Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
HP Color LaserJet 2820 AIO
Last Updated: May 21 2022 14:39, Started by
viceroy56
, May 20 2022 07:51
·
0
#1
Posted 20 May 2022 - 07:51
Salut!
Am constatat ca dupa circa 1 an de neutilizare, depozitata intr-o casa nelocuita si neincalzita pe timpul iernii, nu mai functioneaza. A dat erori de nenumarate ori, cerand instalarea cartuselor, chiar daca acestea erau toate la locul lor. Am scos si reintrodus pe rand fiecare cartus, de mai multe ori, pana a "zis" ca e OK. Mesaj pe display ca se incalzeste becul scannerului, chiar daca era bine mersi aprins, lumina normal. La Demo Page o pata galbena fina, patrata, cu ceva text indescifrabil, se distinge doar hp-ul stilizat, caracteristic. Textul este de fapt lipsa culoarii galbene, nu ceva efectiv scris. In rest, pagina complet alba. La Cleaning Page, mermeleste ea ceva cam 15 minute pana scoate foaia, dar la fel - niste manjeli fine galbene, in rest NIMIC. Am inlocuit, pentru verificare, tonerul negru si magenta cu tonere NOI, originale, din setul de cartuse de rezerva pe care-l detin. Nu s-a schimbat nimic in comportament. Are cineva idee ce pot face s-o readuc la viata? Sau este cineva interesat de multifunctionala? Conectica USB si RJ45(retea cu fir). Va multumesc. |
#2
Posted 20 May 2022 - 08:09
mda, cine stie ce componenta interna(placa) s-a busit. eu am tinut o imprimanta vreo 3-4 ani, nefolosita, intro camera in care iarna temperatura scadea sub inghet si inca printeaza fara probleme
|
#3
Posted 20 May 2022 - 09:58
Deci nici macar cu toner negru nou nu printeaza text ?
Ai facut si alinierea caruselului ? |
#4
Posted 20 May 2022 - 13:51
Facut TOT.
Scos cartuse, scos unitatea de imagine, sters/curatat in interior, puse toate inapoi. Canci! Repet: am pus toner negru NOU, ORIGINAL. Pus si toner magenta NOU, ORIGINAL. Nu s-a schimbat nimic. La comanzile de schimbare toner, pune la dispozitie CORECT tonerul afisat pe display. Doar un patrat foarte fin, de circa 5 X 5 cm galben apare la Demo Page, cum am spus mai sus. Anul trecut prin martie am lasat-o in stare de functionare, cu mesaj de Tonner Low la negru, dar inca printa corect text negru. |
#5
Posted 20 May 2022 - 16:25
Tipul asta de imprimante au o problema cu acel carusel in care pui cartusele, pur si simplu nu se mai alineaza. In fine du-o la un service.
|
#6
Posted 21 May 2022 - 07:33
Io in scula asta nu mai bag bani.
Suficient ca am investit in cartuse de toner originale pe care nu am apucat sa le folosesc. Daca cineva doreste multifunctionala, asa cum e, sa dea PM. |
#9
Posted 21 May 2022 - 14:39
Tinand cont ca ai luat tonere originale, o reparatie nu costa mult, ar merita. Eu lucrand in domeniu stiu exact care e problema si nu ti-as lua mult, zic c-ar merita. Acum depinde unde o duci.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users