f bine antifonata, la Astra H nu urla asa tare) , cutia e de vina pt ca are rapoarte lungi. Dar departe (am condus-o si eu) de a te chinui sa depasesti tiruri, dacii, etc etc. Daca nu-ti place s-o duci mult in ture, nu e vina motorului. N-o sa reusesti never o depasire hotarata cu plecare din ~2500 rpm, din cauza rapoartelor. Acelasi lucru e si la minunea nationala cu rapoartele lungi (si prost etajate) , dar turata in 4000-4500 se misca ok pt 75 cp, tu cu 90 cp (si doar vreo 60 kile in plus) n-ar trebui sa te vaiti. PS: Nu cred ca ai sa gasesti prea multi posesori de Astra 1.4 care sa-ti impartasesca parerile, pt ca vina e mai mult la tine decat la masina. Ti s-ar fi potrivit un Focus 1.6, are rapoarte destul de scurte si raspunde bine si de la 2000 rpm daca o calci. rapoartele nu sunt lungi. doar 1 si poate 2. 3-4-5 sunt aproape una de alta. vorbesc de astra h. la g o fi mai lunga. Edited by undercoverbrother, 27 January 2010 - 20:09. |
#24
Posted 27 January 2010 - 20:15
Da...?
Pai spune cate rpm ai in tr IV la 3000 rpm, sau 4000 rpm sai 5000 rpm, adica unde stii ca ai viteza X, sau in tr III la anumite rpm sau tr II. Sustin ca sunt LUNGI. Edited by Octavian___, 27 January 2010 - 20:15. |
#25
Posted 27 January 2010 - 20:22
Astra 1.4 Twinport am si eu, luata de noua in 2008.
La a mea doar acum, la ~ -20° a agatat in treapta intai, in rest nu am sesizat ce spui tu. Evita sa mergi la 3000 de ture indiferent de treapta, pentru ca este turatia la care trece din 8 in 16 valve, si nu renteaza nici dpdv al consumului, nici al puterii. Motorul nu e "nervos", daca vrei sa faci depasiri din scurt ai cam gresit masina, dar de aici pana la "chinuit sa depasesti o Dacie" e drum cam lung (nu prea am vazut dacii care sa mearga constant cu 130-140). Nu mi se pare zgomotoasa nici macar la viteza/turatie mare, dar probabil asta e doar o parere subiectiva pentru ca imi place sunetul motorului la peste 4500 ture. |
#26
Posted 27 January 2010 - 23:07
Octavian___, on 27th January 2010, 20:15, said: Da...? Pai spune cate rpm ai in tr IV la 3000 rpm, sau 4000 rpm sai 5000 rpm, adica unde stii ca ai viteza X, sau in tr III la anumite rpm sau tr II. Sustin ca sunt LUNGI. 3000rpm intr-a 5a pt 100 la ora, deci tr5 "normala". iar daca 1 si 2 sunt ceva mai "sus" atunci clar ca 3-4-5 sunt mai inghesuite, cu cadere mai mica de turatie, ceea ce e bine. te ajuta daca folosesti si cutia si nu mergi doar pe reprize. mie imi place cum se misca in depasirile lungi de coloana cand pleci din tr3. in depasirile scurte poate nu e cine stie ce. ps. poate vb de lucruri diferite. pt mine rapoarte lungi sunt alea care au cadere mare de turatie, nu neaparat alea care se duc mai sus ca si viteza. nu stiu cu turatiile ca nu prea m-am uitat la astea. la c4 fac studii si statistici. poate as putea sa-ti zic mai multe daca mi-ar placea sa o conduc mai mult. din pacate nu prea mia placut asa mult niciodata sa merg cu ea desi motorul imi place si cum trage si cum suna (mai zgomotos decat la c4 pana pe la 3500 de ture dar mai agreabil ca si timbru dupa turatia asta). si cu directia ma mai cert cateodata(la viteza mai mare), cu franele dar cel mai mult cu pozitia "nemteasca" absolut idioata (nu e valabil doar pt opel). daca nu era asta din urma, la consumul extraurban pe care il are (credeti sau nu dar scot 5%, am mai spus-o) as fi plimbat-o mult si bine. mers la fel sub 6.5 nu pot sa scot cu c4 si pt ca nu renteaza sa merg mosnegeste la consumul ala mai bag un litru in plus si macar stiu o treaba. cu astra in schimb cam renteaza sa stai cuminte. Edited by undercoverbrother, 27 January 2010 - 23:09. |
#27
Posted 28 January 2010 - 17:49
am spus depasiri de dacii in regim urban sau drum national la viteze de pana la 100 la ora nu pe autostrada . sustin totusi ca motorul este puturos sub 3500-4000 de ture , zgomotos dupa 3000,poate din cauza antifonarii si cutie greoaie.cei care o lauda asa de mult presupun ca n-au condus masini mai bune gen VW,skoda,. Ford. eu unul Opel nu imi mai cumpar
|
#28
Posted 28 January 2010 - 21:30
e o boala la opelurile din perioada aia... agata in treapta 1 si in mansarierre.
Motorul e un motor de turatie inalta, ca sa ii simti calutii du-l intre 3 si 5000 rpm. acolo are si calutii maximi si cuplu maxim, caluti chiar la 5500 rpm. de aia l-au dotat si cu distributie pe lant. e galagios pt ca astra classic e o masina de buget si nu e bine isonorizata. pune-i pasla pe capota motorului, si o sa vezi ce masina linistita ai ps: Motorul se aude extraordinar de bine, eu nu am antifonat-o. am primit de la un cunoscoator un compliment: asa tre sa sune un motor de masina:) Ma repet, pt o masina de buget are un raport calitate pret f bun. dar s-a dus acum puteti cumpara la 10900 un astra classic III I (astra H) Edited by AcidMan, 28 January 2010 - 21:34. |
|
#29
Posted 28 January 2010 - 23:49
undercoverbrother, on 27th January 2010, 23:07, said: 3000rpm intr-a 5a pt 100 la ora, deci tr5 "normala". iar daca 1 si 2 sunt ceva mai "sus" atunci clar ca 3-4-5 sunt mai inghesuite, cu cadere mai mica de turatie, ceea ce e bine. ............................ ps. poate vb de lucruri diferite. pt mine rapoarte lungi sunt alea care au cadere mare de turatie, nu neaparat alea care se duc mai sus ca si viteza. ............................................ Din 1 in 2 scade si 2000 rpm dusa la blana, din 2 in 3 ~1700-1800 rpm (la Astra) 4 si 5 sunt ceva mai scurte (4 mai ales) dar cred eu ca nu de ajuns (uite la Focus 1.6 la 130 sunt ~3900 rpm). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kc5RtSWr678?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4FJuXwQaZ18?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 29 January 2010 - 08:53
a 5a e identica cu orice compacta europeana. a4 e ceva mai lunga fata de citoen 1.6 de ex (e drept ca c4 e parfum cu 93 a2a, vreo 125 a3a si 160 si ceva a4a).
ma rog, mie imi place cutia in afara, tinand cont si de motor dar ma cam enerveaza in oras. intr-a 4a cu astra parca am ajuns pe la 180(nu mai stiu exact). dupa cum am zis, ergonomia e problema cea mai mare pt mine la astra (la fel ca la majoritatea "nemtestilor" si multe altele). pana la Citroen credeam ca e normal sa fii teminat dupa juma de zi la volan. cel care viseaza la VW, Ford, skoda(intr-adevar!) sau mai stiu eu ce ii doresc sa mearga vreun an cu una dintr-asta de 1.4 de 75-80 de cai si dupa aia sa revina la Opel. Edited by undercoverbrother, 29 January 2010 - 08:56. |
#31
Posted 31 January 2010 - 19:17
daca mai aveti ceva de spus bune sau rele despre astra classic va astept. As prefera sa scrie mai ales cei care sunt posesori de astra .
|
#32
Posted 31 January 2010 - 19:35
Pe astra G cu motorul z14xep (cel de care se vorbeste in acest topic) s-a montat cutia normala, F13
Sunt 3 tipuri de cutii F13 manuale in 5 trepte. F13CR, F13 si F13WR Viteza I este aceiasi pentru toate cele 3 modele. Rapoartele sunt urmatoarele: F13CR: 1. 3,545 2. 2,143 3. 1,429 4. 1,121 5. 0,892 R. 3,308 F13WR: 1. 3,545 2. 1,957 3. 1,303 4. 1,126 5. 0,756 R. 3,308 Iar pentru F13 de pe twinport: 1. 3,545 2. 1,957 3. 1,303 4. 0,892 5. 0,707 R. 3,308 F13WR are inca 3 subdiviziuni in functie de codul motorului, diferind doar vitezele 2,4,5. |
#33
Posted 01 February 2010 - 19:19
am condus astra classic 1.6 twinport tot 2007. mi s-a parut mai vioaie cu un raspuns mai rapid al acceleratiei si o cutie parca mai precisa. pare mai buna cu toate ca nu are prea mult cuplu sau putere in plus fata de 1.4 cel putin pe hartie. se poate o comparatie 1.6 vs. 1.4 ?
Edited by teofavi, 01 February 2010 - 19:22. |
|
#34
Posted 01 February 2010 - 19:28
Pe astra G/H de 1.6 s-au montat cutiile F17CR.
Rapoartele sunt: 1. 3,727 2. 2,136 3. 1,414 4. 1,121 5. 0,890 R. 3,308 |
#35
Posted 01 February 2010 - 22:25
nu ai pus raportul final. mai e si diferenta de diametru a rotilor intre g si h.
|
#36
Posted 03 February 2010 - 17:05
va multumesc tuturor pt. raspunsuri si pentru ca mi-ati citit opiniile fara sa ma criticati prea tare
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users