Autoutilitare electrice
#19
Posted 28 January 2022 - 21:21
#20
Posted 28 January 2022 - 21:31
Ion_Bumbu, on 28 ianuarie 2022 - 20:40, said:
Mai vedeti si pe la altii, Ducato 3.5T furgon are 1489Kg masa utila... Unu ca ala se incadreaza la truck ...1625Kg masa utila Hai sa lasam povestile pentru altii. https://apancars.ro/.../ducato-furgone Citez de pe linkul tau:"Capacitate: 1110 până la 1625 kg Zona de încărcare: 5,7 până la 8,5 m2 Ampatament: 3000, 3450, 4035 şi 4035 XL mm Ghici care varianta are capacitatea de 1625 kg? Ai ghicit! chichineata cea mai mica....alea mai mari 1100-1300 kg asa ca sa lasam povestile pentru altii... Edited by raven75, 28 January 2022 - 21:33. |
#21
Posted 28 January 2022 - 21:33
Robert_Kiran, on 28 ianuarie 2022 - 20:09, said:
Problema e cu autonomia, 250 km cam puțin. Eu pe fiecare zi sar de 300 km! Edited by andreic, 28 January 2022 - 21:35. |
#22
Posted 28 January 2022 - 21:33
raven75, on 28 ianuarie 2022 - 21:31, said:
Citez de pe linkul tau:"Capacitate: 1110 până la 1625 kg Truck Masă maximă admisă: 3000 până la 3500 kg Capacitate: 1110 până la 1625 kg Zona de încărcare: 5,7 până la 8,5 m2 Ampatament: 3000, 3450, 4035 şi 4035 XL mm Dimensiuni exterioare: • lungime: 5293 până la 6693 mm • înălţime: 2424 mm • lăţime: 2100 mm Dimensiuni interioare benă: • lăţime: 2,034 m • lungime: 2,798 până la 4,198 m • înălţime laterală: de la 0,4 m Număr de scaune: 2/3 Vreti si poza? 1T duce si Mazda BT50! Edited by Ion_Bumbu, 28 January 2022 - 21:44. |
#23
Posted 28 January 2022 - 21:48
Se pare ca nu pricepi...pentru o duba de dimensiuni mici...
Ion_Bumbu, on 28 ianuarie 2022 - 21:33, said:
Truck Masă maximă admisă: 3000 până la 3500 kg Capacitate: 1110 până la 1625 kg Zona de încărcare: 5,7 până la 8,5 m2 Ampatament: 3000, 3450, 4035 şi 4035 XL mm Dimensiuni exterioare: • lungime: 5293 până la 6693 mm • înălţime: 2424 mm • lăţime: 2100 mm Dimensiuni interioare benă: • lăţime: 2,034 m • lungime: 2,798 până la 4,198 m • înălţime laterală: de la 0,4 m Număr de scaune: 2/3 Vreti si poza? 1T duce si Mazda BT50! Am ingrosat dimensiunile necesare ca sa poti pune peste 1600 kg. Ampatament: 3000m lungime: 5293, Dimensiuni interioare benă 2,798 Cu cat vrei o duba mai incapatoare capacitatea de incarcare in kg scade....momentan am un Sprinter care la gol are 2300 kg rezulta o capacitate de 1200 kg. Edited by raven75, 28 January 2022 - 21:56. |
#24
Posted 28 January 2022 - 21:52
Si duc maxim 1T cum spunea colegul nostru la MMA de 3,5T?
Hai sa fim seriosi! Vreti sa aratati neaparat ce potenta e cutia aia sau ce povesti cu pesti sint astea? |
#25
Posted 28 January 2022 - 22:01
Mosulica tu ce doresti defapt?
Nu intelege ce cauti aici daca nu te intereseaza cutia, du-te vezi-ti de treaba ma tale |
#26
Posted 28 January 2022 - 22:03
Doat semnalizam ca dubele mai mari nu sunt chiar usoare...sar lejer de 2,2 tone.
|
#27
Posted 28 January 2022 - 22:19
Robert_Kiran, on 28 ianuarie 2022 - 20:09, said:
Eu vad masa maxima 3500 kg, si masa gol 2200 kg. Asta inseamna ca poți pune 1300 kg șofer + marfa. Majoritatea utilitarelor de 3500 kg, nu pot incarca mai mult de 1000, maxim 1100 kg. Lucrez cu utilitare de 3,5 tone la serviciu. Nici una nu poate incarca mai mult de atât pentru ca sare de 3500 kg! Asa ca utilitara asta electrica pare destul de ok. Problema e cu autonomia, 250 km cam puțin. Eu pe fiecare zi sar de 300 km! Sarcina utila 1500. BaXXXon, on 28 ianuarie 2022 - 20:11, said:
Mi-as lua si io una de aia cu cub izoterm s-o transform in autorulota |
#28
Posted 28 January 2022 - 22:47
raven75, on 28 ianuarie 2022 - 21:48, said:
Se pare ca nu pricepi...pentru o duba de dimensiuni mici... Domnule, acolo sint 2 variante, cea de 3T MMA si cea de 3,5T MMA care duce 1600+ Kg, asa greu estre de inteles sau dorit sa o intoarceti ca neamtu-n Berlin? Faceti diferenta si vedeti ce masa are acel Ducato gol. raven75, on 28 ianuarie 2022 - 22:03, said:
Doat semnalizam ca dubele mai mari nu sunt chiar usoare...sar lejer de 2,2 tone. Da, nu-s usoare alea care duc volum de 15mc dar aici comparam efectiv un camionas de 3,5T nu "balena" cu 5m spatiu interior. Edited by Ion_Bumbu, 28 January 2022 - 22:50. |
|
#29
Posted 29 January 2022 - 16:24
#30
Posted 30 January 2022 - 07:05
mie nu mi-e clar daca autonomia aia de 250 km e pentru mers cu masina goala vara sau incarcata la maxim iarna ?
|
#31
Posted 30 January 2022 - 13:44
dragosh82, on 30 ianuarie 2022 - 07:05, said:
mie nu mi-e clar daca autonomia aia de 250 km e pentru mers cu masina goala vara sau incarcata la maxim iarna ? |
#32
Posted 30 January 2022 - 21:17
kolfleading, on 29 ianuarie 2022 - 16:24, said: E LFP, rezista mai bine ca NMC. Doar sa nu o incarce rece. E utilitara totusi. Putine (procentual) sunt scoase din uz mai devreme de 500k km. Trebuie sa produca nu sa consume. Restul aspectelor aferente conducerii unei electrice (cuantificabile sau nu) sunt bonus. Dpmdv, pe comercial electricul pica cel mai bine pe motostivuitoare. "Areal" restrans, greutatea suplimentara e un plus, poate fi folosit si indoor pe perioada nedeterminata (o problema la cele termice). Plus distributia usoara locala. E o chestie simpatica modulara (pickup, crew cab, van) facuta de nemti. Un fel de Damas. Am uitat cum ii zice. Aia are mai mare valoare decat un furgon de 1 tona. Ar mai merge pe "IFA"- ele alea mici de matura strazile, care merg si pe trotuar. Nu stiu ce marca sunt. Edited by underb, 30 January 2022 - 21:18. |
#33
Posted 31 January 2022 - 01:03
|
#34
Posted 31 January 2022 - 09:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users