Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Passat B8
#1
Posted 01 October 2022 - 17:54
Salutare
Mă bate gândul să achiziționz un Passat b8, din 2017 în sus de 2.0 TDI 150cp cu cutia de viteze manuală. Buget 17-20.000euro Am găsit câteva modele fără AdBlue prin Germania care au între 120-180.000 km. Cum ar fii ăsta https://www.mobile.d.../349268423.html Navigație mare pe mijloc, scaune încălzite, etc... Având până acum o Insignia break din 2012 în momentul de față nu prea cunosc gama respectivă destul de bine. Am de gând să folosesc mașina de 2-3 ori prin oraș săptâmânal iar în mare parte din timp pe autostradă la drumuri lungi. Îmi place modelul Variant deoarce m-am obișnuit efectiv cu caroseria break și mă avantajează când merg cu familia sau prietenii pe undeva având spațiu suficient. De ce am ales VW și nu Audi sau BMW? Nici eu nu știu dar mă atrage sincer interiorul cu navigația aceea mare iar confortul din ce am înțeles este destul de bun. Cutia automată DSG nu mă încântă deoarece poate necesită costuri mai mari pe viitor iar din ce am înțeles la modelele mai vechi au fost probleme cu cutia. Plus că parcă mă atrage mai mult cutia manuală. Am și două întrebări mai exact: 1.Cât de fiabil este motorul de 2L 150cp. Mă refer dacă are probleme la care ar trebui să fiu atent când cumpăr mașina.. 2. Cred că cea mai importantă întrebare. Se merită să iau o mașină cu motor de 2l diesel la sfârșit de an 2022? Nu m-am interesat deloc până în prezent cât vor mai funcționa motoarele diesel având în vedere că și prețul motorinei a crescut. Chestia este că în momentul de față consider că este prea repede pentru a face pasul la o mașină electrică iar de cele hibrid nu prea știu nimic. Chiar dacă aș știi nu cred că-mi permite bugetul chiar și prin programul rabla să iau ceva nou. Edited by MrLion, 01 October 2022 - 17:55. |
#2
Posted 01 October 2022 - 18:11
Este euro 6, nu are AdBlue modelul din 2017 de 150cp, cred ca doar cel 4x4 are. Dupa 2017 nu mai stiu exact ce luna, s-a produs doar cu adblue. Faci o alegere buna. Motorul e fiabil, consum bun, merge bine, masina e fiabila, construita bine, nu gresesti. Acuma depinde si de noroc, de cum a avut grija cel de dinaintea ta si repet... de noroc. Poate nu o sa faci nimic la ea in afara de schimburi de ulei pana o vei vinde peste multi ani, poate o sa bagi multi bani. Masina in principiu este una fiabila, motorizarea buna. Recomand.
|
#3
Posted 01 October 2022 - 18:12
Motorul ala este parca cel mai fiabil de la VW. Daca nu il forjezi mult prin oras ca sa se infunde DPF ar trebui sa fie ok pentru ce ai nevoie.
Eu as cere seria inainte (desi nu prea ti-o dau "nemtii" - adica turcii de la autohaus)... Neaparat trebuie verificata sa vezi cum a fost servisata si ar trebui verificata la fata locului cu un tester + cineva profi care sa se uite la ea. Din cauza asta eu pana la urma am ajuns ca am luat de la DasWelt ca am si garantie 12 luni/20.000km. Prefer sincer din Romania ca o vezi, o verifici, etc. Din parcuri auto de afara mi se pare mult mai mare loteria! |
#4
Posted 01 October 2022 - 18:50
MrLion, on 01 octombrie 2022 - 17:54, said:
Salutare Mă bate gândul să achiziționz un Passat b8, din 2017 în sus de 2.0 TDI 150cp cu cutia de viteze manuală. Buget 17-20.000euro Am găsit câteva modele fără AdBlue prin Germania care au între 120-180.000 km. Cum ar fii ăsta https://www.mobile.d.../349268423.html Navigație mare pe mijloc, scaune încălzite, etc... Având până acum o Insignia break din 2012 în momentul de față nu prea cunosc gama respectivă destul de bine. Am de gând să folosesc mașina de 2-3 ori prin oraș săptâmânal iar în mare parte din timp pe autostradă la drumuri lungi. Îmi place modelul Variant deoarce m-am obișnuit efectiv cu caroseria break și mă avantajează când merg cu familia sau prietenii pe undeva având spațiu suficient. De ce am ales VW și nu Audi sau BMW? Nici eu nu știu dar mă atrage sincer interiorul cu navigația aceea mare iar confortul din ce am înțeles este destul de bun. Cutia automată DSG nu mă încântă deoarece poate necesită costuri mai mari pe viitor iar din ce am înțeles la modelele mai vechi au fost probleme cu cutia. Plus că parcă mă atrage mai mult cutia manuală. Am și două întrebări mai exact: 1.Cât de fiabil este motorul de 2L 150cp. Mă refer dacă are probleme la care ar trebui să fiu atent când cumpăr mașina.. 2. Cred că cea mai importantă întrebare. Se merită să iau o mașină cu motor de 2l diesel la sfârșit de an 2022? Nu m-am interesat deloc până în prezent cât vor mai funcționa motoarele diesel având în vedere că și prețul motorinei a crescut. Chestia este că în momentul de față consider că este prea repede pentru a face pasul la o mașină electrică iar de cele hibrid nu prea știu nimic. Chiar dacă aș știi nu cred că-mi permite bugetul chiar și prin programul rabla să iau ceva nou. |
#6
Posted 01 October 2022 - 19:53
Tocmai am cumparat eu unul, din Germania de la o reprezentanta VW, nu am apucat inca sa ii fac topic pe jurnal de bord.
Am luat unul din 09.2018, dsg, 4motion, cu AdBlue, 190 cai putere, 150000 km, masina de firma iesita din leasing. Am preferat cu adblue, e mai putin solicitat filtrul de particule din cate stiu. 18800 euro a fost, m-a mai costat platforma cateva sute. Are faruri led full cu faza lunga automata, roata de rezerva, display mare cu navi ( i-am activat ulterior la reprezentanta la noi si android auto), scaune comfort cu masaj la sofer, clima 3 zone, camera spate, senzori, roata rezerva etc. I-am facut revizie full ulei si filtre, dsg are facut acu 40000 km, mai las 20 mii, ii fac revizie la haldex cu curatare pompa si am mai avut de schimbat bujiile incandescente ca dadeau eroare. Pe parametri filtru de particule e ca noua, incarcare fff mica, daca iei una rulata la noi la km astia e bucati deja, dar acolo vad doar autostrada astea noi cu rulaj maricel si se cunoaste. Atata ca merge un detailing, spălătoriile lor cu perii is niste porcarii si matuiesc vopseaua, dar e valabil pt 90% din masinile din DE. Sfatul meu: ia serii de sasiu la cele care te interesează pe mobile sau vw gebrauchtwagen sau unde vrei tu sa cauti ( le ceri pe mail pe whatsapp sau telefonic, vezi ca unii is handicapati pe la reprezentante, ca asa is nemtii, cu nasul pe sus, daca o dai mai pe engleza te flituiesc. Aia e, sa-si vanda masinile cand o zbura porcu, ca gasesti Passaturi berechet). Cu seriile mergi la o reprezentanta la noi si roaga frumos pe cineva de la service sa te ajute cu istoricul: rulaj, revizii, daune. Da si un carvertical si Doamne ajuta! Daca ai si pe cineva sa o verifice sau te duci si tu cu un tester de vopsea, odb, si mai bine. Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa. Ai grija ca la turci/arabi multe au fost dauna totala si reimportate de prin Lituania sau te miri unde, le da si carverticalul. Spor! Attached FilesEdited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:08. |
#7
Posted 01 October 2022 - 20:11
Xman_ghio, on 01 octombrie 2022 - 18:12, said:
Motorul ala este parca cel mai fiabil de la VW. Daca nu il forjezi mult prin oras ca sa se infunde DPF ar trebui sa fie ok pentru ce ai nevoie. Eu as cere seria inainte (desi nu prea ti-o dau "nemtii" - adica turcii de la autohaus)... Neaparat trebuie verificata sa vezi cum a fost servisata si ar trebui verificata la fata locului cu un tester + cineva profi care sa se uite la ea. Din cauza asta eu pana la urma am ajuns ca am luat de la DasWelt ca am si garantie 12 luni/20.000km. Prefer sincer din Romania ca o vezi, o verifici, etc. Din parcuri auto de afara mi se pare mult mai mare loteria! O zic dupa ce am verificat cateva masini la noi pe erori, parametri de injectie, filtru de particule si cum merg, cum schimba cutia. Majoritatea is mult mult mai uzate dupa același rulaj la noi. Acuma depinde de noroc, poti sa prinzi si una la noi care a vazut doar naveta pe A2/A3, dar mai greu. Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:15. |
#8
Posted 01 October 2022 - 20:26
Mihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 19:53, said:
Tocmai am cumparat eu unul, din Germania de la o reprezentanta VW, nu am apucat inca sa ii fac topic pe jurnal de bord. Am luat unul din 09.2018, dsg, 4motion, cu AdBlue, 190 cai putere, 150000 km, masina de firma iesita din leasing. Am preferat cu adblue, e mai putin solicitat filtrul de particule din cate stiu. 18800 euro a fost, m-a mai costat platforma cateva sute. Are faruri led full cu faza lunga automata, roata de rezerva, display mare cu navi ( i-am activat ulterior la reprezentanta la noi si android auto), scaune comfort cu masaj la sofer, clima 3 zone, camera spate, senzori, roata rezerva etc. I-am facut revizie full ulei si filtre, dsg are facut acu 40000 km, mai las 20 mii, ii fac revizie la haldex cu curatare pompa si am mai avut de schimbat bujiile incandescente ca dadeau eroare. Pe parametri filtru de particule e ca noua, incarcare fff mica, daca iei una rulata la noi la km astia e bucati deja, dar acolo vad doar autostrada astea noi cu rulaj maricel si se cunoaste. Atata ca merge un detailing, spălătoriile lor cu perii is niste porcarii si matuiesc vopseaua, dar e valabil pt 90% din masinile din DE. Sfatul meu: ia serii de sasiu la cele care te interesează pe mobile sau vw gebrauchtwagen sau unde vrei tu sa cauti ( le ceri pe mail pe whatsapp sau telefonic, vezi ca unii is handicapati pe la reprezentante, ca asa is nemtii, cu nasul pe sus, daca o dai mai pe engleza te flituiesc. Aia e, sa-si vanda masinile cand o zbura porcu, ca gasesti Passaturi berechet). Cu seriile mergi la o reprezentanta la noi si roaga frumos pe cineva de la service sa te ajute cu istoricul: rulaj, revizii, daune. Da si un carvertical si Doamne ajuta! Daca ai si pe cineva sa o verifice sau te duci si tu cu un tester de vopsea, odb, si mai bine. Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa. Ai grija ca la turci/arabi multe au fost dauna totala si reimportate de prin Lituania sau te miri unde, le da si carverticalul. Spor! Să o stăpânești sănătos. Arată bine rău mașina. Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă. Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu. |
#9
Posted 01 October 2022 - 20:34
MrLion, on 01 octombrie 2022 - 20:26, said: Să o stăpânești sănătos. Arată bine rău mașina. Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă. Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu. Dsg pe versiunea 4motion 190 de cai e ok, cu ambreiaje umede, pe cea de 150 nu stiu ce sa zic. E ok si manuala, dar la diesel schimbi cam mult, ca ai plaja de turatii utila mai redusa. Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 20:35. |
#10
Posted 01 October 2022 - 20:51
Mihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 20:11, said:
Sfaturile is foarte pertinente si ai dreptate cu ce zici, cu o mica diferenta. E asa de mare discrepanta intre uzura pe masinile rulate aici vs Germania incat merita "loteria", dar daca o verifici temeinic dupa serie pe carvertical si la reprezentanta. O zic dupa ce am verificat cateva masini la noi pe erori, parametri de injectie, filtru de particule si cum merg, cum schimba cutia. Majoritatea is mult mult mai uzate dupa același rulaj la noi. Acuma depinde de noroc, poti sa prinzi si una la noi care a vazut doar naveta pe A2/A3, dar mai greu. "Majoritatea"... vorbesti de parca ai vazut cateva zeci :-D Stai sa iei "in blind" de la turci din Germania o masina de leasing alergata pe autobanda cu 180 km/h, cu schimburi de ulei la 30k km si atunci sa vezi ce frumos arata! In parc la turc cine iti verifica tie valori injectoare, cum schimba cutia de viteze in toata plaja (cand eventual faci o tura prin parc cu 40 la ora...)? Daca ai pe cineva acolo ca sa mearga sa o vada fizic, sa aiba un tester, sa iti dea seria si sa o verifici ce service a facut => este ok. Dar "verificarea" pe CarVertical sau in istoric service reprezinta doar vreo 20% din ce ar insemna o masina verificata ok inainte de cumparare. Eu am preferat in vara sa caut in Romania. Am stat cateva luni pana am gasit ce trebuie. Am trimis o firma sa o verifice (nu dau nume ca sa nu fac reclama, dar sunt prezenti online ;-) si am primit un raport detaliat cu ce revopsiri a avut, cum arata pe tester (injectoare, DPF, etc) si cum arata fizic. Am platit vreo 700 lei verificarea, dar a meritat toti banii. Am mai redus vreo 800 euro la masina si am primit si o revizie completa. Mihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 20:34, said:
Dsg pe versiunea 4motion 190 de cai e ok, cu ambreiaje umede, pe cea de 150 nu stiu ce sa zic. E ok si manuala, dar la diesel schimbi cam mult, ca ai plaja de turatii utila mai redusa. |
|
#11
Posted 01 October 2022 - 20:55
Nu dețin adevarul absolut,vorbesc doar din limitata experienta proprie, sunt sigur ca se gasesc masini ok si aici cum se gasesc si toroape in Germania, doar ca eu nu am avut rabdarea sa caut cateva luni in tara si am luat pe neve din DE cu verificarea de care am zis, dar de la reprezentanta (nu ca n-or vinde si ei ciurucuri), nu de la turci, si s-a nimerit ok. In cel mai rau caz, o vindeam cu cat am luat-o si cautam alta. Mi se pare foarte ok si varianta ta, cu firma care a verificat si a cautat una buna la noi, dar dupa cum demonstreaza si durata cautarii, is mai greu de gasit bune in tara.
Edited by Mihai_mb, 01 October 2022 - 21:05. |
#12
Posted 01 October 2022 - 21:24
Anul trecut am vandut un B8 Comfortline cu cateva optiuni, 66k km reali, 2.0tdi cu 16,5k e unuia din Buzau, tipul nu era samsar....masina statuse cam o luna pe autovit, nu sunase nimeni.
|
#13
Posted 02 October 2022 - 08:24
Mihai_mb, on 01 octombrie 2022 - 19:53, said: Nu crede NIMIC din ce zic ei, mint toti, si arabi, si turci, si nemti sadea. La a mea a avut schimbata bara fata si parbrizul, ei ziceau ca n-a avut nimic schimbat, cand le-am zis, au lasat 200 de euro. Si era reprezentanta. Mi-au dat oricum garantie la ea 12 luni in orice reprezentanta din Europa. Nu, doar ca dupa ce ies din leasing le rezolvă toate micile probleme pentru ca apoi sa le vândă. Singura chestie e ca lor nu prea le ies revosirile, elementul revopsit adesea diferă la nuanță fata de resul mașinii. Dealerii mari nu se complică cu "tepe". Daca mașina este clar marcată ca fiind for export atunci nu ai de ce să-ți faci griji. MrLion, on 01 octombrie 2022 - 20:26, said:
Exact de asta nu am vrut să îmi iau cu Dsg, motivul fiind reviziile la ea..din ce am înțeles e o cutie mai pretențioasă. Eu voiam să știu mai mult dacă se merită în 2022 o mașină diesel de genul care să mă țină măcar 4-5 ani și cât este de bun motorul 2.0 tdi de 150cp. O să văd ce găsesc și eu. |
#14
Posted 02 October 2022 - 08:31
Normal ca un parbriz si o bara sunt insignifiante si nu inseamna accident, dar eu ma astept cand intreb explicit ce elemente a avut schimbate sau ce daune a avut sa primesc un raspuns sincer si apoi sa iau eu decizia in cunoștință de cauza. Si nu e singura chestie.
Plus ca inainte si arabii/turcaletii aveau macar un pic de frica sa confirme la telefon/mail ca e unfallfrei cand masina fusese dauna totala/reimportata de pe undeva. Iti ziceau macar ca a avut ceva dar nu stiu exact ei ce. Le-a cam disparut frica asta. Ma uitam initial dupa Alltrack, dar cam toate sub 20000 erau "aranjate". Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 08:37. |
#15
Posted 02 October 2022 - 09:09
#16
Posted 02 October 2022 - 19:01
TruculMagic, on 02 octombrie 2022 - 09:09, said:
Ce raspuns inteligent... A fost o gluma Phaetonul il stiu de cand l-a facut ma-sa ,a aparut pe piata in decembrie 2002 Desigur, o limuzina de Lux nu poate fi comparata cu Passat-ul A fost ambitia Bo$$ului de la VW,s-a mizat pe vanzarea a 25.000 unitati/an,insa s-au vandut doar 5000.......... Esecul a fost" benefic" ,cand au construit ce-a mai tare masina sport de serie din lume nu au mai pus sigla "VW," au pus o sigla cu "pedigree"..Bugatti........Bugatti Veyron Edited by florinellll, 02 October 2022 - 19:08. |
#17
Posted 02 October 2022 - 21:24
Omul cauta o masina mai noua cu intretinere ok, iar tu ii recomanzi o gaura in portofel.
|
#18
Posted 02 October 2022 - 22:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users