Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre Logan MCV
Last Updated: Nov 22 2009 19:21, Started by
H725
, Dec 04 2005 22:58
·
0
#1424
Posted 22 June 2008 - 20:16
Unchiul meu a avut un Logan MCV cu care am mers si eu (nu foarte mult si doar in calitate de pasager). Avea varianta cu 7 locuri, motor diesel, echiparea de top (nu stiu cum ii spune, dar avea de toate, de la jentile din aliaj la geamuri electrice si mp3). El a luat-o pt taximetrie dar a vandut-o dupa cateva luni.
Mie sincer mi-a placut masina. Era destul de silentioasa, trecea prin gropi destul de usor si fara sa te zgaltaie prea tare, nu troncanea nimic in ea etc. Acum poate se tinea asa de bine si din cauza ca era relativ noua. Mie mi-a placut oricum. Ce mi-a placut la ea: - silentioasa, chiar daca era diesel. - destul de confortabila. Sigur, nu e Lexus, dar am fost cu ea pe drumuri mai proaste (gropi, piatra cubica, etc) si mergea bine. - a/c-ul era manual dar facea fata fara probleme. - mp3-ul stock se auzea decent - spatiu...oooo... cat spatiu. Pe bancheta din spate incap lejer 3 persoane, ai loc si la picioare si la cap. La asta se adauga portbagajul imens daca scoti al treilea rand de scaune. - usile portbagajului se deblocau odata cu restul usilor nu trebuia sa folosesti cheia. Ce nu mi-a placut la ea: - manerele pentru inchidere usilor. De fapt nu exista asa ceva. Sunt niste decupaturi in fetele de usi. Cretin sistem. - butoanele pentru geamurile electrice. Din nou cretin sistem. Cele pentru fata erau puse pe consola centrala (sa zicem ca ar merge cat-de-cat) dar alea pentru geamurile din spate erau puse intre scaunele din fata si trebuia sa te apleci ca sa deshizi geamul. - bordul si fetele de usi erau facute din plastic dur si dadeau senzatia de ieftin. Bine, nu mai mult decat capacul de la torpedo care e de toata jena. - manerele de viraj au un sistem ciudat de prindere. M-am tinut mai tare de unul si am ramas cu el in mana. Nu sunt prinse cu suruburi ci au un sistem gen diblu de fixare in nise gauri dreptunghiulare. |
#1425
Posted 12 August 2008 - 23:13
Am un Logan mcv 1.6 mpi de 1 luna si pot sa zic ca sunt foarte multumit de el.Daca in timpul saptamanii car marfa pentru firma,adica rabatez banchetele spate si bag circa 500-6000 kg zilnic pe ea,suspensiile ,si motorul nu par demoralizati de aceasta greutate,la sfarsitul saptamanii trag banchetele si pot pleca linistit la mare cu 5 prieteni ,fara restrictii la bagaje.Masina desi incarcata face fata bine la drum lung ,nu am ce-i reprosa.La cei care critica loganul ii rog sa-mi spuna ce variante as fi avut la 8600 ca masina ca masina noua sa gasesc o masina cu care pot cara marfa si in acelasi timp o pot folosi ca masinia deoras?
|
#1426
Posted 09 April 2009 - 00:21
exista nemti incintati de loganul lor:
Quote Un german și-a transformat Loganul de șapte locuri într-o minirulotă cu pat. [ http://libertatea.ro/usr/imagini/3970-138514-6actpozamare.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://libertatea.ro/usr/imagini/3970-138519-pasi.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] “Ne-am dorit o mașină combi, spațioasă, pentru că avem multe de transportat (...), iar prețul de aproape 15.000 de euro al Daciei, atât cât a fost versiunea comandată de noi, ni s-a părut ok”, ne povestește Kowalski. A cumpărat autoturismul acum doi ani, însă abia anul trecut i-a venit năstrușnica idee să îl transforme, după ce s-a documentat pe un forum, gândin- du-se că ar putea dormi în el atunci când e la drum. “Spațiul e mare și consumul e mic pentru o mașină de vacanță. Anul trecut am făcut 2.000 de kilometri cu ea, până pe coasta de vest a Franței, cu toată familia, și a fost foarte bine”, explică bărbatul. Kowalski spune că e tare încântat de automobilul lui, pe care îl recomandă tuturor. Chiar și pe tatăl lui l-a convins să-și cumpere un Logan. “E tare mulțumit de mașină, iar el a lucrat 20 de ani la Mercedes”, spune neamțul. Edited by H725, 09 April 2009 - 00:22. |
#1427
Posted 24 June 2009 - 15:37
nu exista pina acum mcv prestige?
Quote Dacia lansează MCV Prestige Dacia lansează versiunea Prestige a modelului Logan MCV, cu două variante de motorizare, începând de la 11.250 euro cu TVA inclus, în funcție de motorizare și echipare, au declarat pentru CAPITAL Online, reprezentanții companiei. Logan MCV Prestige poate fi comandat începând de joi, iar motorizările disponivile sunt pe benzină, 1.6 16V 105 CP și pe motorină, 1.5 dCi 85 CP. Odată cu această versiune, cea mai spațioasă mașină din gama Dacia beneficiază și de echipamente noi, disponibile în serie, printre care se numără geamurile electrice pentru portierele din spate, jantele de aluminiu și volanul îmbrăcat în piele. Opțional, sunt disponibile, printre altele, airbag-uri laterale și tableta de portbagaj pentru varianta cu șapte locuri. Prețurile diferă în funcție de motorizare și de echiparea aleasă. Astfel, MCV Prestige cu motor pe benzină, în varianta cu cinci locuri pornește de la 11.250 euro, iar varianta cu șapte locuri, pornește de la 11.750 euro. Pe de altă parte, în cazul motorizării diesel, prețul în varianta cu cinci locuri pornește de la 12.400 euro, iar cea cu șapte locuri, pornește de la 12.900 euro. |
#1428
Posted 24 June 2009 - 21:51
Pe ph1 nu a existat deloc prestige mcv, iar pe ph2 pana acum prestige era in oferta doar pentru strainatate. Probabil din cauza pretului, pret destul de nesimtit. 12900 de euro varianta in 7 locuri 1.5 dci.
|
#1429
Posted 24 June 2009 - 22:23
si totusi nu cred ca exista o masina cu 7 locuri, diesel,85cp, cu dotarile mcv-ului. mai ieftina..
|
#1433
Posted 24 June 2009 - 23:15
#1434
Posted 25 June 2009 - 03:00
bossake, on 24th June 2009, 21:51, said: Pe ph1 nu a existat deloc prestige mcv, iar pe ph2 pana acum prestige era in oferta doar pentru strainatate. Probabil din cauza pretului, pret destul de nesimtit. 12900 de euro varianta in 7 locuri 1.5 dci. eu m-am jucat pe configurator si am ajuns la 14,xxx euro pt un mcv cit de cit dotat... Quote Dacia Logan este, conform britanicilor de la The Independent, printre cele mai spațioase mașini disponibile pe piață și regretă că nu este disponibil și pe piața din Marea Britanie. Ediția online a celebrului ziar The Independent a alcătuit un top cu cele mai spațioase mașini disponibile pe piață, nimic special până aici. Dar am constatat cu surprindere, că Dacia Logan MCV este chiar modelul cu care acest top se deschide, deși spațiosul model românesc nu este vândut în Marea Britanie. Tocmai acesta este regretul și ziariștilor britanici, care spun că "este păcat că potențialii clienți britanici nu își pot cumpăra acest model". De asemenea, se spune că Logan MCV este cel mai ieftin model cu trei rânduri de scaune din Europa. În top au mai fost incluse alte 9 modele, de la limuzine până la modele cu valențe de microbuz chiar. Volumul portbagajului la Dacia Logan MCV în configurația cu cinci locuri este de 700 de litri , iar cu scaunele rabatate, se ajunge la un volum imens de 2350 de litri. Prețul acestui model începe în România de la 8.400 de euro iar pe piețele vestice de la 8.650 de euro Quote Dacia Logan MCV - The Romanian manufacturer Dacia is to Renault what Skoda is to Volkswagen. The difference is that while Skodas are very popular in the UK, Renault has consistently shrunk from launching its East European budget brand here. That's a pity because it means British customers can't buy the Logan MPV, available in Germany from seven grand as a five seater, or about nine grand for the seven-seat version ? that makes it the cheapest car in Europe with three rows of seats by a substantial margin. totusi nu am inteles de ce englezii vorbesc de o masina care nu se importa (inca) la ei... o doresc? Edited by H725, 25 June 2009 - 03:10. |
#1435
Posted 25 June 2009 - 08:47
de ce nu? Is destul de pragmatici englezii, se vede ca impart unele lucruri cu nemtii
|
#1436
Posted 24 July 2009 - 00:14
comparatie intre Logan mcv si VW Polo, Peugeot 3008, Citroën Berlingo, Mercedes B-Klasse, Renault Scénic, VW Tiguan und Opel Insignia:
Quote [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960924_8c755c96ea.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mit dem Auto in den Urlaub. AUTO BILD nimmt acht ganz unterschiedliche Kandidaten im Feriencheck unter die Lupe: VW Polo, Dacia Logan, Peugeot 3008, Citroën Berlingo, Mercedes B-Klasse, Renault Scénic, VW Tiguan und Opel Insignia. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960935_12f3c94d4b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mehr als der achte Platz ist für den Dacia Logan MCV nicht drin. Von 15 möglichen Punkten erzielt der rumänische Kombi acht, und davon ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960944_6e9c11a4a6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... entfallen auf das Kapitel "Einladen" insgesamt drei. Ginge es einzig und allein um den Kofferraum, dann ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960960_f505c880a3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... würde der Logan MCV glatte fünf Punkte einstreichen. Der üppige Kofferraum fasst zwischen 700 und 2350 Liter, außerdem dürfen 528 Kilo zugeladen werden. Die zusätzliche Bank für den Fond, ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960945_9c5208b018.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... die den Dacia zum Siebensitzer macht, gibt es für 500 Euro Aufpreis. Damit hat es sich dann aber auch schon in Sachen Variabilität ? da bieten die meisten Konkurrenten mehr. Vor allem ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960938_c6283834e1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... fällt aber die karge Ausstattung hinsichtlich der Praxistauglichkeit aus: Mehr als ein Handschuhfach darf man hier als Ablagefläche nicht erwarten. Und beim Entertainment müssen sich die Reisenden mit einem Radio (460 Euro Aufpreis) begnügen. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960937_3310bc8655.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Unter der Dacia-Haube müht sich ein 1,4 Liter großer Turbodiesel. Die Maschine entlässt 86 PS und 200 Nm Drehmoment aus ihren vier Brennräumen. Damit sind ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960943_a437645923.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] .. selbstverständlich keine großen Sprünge zu erwarten. Im Gegenteil: 14,9 Sekunden von 0 auf Tempo 100 und 161 km/h Spitze bedeuten jeweils den letzten Platz in der Fahrleistungswertung, ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960940_64dc32b4d9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... auch der Geräuschkomfort im dünn gedämmten Logan ist alles andere als gut. Kopfsteinpflaster mag der Wagen übrigens gar nicht ? hier rollt er laut und zittrig ab. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960936_96e1076df0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Apropos Komfort: Reisende müssen im Dacia serienmäßig schwitzen ? es sei denn, die Klimaanlage für 1250 Euro Aufpreis ist an Bord. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960941_77a9a84766.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Klares Schlusslicht bei der Sicherheit ist der Logan: Nicht nur, dass er zum Stopp aus Tempo 100 über 40 Meter braucht, auch die Ausstattung bietet nur wenig: Schon die Seitenairbags vorn kosten 280 Euro Aufpreis, ... [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960942_6b5a5a2821.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... hinten gibt es keine. Viel schlimmer ist, dass Dacia kein ESP anbietet. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960939_615459657c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Erwartungsgemäß weit vorne liegt der Logan MCV im Kapitel "Bezahlen": 13.050 Euro Grundpreis für den 1.5 dCi Laureate, nur 38 Cent Gesamtkosten pro Kilometer (gerechnet auf vier Jahre bei 15.000 Kilometern pro Jahr) und 6,6 Liter Verbrauch pro 100 Kilometer bedeuten hier Platz zwei. ... Concluzia: [ http://bilder.autobild.de/ir_img/66960926_302e45a331.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Das Fazit: "Als bestes Reiseauto erweist sich nicht das größte, nicht das schnellste und nicht das preiswerteste. Sondern das mit dem stimmigen Gesamtpaket, in unserem Fall der Renault Scénic. Ein komfortabler Van, mit starkem Diesel und nicht zu teuer. Dahinter rangieren Citroën und Opel .. Edited by H725, 24 July 2009 - 00:16. |
#1438
Posted 24 July 2009 - 09:32
O zic eu , este iefina , incapatoare si isi face destul de bine treaba pentru cine e cu nasul pe sus .... in concluzie este un "people mover" accesibil .
|
#1439
Posted 22 November 2009 - 19:21
mcv nominalizat, dar nu a cistigat, titul de taxiul anului in franta:
Quote Skoda Superb a învins Logan MCV în competiția ”Taxiul anului” Încăpătorul model produs de constructorul din Cehia este preferatul profesioniștilor în taximetrie din Franța. Automobilul Skoda Superb (2.0 TDI - 170 CP) a fost desemnat ”Taxiul anului” – ediția 2009/2010, de revista ”L'Officiel du Taxi”, publicația profesioniștilor în taximetrie din Franța, vestește ”La Tribune Auto”. Modelul produs de constructorul ceh deținut de Volkswagen a preluat acest titlu de la Citroen C5, preferatul ediției precedente. Juriul, alcătuit din șoferi de taxi și jurnaliști de specialitate, a ales câștigătorul trofeului dintr-un lot de 35 de modele între care s-au mai aflat: Audi A6, Dacia Logan MCV, Mercedes-Benz Clasa E, Peugeot 407, Renault Grand Scenic, Toyota Avensis și Volkswagen Passat CC. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users