VW Passat 2001 se activează singur ESP-ul
Last Updated: Aug 24 2022 14:30, Started by
PNX
, Aug 15 2022 13:19
·
0
#37
Posted 16 August 2022 - 21:29
O sa merg la un service autorizat sa vedem ce zice.
Apoi va spun și vouă. Nu puneam întrebarea aici, dar cum spunea un coleg mai sus, mecanicii dau cu presupusul ca ar trebui schimbat aia, sau aialaltă și nu prea sunt dispus sa cheltuiesc în plus pentru o mașină din 2001. Si am alte priorități acuma. Fain ar fii sa știu exact ce are și sa merg la mecanic și sa vadă ca am ceva habar. Asa poate să-mi spună ca trebuie schimbat parbrizului, ca eu nu știu. |
#38
Posted 16 August 2022 - 23:23
o interfata pt telefon e cateva zeci de lei. pt inceput ajuta.
nu da codurile complete dar tot e ceva. |
#39
Posted 17 August 2022 - 06:27
#40
Posted 17 August 2022 - 12:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#41
Posted 17 August 2022 - 16:18
HAL9000, on 17 august 2022 - 12:01, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am avut probleme cu ele, era tare pedala de frână la apăsare, în bord arata martorul cu frână, mecanicul a rezolvat problema, dar martorul în bord cu frână a rămas. Ar trebui o resetare, sa dispară, dar nu știu cum. Am văzut un tutorial și am făcut, dar tot nu a dispărut. |
#42
Posted 17 August 2022 - 17:34
PNX, on 17 august 2022 - 16:18, said:
Sa știi ca s-ar putea sa fie de la frânare. Am avut probleme cu ele, era tare pedala de frână la apăsare, în bord arata martorul cu frână, mecanicul a rezolvat problema, dar martorul în bord cu frână a rămas. Ar trebui o resetare, sa dispară, dar nu știu cum. Am văzut un tutorial și am făcut, dar tot nu a dispărut. ai vazut ce a facut tipul din videoclip: diagnoza si analiza amanuntita a senzorului ABS din roata cu pricina, iar pana la urma era de vina inelul magnetic de pe butuc care era distrus. Tot ce tine de ESP are legatura cu sistemul de franare, masina are anisorii ei si asta este. Eu unu as proceda la fel ca tipul din video, numai dupa ce s-a eliminat orice suspiciune asupra sistemului de franare si senzorii ABS as trece mai departe |
#43
Posted 17 August 2022 - 19:07
HAL9000, on 16 august 2022 - 20:46, said:
imi pare rau sa-ti zic dar aberezi total HAL9000, on 17 august 2022 - 12:01, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cristobob, on 17 august 2022 - 06:27, said:
Ti-ai găsit sa-i spui asta CHIAR lui @al bundy ! Și chiar referitor la gama vw ! |
#44
Posted 17 August 2022 - 20:36
stiu ca masina din videoclip e din 2008, din nefericire nu am gasit un video dedicat special pt modelul din 2001, ideea este ca in principiu ESP-ul lucreaza la fel la toate, nu am auzit niciodata de asa zise cerinte pe care ABS/ESP le ar avea de la motor.
al bundy ro, on 16 august 2022 - 16:28, said:
Are, in momentul cand motorul nu merge corect, nu poate raspunde corect la cerintele ABS/ESp. Cu siguranta daca ai zis asta ai motive bine intemeiate si chiar te rog sa ne detaliezi putin sa intelegem si noi ce si cum. Ce modul/componenta/senzor mai exact face legatura intre motor si ABS/ESP? PNX, on 15 august 2022 - 13:19, said:
După ce se încălzește motorul, la turația de 2000+ începe sa dardaie motorul și în final se aprinde ESP în bord. |
#46
Posted 18 August 2022 - 06:02
|
#47
Posted 18 August 2022 - 07:39
Problema asta cu tremurici si ESP luand-o razna, plus becul de check engine aprins, am avut-o la Opel pe benzina. Testerul imi spunea ca am misfire pe cilindrul 3. Dupa n-spe mii de teorii, bobina de inductie si bujii schimbate, am constatat ca totul mi se tragea de la scurgerile de sub parbriz infundate. Apa statea bine mersi in jgeab si afecta computerul masinii. Poate n-ar strica o verificare pe linia asta, apa pe unde nu ar trebui sa fie.
Edited by wolfmanro, 18 August 2022 - 07:39. |
#48
Posted 18 August 2022 - 08:35
PNX, on 18 august 2022 - 06:02, said:
Deci, asta se întâmplă în timpul mersului, nu pe loc cu motorul turat. S-ar putea sa ai mai multi senzori ABS defecti (sau inelele magnetice respective distruse care nu-si mai fac treaba corespunzatoare) si cine stie cum interpreteaza ESP-ul informatiile primite, de aici poate iti taie alimentarea in timpul mersului si respectiv apar trepidatiile de care spui |
#49
Posted 18 August 2022 - 08:40
Am înțeles. Săptămâna asta e prinsa full vcu treaba, dar cred ca săptămâna viitoare o sa merg la un mecanic și o sa îl direcționez spre problema asta.
Dar totuși, am o nedumerire. De ce se întâmplă de la 2000 de turații în sus și de ce după ce se încălzește motorul? |
#50
Posted 18 August 2022 - 08:57
Vin și eu cu o idee... am folosit o mașină împrumutată... în câteva situații, în mers mi s-a aprins martorul ESP... la momentul respectiv nu foloseam frână, din contra, acceleram. După câteva zile m-am prins ca se întâmpla în rampa... apoi mi-am dat seama ca ambreiajul r pe ducă, am avut doua situații în care cu accelerația la podea, masina pierdea viteza. Am tras concluzia ca se aprindea pentru ca motorul ii spunea ceva, iar rotile spuneau altceva. Poate te ajuta.
|
#51
Posted 18 August 2022 - 15:54
HAL9000, on 17 august 2022 - 20:36, said:
stiu ca masina din videoclip e din 2008, din nefericire nu am gasit un video dedicat special pt modelul din 2001, ideea este ca in principiu ESP-ul lucreaza la fel la toate, nu am auzit niciodata de asa zise cerinte pe care ABS/ESP le ar avea de la motor. Cu siguranta daca ai zis asta ai motive bine intemeiate si chiar te rog sa ne detaliezi putin sa intelegem si noi ce si cum. Ce modul/componenta/senzor mai exact face legatura intre motor si ABS/ESP? Initiatorul, in ce conditii mai exact face asta? doar in mers sau si daca stai pe loc cu motorul turat? ABS nu are cerinte de la motor si nici invers. ASR are cerince catre motor, ii spune sa taie din putere cand o roata patineaza cand tu esti in accelerare. ABS care este peste ASR dar inglobeaza asr, cere sa taie din putere si atunci cand simte ca masina derapeaza , derapaj lateral, longitudinal sau rotire in jurul axei sale, sau si atunci cand, la inscrierea in curba traiectoria masinii nu este cea dictata de senzorul de rotatie al volanului, indiferent ca tu esti in franare sau accelerare. Lamurit ? Edited by al bundy ro, 18 August 2022 - 15:55. |
|
#52
Posted 19 August 2022 - 13:34
Ar fi bine daca initiatorul ar posta o poza care sa arate bordul masinii si butonul din care s-ar intelege mai bine daca este vorba de ESP sau ASR
|
#53
Posted 19 August 2022 - 16:01
in bord chiar daca ai asr sau esp se aprinde acelasi martor.
|
#54
Posted 19 August 2022 - 20:28
corect dar nu stim daca masina initiatorului are si ASR, el a vorbit doar de ESP
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users