Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Opel Astra K sau Skoda Octavia 3? Pareri va rog!

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
14 răspunsuri în acest subiect

#1
Alex10334

Alex10334

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 4
  • Înscris: 21.08.2019
Buna ziua, am 25 de ani si doresc sa imi achizitionez o masina "noua".
Am avut un Opel Zafira A din 2000, am vandut-o si am facut un credit si am la dispozitie un 8000-9.000 Euro maxim.
Sunt intre modele:
Opel Astra K (1.6 2016 136CP distributie pe lant)
Skoda Octavia III (3) (2016+ motorizare nu stiu inca)
Ambele modele hatchback! (Nu break...)
Am intrebat si eu cunoscutii si nimeni nu a fost incantat de Opel Astra K, mi s-a spus ca sunt stricacioase... (m-am interesat si stiu ca distributia pe lant se schimba la 300.000km si costa vre-o 6,000 Lei, este adevarat?)
Din punct de vedere optiuni Astra K are chiar multe... insa as dorii parerea voastra, care este mai fiabil, care sa aiba si optiuni destule (sa nu te simti ca intr-un Logan cand intrii in ea), si ce patanii ati avut sau cunoasteti despre ele.
Fiecare sfat este bine venit!

#2
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.153
  • Înscris: 14.05.2007
Am fost cu amandoua. Octavia e mai spatioasa. Distributia la Opel, da cam pe la 6000 lei iesi cu ea, si nu se schimba la 300.000, se schimba mult mai devreme, auzi lantul si e clar ca trebuie schimbat. Stricacioase nu prea sunt, ca orice alta masina, depinde de intretinere. Octavia 1.6 are un consum foarte foarte bun, intretinerea ieftina, fiabila, nu am auzit de mari probleme la ea, in afara de EGR care se curata/schimba. O sa apara meseriasii care iti vor zice ca e mic motorul pentru ea. Nu e. Partea proasta e ca 1.6 vine doar cu 5 trepte (din cate stiu). Daca vrei 6 trepte, dieselul de 2.0, sau benzinarele. Evident ca motorul de 1.6 nu o sa traga ca si cel de 2.0. Si cel de 2.0 e foarte fiabil. Ca interior, mi se pare mai interesant Astra K.

Depinde de ce ai nevoie, eu as merge pe Octavia, pentru spatiul mai mare, costurile de intretinere mai mici, motoare mult mai cunoscute.

#3
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.375
  • Înscris: 22.10.2007
dieselul de pe astra e stiut cu probleme la distributie, daca zornaie la pornire trebuie schimbat rapid.
in afara de motoare nu prea au probleme comune.

#4
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.990
  • Înscris: 28.08.2008
Astra J 2018-2019, 1.4 benzina turbo.

#5
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.934
  • Înscris: 15.06.2007
Eu am Octavia 3 si daca se vorbeste musai de distributie, am primit un deviz estimativ de 2000 de lei. Se schimba la 210.000 dar eu il voi inlocui mai repede.

#6
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 176
  • Înscris: 11.12.2006
Eu detin Opel Astra K 1.4 benzina de vreo 7 ani si in afara de 2 rechemari (la diesel cred ca au fost mai multe) nu am avut probleme cu ea. Este bine construita, cu materiale bune, nici acum nu am greieri in ea. Din ce am observat pe forumul Opel cu dieselul de 1.6 sunt foarte multe probleme. Eu recomand benzina pentru ca e mai silentioasa, are consum bun si nu ai problemele acelea cu filtrul de particule. De asemenea recomand motorul de 1.4 (distributia e tot pe lant) in detrimentul celui de 1.2 in 3 cilindri. Doar sa fi atent sa aiba rechemarile facute (una la aprindere si una la ambreiaj).

#7
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.375
  • Înscris: 22.10.2007
Sunt 2 motoare de 1.4t, unul cu 4 pistoane si unu mai nou, cu 3 aparut la facelift, cel cu 4 are 2 probleme comune si ambele sunt scump de rezolvat: predetonatii, pe asta teoretic au rezolvat-o din soft si ulei, dar in practica inca exista ca problema si joc de-a lungul vilbrochenului.
Ambele sunt bine cunoscute si documentate.
De cel cu 3 pistoane nu stiu mare lucru.

Editat de _-livio-_, 15 aprilie 2024 - 18:24.


#8
piratu2191

piratu2191

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 05.10.2005
Salutare, sper ca nu deranjez, nu mai fac alt topic.

Si eu as vrea ceva asemanator, prefer tot diesel, buget 8-10k, hatch/coupe/sedan, minim 2016.

Imi place Astra K hatchback, am vazut dupa 2020 ca au 1.5 nu 1.6 diesel, este cel de psa ? e mai bun /  mai prost ?

Octavia e mai scumpa, dotata mai slab, km mai multi din ce am gasit eu.

Nu vreau o marca anume, poate fi orice, imi  place si 308, focus, leon. Ceva idei  ?

#9
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.375
  • Înscris: 22.10.2007
E tot GM, astra k a fost o platforma GM cap-coada, mai putin infotainmentul ce a venit de la PSA dupa 2019-2020.
Nu e chiar asa problematic ca 1.6, dar nici grozav nu e, in plus are 3 pistoane, ceea ce pe diesel e moartea pasiunii.

#10
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.387
  • Înscris: 24.03.2007
Pe la Ford Focus te-ai uitat? Tot 2016 ma refer.

#11
piratu2191

piratu2191

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 05.10.2005
Chiar nu ma gandeam ca e in 3 acel motor la 122cp diesel. Focus gasesc in mare parte 1.0 pe hatch/sedan. Am vazut si cateva 208/clio/fabia/fiesta dar sunt prea mici, Clio sau Fabia au versiuni wagon/break ce m-ar incanta ca dimensiuni. clasa mica break sau compacta/medie hatch/sedan, cam asta as vrea, nu imi plac suv-urile, chiar si alea mici si nici motoarele in 3 cilindri. Nu ma grabesc, batrana inca merge bine Posted Image

Editat de piratu2191, 23 aprilie 2024 - 19:39.


#12
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.566
  • Înscris: 26.05.2022
Opelul mereu a fost prost, 208 a avut probleme cu motorul pe benzina, fordul nu a fost nici el vreun top la fiabilitate. In plus alea au fost masini de firma, abuzate fara mila apoi rujate si vandute mai departe.

Parerea mea e ca la bani putini, mai bine renunti un pic la pretentii si iei un Sandero nou decat o gioarsa de 200-300k km. Nici n-ajungi bine cu ea acasa si bagi din prima (cel putin) 2000euro in cauciucuri, distributie, frane si o revizie.

#13
piratu2191

piratu2191

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 05.10.2005
Sandero noua e si mica si 3 cilindri si benzina si peste 10 mii, asta nu inseamna sa renunt "un pic" la pretentii ci sa renunt la toate Posted Image De  km nu am zis nimic, prefer totusi sub 100k dar depinde de masina. Iar cutia - manuala.
Am 325k pe actuala, nu ma sperie nr de km, clar e un risc in plus sa pice ceva dar cum am zis, depinde de masina.

Legat de costurile alea, nu stiu pe la ce service-uri umblati dar 2000e pe ce ai zis este mult exagerat. Am facut revizie(ulei+filtre) + placute la 500 lei(le-am schimbat eu, sa zicem 1000 cu manopera), distributie la 1000 lei(manopera inclusa) iar anvelope nu cred ca trebuie sa schimbi obligatoriu la o masina sh. Chiar si cu alea la dimensiuni comune, mai punem 1000 lei, ajungi la 3000lei=600euro nu 2000.

De asa ceva ce ziceti ? Nu stiam ca s-au fabricat pana in 2018 dar modelul mi-a placut mereu.
https://www.olx.ro/d...0&sliderIndex=7

Editat de piratu2191, 24 aprilie 2024 - 20:07.


#14
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.566
  • Înscris: 26.05.2022
Toate masinile noi au motoare in 3 cilindri, nu-i asta o mare chestie.

Citroenul ala arată bine in poze. In realitate cred ca are lejer 100k km inapoi.

#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.934
  • Înscris: 15.06.2007

 piratu2191, on 24 aprilie 2024 - 19:59, said:

Legat de costurile alea, nu stiu pe la ce service-uri umblati dar 2000e pe ce ai zis este mult exagerat. Am facut revizie(ulei+filtre) + placute la 500 lei(le-am schimbat eu, sa zicem 1000 cu manopera), distributie la 1000 lei(manopera inclusa) iar anvelope nu cred ca trebuie sa schimbi obligatoriu la o masina sh. Chiar si cu alea la dimensiuni comune, mai punem 1000 lei, ajungi la 3000lei=600euro nu 2000.
Pai ori iti faci singur ori platesti? Pe mine m-a costat aproape 1300 de lei schimbul de ulei filtre de ulei, aer, polen, motorina si placute+ lichidul de frana.

Un kit de distributie ajunge la 2000 de lei si peste daca alegi OEM. Nai pune telescoape, arcuri dupa caz, bucsaraie, tampoane motor si cutie si cand faci totalul acolo ajungi, la 2000 de euro.

Editat de tfmercedez, 08 mai 2024 - 08:43.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate