Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator

Dilema sursa
 Ajutor Android Redmi10

Poti sa conduci o masina cu putin...

Ce inseamna "izdavoi" ?

Poco X6 Pro vs OnePlus Nord 3
 Lirapay

Durata maxima video in Google Pho...

Deschidere fisiere docx si poze s...

Motivare hotarare
 Router wireless ZTE ZXHN H3601P

Server local disponibil pe re5...

Vizualizare site-uri in cache

Toate site-urile PROTV down
 

Se scumpesc abonamentele

* * * * * 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
2766 răspunsuri în acest subiect

#1801
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.530
  • Înscris: 28.08.2007
E pe bune? Eu nu am primit, si am cateva abonamente la ei...

#1802
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.361
  • Înscris: 01.09.2012
OROC majorează tarifele nu ORO

#1803
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011

 skilton, on 24 februarie 2023 - 15:15, said:

Induiosator...abia au trecut 3 luni de cand au trimis ultima mizerie, in ultimele 6 luni este a treia tentativa, iar abonamentul nu cred ca are 1 an.

Notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile furnizate de Orange Romania Communications S.A.
Salut,
Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 1 aprilie 2023 valoarea pentru fiecare serviciu fix de voce de pe contul Rxxxxxxxxxxxxxxxxx va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala.
Celelalte conditii contractuale raman neschimbate.
Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 (treizeci) de zile de la primirea acestei notificări, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta prin e-mail la adresa [email protected], printr-o notificare scrisa transmisa catre Orange Romania Communications S.A. la sediul din Calea Victoriei nr. 35, Sector 1, Bucuresti, 010061 sau in magazinele Orange. Daca renunti la contract si detii echipamente inchiriate (de exemplu echipamentele tv si/sau internet), ai obligatia de a le returna intr-un magazin Orange Romania Communications, in termen de 5 (cinci) zile de la incetarea contractului.
In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus.

Cu prietenie,
Echipa Orange Romania Communications

Isi doresc atat de tare sa raman clientul lor incat si-au pus reminder ca la fiecare 3 luni sa trimita asta... Posted Image
Mie mi-au majorat serviciile fixe cu 8eur in plus pe luna, am sunat la ei mi-au oferit un contract care sa reducă costul, ca după o lună să aflu că nu s-a moficst nimic. Săptămâna trecută am făcut cerere de reziliere ieri am verificat sa vad daca cererea e înregistrată, surpriza nu era, acum trebuie sa aștept încă 5 zile să mă sune ca sa mă convingă să stau dar de data asta voi rezilia. Sa mă suni să-mi oferi un contract și după o lună să văd că am de platit aproape dublu mi se pare o lipsă completa de profesionalism.
Dar cred că face parte din strategia lor, nu multa lume are timp și rabdare sa stea după ei.
Oricum mi se pare abuziv sa mărească factura fără acordul clientului ci doar sa notifice de mărire iar dacă tu din varii motive ratezi acea notificare ei consideră că tu accepți mărirea.
Am mai avut un cost umflat când m-am trezit abonat la Orange games, abonare ce au făcut-o ei cu japca, aplicația nu am avut-o niciodată și nu am folosit niciodată serviciul respectiv, i-am contactat și le-am spus sa nu mai tragă nici un ban din contul meu Orange fara acordul meu explicit. După câteva zile am primit vreo 8 sms-uri de dezabonare la varii servicii Orange de care eu habar nu aveam.
Ar trebui sa se dea o lege sa nu li se mai permită abuzuri de astea, sunt convins că maxim 10% din clienți fac ceva cu privire la asta dar restul de 90% stau și înghit măririle lor nesimțire, probabil asta e și motivul pentru care le merge.

Editat de maladetz, 25 februarie 2023 - 14:22.


#1804
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.566
  • Înscris: 26.05.2022
Motivul pentru care le merge e si ca statul e oarecum incompetent si nu le trage o smetie peste bot ca sa se potoleasca cu "erorile" alea de sistem care tot apar.

Daca ar fi fost de buna credință, își verificau sistemele si stornau urgent toate sumele trase cu japca. Dar na, lasa ca merge si asa. Cine se prinde bine, cine nu, iarăși bine...

#1805
silviubs

silviubs

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 460
  • Înscris: 01.12.2009
Notificările astea noi vin tot pe factură sau au schimbat modul de notificare?

#1806
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011
Mie cica mi-au trimis un sms, dar berbecii de pe chatul online orange au spus ca au specificat si pe factura insa fiind online nu ma uit niciodata pe factura doar platesc din contul orange.

#1807
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.113
  • Înscris: 13.01.2013
OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos !
matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar
s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii

#1808
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011
Singura explicatie ar fi ca ei considera ca au un numar foarte mare de clienti si isi permit sa faca nesimtirea de a mari facturile cu japca. Mai ales ca procesul de reziliere este foarte incalcit si nu multi au timp si rabdare sa-si bata capul cu tot procesul avand in vedere ca ei te "ameninta" cu taxe de reziliere, lungesc situatia cu tot felul de motive. Eu de exemplu am doua luni de cand imi bat capul cu ei.
Asta imi aduce aminte de o situatie similara cu ani buni in urma cand eram cu fostul Connex actualul Vodafone si care la vremea aia aveau cei mai multi clienti, Orange venise cu 'super oferta" de 180 de minute in retea iar la connex plateam aproape dublu si nu aveam nici jumatate din resursele oferite de orange.
Cand am sunat pentru o oferta de retentie pentru ca la Orange era mai bine, m-au tratat cu o indiferenta totala si au tinut tarifele sus inca cativa ani pana s-au trezit ca-si pierd clientii. Cam asa si cu Orange, probabil se cred invincibili pana isi vor da seama ca totusi clientul e cel mai important.....

#1809
nicupitea

nicupitea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.038
  • Înscris: 10.07.2011
Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) ....

#1810
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011
De ar incepe sa se porteze si sa rezilieze contracte lumea sa vezi ce repede ar retrage maririle orange.

#1811
nicupitea

nicupitea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.038
  • Înscris: 10.07.2011

 maladetz, on 26 februarie 2023 - 19:16, said:

De ar incepe sa se porteze si sa rezilieze contracte lumea sa vezi ce repede ar retrage maririle orange.
Am facut cere de reziliere ...astept sa ma sune ...sa vedem ce zic.

#1812
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.571
  • Înscris: 08.01.2007

 nicupitea, on 26 februarie 2023 - 18:29, said:

Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) ....
Dacă mai îmi trimit încă odată mesaj cu mărirea la parabolică cred că urmează să îmi dea ei bani că să rămân!
Deja, după 3 tentative nereușite de scumpire in 2 ani, am scăzut de la 100 lei la 15 lei pentru 3 receivere!

#1813
nicupitea

nicupitea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.038
  • Înscris: 10.07.2011

 parintily, on 26 februarie 2023 - 19:57, said:


Dacă mai îmi trimit încă odată mesaj cu mărirea la parabolică cred că urmează să îmi dea ei bani că să rămân!
Deja, după 3 tentative nereușite de scumpire in 2 ani, am scăzut de la 100 lei la 15 lei pentru 3 receivere!
Bun asa...

#1814
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011

 nicupitea, on 26 februarie 2023 - 19:33, said:

Am facut cere de reziliere ...astept sa ma sune ...sa vedem ce zic.
Cu mine au doua luni de cand o taraganeaza, chiar sunt curios si eu cu ce tampenii mai vin. Totusi daca eu le-am respins oferta tampita nu inteleg de ce nu au inregistrat cererea mea de reziliere.

#1815
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.216
  • Înscris: 15.05.2008

 xperia_ray, on 26 februarie 2023 - 13:38, said:

OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos !
matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar
s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii

Ce inseamna ”clienti grama”?
In final estimezi 20%, asta de unde este scos,daca ar fi eala o asa cifra sau aproape era ceva miscare si cautau alte metode de a mari incasarile.
Eu cred ca rezilierile ca urmare a scumpirii nu reprezinta nici 1% din clientii lor.

#1816
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011
Victorie!!! Dupa doua luni de telefoane si vorbit cu tot felul de incompetenti am reusit sa reziliez fara sa ma ameninte cu taxa de reziliere, acum sper sa fie pe bune sa nu ma trezesc peste o luna ca reziilierea nu a fost inregistrata :))))

#1817
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.680
  • Înscris: 28.11.2001
Ehe, mai așteaptă.Posted Image

#1818
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.188
  • Înscris: 06.02.2011

 badmania98, on 27 februarie 2023 - 10:07, said:

Ehe, mai așteaptă.Posted Image
Nu cobi :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate