Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?
 La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis
 Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire
 Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 

Unregistered sim card

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
ThePuiu

ThePuiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 11.11.2003
salut,

am o problema cu telefonul mobil...adica din cind in cind (cam de 2-3 ori pe saptamana) apare mesajul din titlul postului. Ca problema sa fie rezolvata, trebuie sa opresc si sa repornesc mobilul. O alta problema care apare din cind in cind e ca il pun sa ma trezeasca dimineata, iar baiatul 'uita' sa o faca! Nu am patit o singura data ci din pacate de mai multe ori. Din cauza ca seara inchid telefonul, imi este confirmat faptul ca nu suna deoarece telefonul nu porneste singur daca nu suna, iar eu il gasesc inchis! (asta ca sa nu ma acuzati ca dorm bustean si nu-l aud  :D )

Ce se poate face? E o problema de soft? Sa rescriu firmware-ul? (desi mi-e groaza)

#2
apocalypto

apocalypto

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 755
  • Înscris: 25.03.2006
e simplu.....ori skimbi telu` ori dai o grama de bani k sa iti skimbe astia de la service softu,ori incerci cu alta cartela,ori il arunci pe geam si iti iei un ceas desteptator

#3
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 20.12.2005

View Postfunny_smile_2006, on Jun 11 2006, 13:38, said:

e simplu.....ori skimbi telu` ori dai o grama de bani k sa iti skimbe astia de la service softu,ori incerci cu alta cartela,ori il arunci pe geam si iti iei un ceas desteptator

Bah tu esti stresant rau deja...daca nu ai o solutie reala nu mai posta excremente de genul "schimba-ti telefonul" ca nu la prea multi stau banii pe garduri... LASA-NE, LASA-NEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ThePuiu, ai fost cumva pe abonament si ai trecut pe cartela? Daca da, schimba sim-ul, nu telefonul. :)
Si atentie la Alarm Clock, fiecare alarma trebuie activata, altfel o setezi degeaba, nu va suna.

Ah si update-ul de soft la V3 costa sub 10 dolari de obicei...eu zic sa te arunci tu pe geam}{}{.

Edited by T-MoBiLeR, 11 June 2006 - 13:30.


#4
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Ca sa nu mai deschid alt topic, azi a fost ultima zi de abonament la Cosmote (si asa l-am platit degeaba in ultimii 3 ani). Am facut cerere de reziliere cu pastrarea numarului de telefon. Azi primesc mesaj de la ei cu multumiri, bla, bla, si dupa o ora cand ma uit la telefon vad "Unregistered SIM". Am oprit si repornit telefonul si tot asa scrie. Cat dureaza pana imi trece numarul pe cartela? sau astia se fac ca ploua?

Multumesc anticipat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate