Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cauciucuri, respectarea dimensiunilor din CI
#19
Posted 31 October 2019 - 14:38
talica, on 31 octombrie 2019 - 14:20, said:
Am un Kuga. Principalul motiv al intentiei mele este suspensia un pic prea rigida (zgomot) si incercam cu o inaltime mai mare a cauciucului. Si pretul este mai micut pe 17. Te pacalesti si nu ai inteles care e smecheria. Diametrul total al rotilor ramane neschimbat pt ca e omologata janta mai mare doar cu talie mai mica la anvelopa, cu talia data in procente din latime, si inmultit cu 2 pt talie la ambele capete ale diametrului. Din cauza asta castigi mai putin de 2mm la diametrul total, 0,95mm la talie, 1,9mm total, insa talia e mai mica cu 11,75mm si din cauza asta cu janta mai mare o sa mearga paradoxal mai putin confortabil, o sa amortizeze mai putin drumul cu janta mai mare.... Daca vrei sa treci mai usor peste denivelari, ai nevoie ca diametrul total sa fie mai mare, deci alta masina... Fara sa schimbi masina poti doar sa pui suspensie mai confort sau adaptiva. Amortizoarele si arcurile mai moi sunt mai proaste in curbe, si din cauza asta exista suspensie adaptiva, eventual setabila manul pe confort sau pe sport, dar in general sunt pe aer sau electromagnetice. Jantele mai mari la aceeasi masina, daca se pun conform omologarii cu anvelope de talie mai mica, din pacate doar strica confortul, insa pot avea rol estetic daca se potrivesc cu designul masinii. Daca vrei roti mai mari cu tot cu anvelopa, scade cuplul final la roata, si asta se corecteaza cu alt reductor corespunzator pt. transmisie, cu raport mai mare de demultiplicare, plus suspensie marita pt ca roata mai mare sa nu incurce cursa suspensiei, plus omologare la toate astea... E mai ieftin sa iei alta masina cu roti mai mari... Edited by loock, 31 October 2019 - 14:44. |
#20
Posted 31 October 2019 - 14:57
Erata: 0,95mm in plus la raza.
Cu janta de 18" talia omologata e mai mica cu 11,75mm, deci amortizeaza mai prost drumul. Edited by loock, 31 October 2019 - 14:58. |
#21
Posted 31 October 2019 - 15:00
loock, on 31 octombrie 2019 - 14:38, said: Daca vrei roti mai mari cu tot cu anvelopa talica, on 31 octombrie 2019 - 13:46, said: Intentionez sa cumpar cauciucuri de iarna 235/55/17 in locul celor de vara 235/50/18. |
#22
Posted 31 October 2019 - 15:03
235/55R17 și 235/50R18 sunt dimensiuni omologate ptr kuga. Vezi că pe lângă pngă anvelope trebuie să iei și jante pe 17 șii dacă per total ieși mai ieftin.
Edited by sanderoalex, 31 October 2019 - 15:07. |
#23
Posted 31 October 2019 - 15:05
Paz, on 31 octombrie 2019 - 15:00, said:
Nu le vrea mai mari, vrea jantele mai mici. In realitate, abia acum vad, el vrea chiar rotile mai mici ! Atunci e bine, chiar o sa amortizeze mai bine anvelopa cu talie ceva mai mare. Insa nu e mare diferenta, castiga 11,75mm la talie. Dimineata am mers cu un Audi cu jante de 18" si propietarul imi povestea ca pune de iara de 16 care sunt omologate, si ca acelea sunt mai confortabile pt ca au talie mai mare. Insa diferenta e deja de aproape un tol la talie, dublu fata de cazul care face subiectul aici. Erau si mai late, de 255, si talia e data in procente din latime. Edited by loock, 31 October 2019 - 15:09. |
#24
Posted 31 October 2019 - 15:09
Dupa calculele mele, cele 2 variante au acelasi diametru (diferenta de 2 mm).
235/55/17 au 690mm diametru, iar 235/50/18 au 692mm ...invatati cum se calculeaza (cei care nu stiu inca). |
#25
Posted 31 October 2019 - 15:10
talica, on 31 octombrie 2019 - 14:20, said:
Am un Kuga. Principalul motiv al intentiei mele este suspensia un pic prea rigida (zgomot) si incercam cu o inaltime mai mare a cauciucului. Si pretul este mai micut pe 17. Poti sa pui si cel mai probabil ai dimensiunea in talon..civ Ideea e ca o sa dai si cate 300 de lei pe janta de otel ..sau vreo 600 pe una de aliaj pentru jantele pe 17 inch inmultit cu patru Trebuie sa nimeresti si jantele care se potrivesc la fix |
#27
Posted 31 October 2019 - 16:49
Deci 7.5 latime janta, e OK! Nu am inteles de ce sunt date diferit dimensiunile pt jante compatativ cu cauciucurile! 7.5 / 235 !!!!
Acel " J" ce reprezinta? Nu toate jantele au acel J ! Edited by talica, 31 October 2019 - 16:50. |
#28
Posted 31 October 2019 - 17:06
talica, on 31 octombrie 2019 - 16:49, said:
Deci 7.5 latime janta, e OK! Nu am inteles de ce sunt date diferit dimensiunile pt jante compatativ cu cauciucurile! 7.5 / 235 !!!! Nu te-ai prins ca pe aceeasi janta poti sa pui diferite anvelope?!...si invers: aceeasi anvelopa merge pe diferite jante, cu conditia sa aiba acelasi R (13, 14, 15, etc.). Edited by danpet, 31 October 2019 - 17:08. |
|
#29
Posted 31 October 2019 - 17:07
talica, on 31 octombrie 2019 - 16:49, said:
Deci 7.5 latime janta, e OK! Nu am inteles de ce sunt date diferit dimensiunile pt jante compatativ cu cauciucurile! 7.5 / 235 !!!! Acel " J" ce reprezinta? Nu toate jantele au acel J ! asta e janta de tabla de care zice sanderoalex mai sus, pentru Kuga 2 https://www.vadrexim...hlrad-2891.html intra pe alcar.ro la configurator acolo iti alegi modelul de kuga care il ai bifezi 17 inch si Car Specific o sa-ti aduca o janta de tabla (aia de mai sus 9937) si mai multe de aliaj fiecare cod la cele de aliaj e specific pentru modelul de masina asa arata dezent tx graphite pe dimensiunea aia https://a.d-cd.net/g...gOYNOA-1920.jpg https://a.d-cd.net/o...gBYNOA-1920.jpg |
#30
Posted 31 October 2019 - 17:22
[ https://www.anvelodrom.ro/media/catalog/product/cache/1/image/565x565/eb88a217195e3a2ee7667802693854f1/f/a/falken_euroall-season-as210.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu folosesc aceste anvelope 205/55R16 asa cum sunt trecute si in CIV. |
#31
Posted 31 October 2019 - 18:18
Combinatia janta-anvelopa trebuie sa rezulte in acelasi diametru exterior. Diferenta de 2 mm e neglijabila, se poate intampla pe aceeasi roata umflata la presiuni diferite.
In CIV se trec dimensiunile, dar nu e obligatoriu sa prezinti CIV in trafic. In certificatul de inmatriculare nu se (mai) trec dimensiunile. Asa ca nu cred ca un control de rutina poate pune probleme. Sigur, in limita bunului simt, ca unii sar in ochi cu rotile nesimtite care se potrivesc ca nuca-n perete pe masina. |
#32
Posted 31 October 2019 - 21:15
Anvelopele 235/55R17 și 235/50R18 sunt trecute in CIV la toate modelele Kuga indiferent de motorizare. Ptr lățimea de 235 mm trebuie o janta cu J 7,5 (așa se notează lățime jantei). La majoritatea mașinilor Ford in EU aceste jante au PCD 5x108, adică diametrul de dispunere a gaurilor e 108 si sunt ptr 5 prezoane. La fiesta și ka e 4x108. Galaxy fiind pe platformă comună cu Sharan și alhmbra avea PCD 5x112. Altă caracteristică importantă e dezaxarea ET care la ford e in general 52,5 dar poate fi de până la 35. La jantele de aliaj se pun inele de centreare specifice mărcii la care se folosesc dacă nu sunt jante originale. Jantele de tablă au diametrul gaurii de centrare de 63,3 mm . Mulți vând pe net jante sh de tablă și spun că se potrivesc la mai multe mărci, Ă®nsă diferă diametrul găurii de centrare in funcție de marcă. Sunt jante R17 de Reno , Pejo Volvo Mazda care au tot 5x108 dar au alt diametru la gaura de centrare și atunci fie nu intră fie joacă pe butuc. Volvo a fost Ă®mpreună cu ford o perioadă si se potrivesc o parte din jante la ambele mărci. Dacă ai acum jante de aliaj și iei jante de tablă iți trebuie și piulite ptr jante de tablă deoarece au altă conicitate .
1.jpg 119.11K
11 downloads[
Edited by sanderoalex, 31 October 2019 - 21:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users