Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Jurnal de Transit

* * * * * 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
64 răspunsuri în acest subiect

#55
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 75.844
  • Înscris: 15.08.2008
Se pierde in marea de jurnale.
Nu am timp sa lucrez sustinut la proiect, asa ca postez, doar cand apuc sa fac cate ceva...

#56
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.897
  • Înscris: 22.12.2005

View Postcalinkgb, on 13 iulie 2023 - 19:44, said:

- Geamurile raman toate.
- Inauntru va fi un pat modular, si un corp de mobila (in spatele soferului) care va integra aragazul, frigiderul si probabil (nu-s sigur) si chiuveta.
- Toaleta va fi un Thetford sau ceva asemanator, si va fi stocata sub pat cel mai probabil
- Dus solar, la fel ca la Multivan
- Incalzitor auxiliar - sub bancheta mica, clima stationara (la 220) sus in spatiul de deasupra cabinei.
In principiu 2 locuri de dormit, 2 de calatorie ceea ce inseamna ca banchetele se scot si raman in garaj in configuratia de camper. Ulterior, patul si modulul de mobilier se scot, si masina revine la original. Incalzirea auxiliara si clima stationara raman la locul lor, intrucat nu deranjeaza.
Se va folosi de primavara pana toamna, in functie de ce oportunitati de plecare si/sau ce evenimete apar.
Nu intentionez sa o folosesc off-camper, de obicei noi mergem prin campinguri, cel mult o noapte-doua in care dormim in afara, respectiv nu avem facilitati (dus/wc).

fix asta cautam in topicul tau. sa vad in ce regim o folosesti.
mda- eu caut ceva "off grid" , vara/iarna. deci una cu geamuri la mine cade, randamentul termic nu ma ajuta (am mers cu una izolata "De amator" si baga in blana webasto si nu sarea de 18 grade (afara find pe la -10). no go.
mi-a scapat si n-am vazut ce baterie si ce invertor ai ales? ( Victroane, litiu)?
multumesc!

#57
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.410
  • Înscris: 24.09.2017
pai si poti dormi cu ala pornit? din cate stiu produc destul de mult zgomot, plus pompa. din ce am vazut, pe la cei care au asa ceva, noaptea le inchid si se baga fie in sac de dormit, fie 3 plapumi ca pe vremea lui Ceausescu:)

eu zic ca-ti trebuie acolo 1-2 geamuri, fie ele si pentru o ventilatie rudimentara, in spatiul ala mic se face condens foarte repede.

#58
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 75.844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postfoxbat, on 25 februarie 2024 - 09:15, said:

fix asta cautam in topicul tau. sa vad in ce regim o folosesti.
mda- eu caut ceva "off grid" , vara/iarna. deci una cu geamuri la mine cade, randamentul termic nu ma ajuta (am mers cu una izolata "De amator" si baga in blana webasto si nu sarea de 18 grade (afara find pe la -10). no go.
mi-a scapat si n-am vazut ce baterie si ce invertor ai ales? ( Victroane, litiu)?
multumesc!

1. Depinde de masina si de capacitatea incalzitorului auxiliar, raportata la volumul masinii. Am vazut si eu ca multi folosesc incalzitoare mici - 2kw, la ditamai spatiul...
La Multivan am Planar de 4kw, si incalzeste de rupe. pe nopate, chiar si la frig afara, trebuie sa il tin pe minim, altfel e prea cald. Izolatia e la fel, in regim de amator.
2. Invertorul e ceva generic de la mama China, dar e MPPT, bateria e normala (pentru moment atat s-a putut)

View Postbobitad, on 25 februarie 2024 - 12:57, said:

pai si poti dormi cu ala pornit? din cate stiu produc destul de mult zgomot, plus pompa. din ce am vazut, pe la cei care au asa ceva, noaptea le inchid si se baga fie in sac de dormit, fie 3 plapumi ca pe vremea lui Ceausescu:)

eu zic ca-ti trebuie acolo 1-2 geamuri, fie ele si pentru o ventilatie rudimentara, in spatiul ala mic se face condens foarte repede.

Da, se poate dormi, dar, repet, incalzitorul trebuie dimensionat corect - unul mic va sta in blana tot timpul, si de aici zgomot.... Unul ok, tinut la minim nu deranjeaza, iar pompa la fel, la minim ticaitul e destul de rar.
Din ce am vazut, incalzitoarele pe aer dau caldura uscata, nu face condens, de altfel la Multivan, iarna il pornesc din telecomanda cu vreo 15 - 20 de minute inainte sa plec, si am la plecare si caldura si geamurile dezaburite-dezghetate. Dar da, geamuri cam trebuie, sau macar o trapa in plafon..

L.E.
Ok, poate totusi eu nu sunt un exemplu prea bun, pentru ca nu sunt friguros - iarna dorm la 19 grade in casa doar cu o patura, iar cat depsre zgomot....am crescut langa o baza militara de aviatie, cu sunet de motoare de MiG toata ziua. NU ma mai deranjeaza zgomote marunte... :P

Editat de calinkgb, 25 februarie 2024 - 13:38.


#59
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.897
  • Înscris: 22.12.2005
Da, da, te inteleg perfect. si eu am stat pe langa niste Mig-uri in armata. Norocul meu e ca aveam castile alea de protectie dar si asa...
Din pacate desi eu ma inteleg bine cu temperaturile normale, nu toti (pardon,toate) sunt la fel:)
eu pe la 19 sunt super ok, altele la 24 + inlocuiesc plapuma de iarna cu 2 pilote de puf :))
sa traiesti si sunt "geana" sa mai invat una, alta, Doamne ajuta sa ajung si eu curand "campervan"ist.

#60
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 75.844
  • Înscris: 15.08.2008
Daca  vermea buna continua, sa continuam si noi, zic....
Azi, dupa ce am facut rost de saibe si piulite autoblocante pentru roof-rack, am desfacut prinderile, sa le vopsesc, evident cate 2 odata, nu pe toate...

Fișier atașat  IMG_20240226_173237.jpg   916,99K   14 download-uri.

In timp ce se usca vopseaua, am montat marchiza:

Fișier atașat  IMG_20240226_173157.jpg   771,42K   15 download-uriFișier atașat  IMG_20240226_173205.jpg   884,05K   12 download-uriFișier atașat  IMG_20240226_173210.jpg   837,34K   13 download-uri

Pregatit materialele pentru mufat cablurile dintre roof-rack si panoul de comanda, dar deja se lasa seara si nu am vrut sa lucrez pe intuneric, asa ca am montat prinderile vopsite la loc, si demontat urmatoarele...

Fișier atașat  IMG_20240226_184039.jpg   855,82K   14 download-uri

#61
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
Pai si de ce nu va montati si asa ceva, daca este si in varianta auto, ceva mai mic ca si dimensiuni?!?
https://www.dedeman....05-mm/p/2031469

PS: Inca nu e transcris, sau nu se mai gaseste combinatia de litere favorita?!? :)

#62
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.897
  • Înscris: 22.12.2005
Raspund eu - aces device n-are nici treaba cu un campervan.
Merge la 230V AC si consuma pana la 7.2 kw.
Este pentru folosirea in regim rezidential.

#63
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.003
  • Înscris: 03.12.2005
Watti, nu kW. Adica mai nimic. Problema e ca pierderile prin aerul ventilat sunt neglijabile fata de restul pierderilor de caldura intr-o cutie de metal izolata cat se poate, asa ca nu merita deranjul, de obicei.

#64
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
Nu ai citit cu atentie, ala a fost dat ca exemplu.
Schimbatorul ala iti face si o dezumidificare, exact ce reclamati mai sus.

#65
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.897
  • Înscris: 22.12.2005

View Postsebulbus, on 01 martie 2024 - 10:29, said:

Watti, nu kW. Adica mai nimic. Problema e ca pierderile prin aerul ventilat sunt neglijabile fata de restul pierderilor de caldura intr-o cutie de metal izolata cat se poate, asa ca nu merita deranjul, de obicei.

da, scuze, am gresit!
7 w. fix nimic
dar intr-adevar- nu prea ii vad ultilitatea(Scuze - m-am bagat in seama pt ca sunt in "febra" campervanului si sunt cu capul mare de cata info precesez)

View PostEvergreen, on 01 martie 2024 - 14:53, said:

Nu ai citit cu atentie, ala a fost dat ca exemplu.
Schimbatorul ala iti face si o dezumidificare, exact ce reclamati mai sus.

da, da, scuze. am gresit!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate