Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Se scumpesc abonamentele
Ultima postare: mai 07 2024 08:43, Inițiat de
Remicade
, sep 27 2019 13:18
·
45
#1803
Publicat: 25 februarie 2023 - 14:14
skilton, on 24 februarie 2023 - 15:15, said:
Induiosator...abia au trecut 3 luni de cand au trimis ultima mizerie, in ultimele 6 luni este a treia tentativa, iar abonamentul nu cred ca are 1 an. Notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile furnizate de Orange Romania Communications S.A. Salut, Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 1 aprilie 2023 valoarea pentru fiecare serviciu fix de voce de pe contul Rxxxxxxxxxxxxxxxxx va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala. Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 (treizeci) de zile de la primirea acestei notificări, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta prin e-mail la adresa [email protected], printr-o notificare scrisa transmisa catre Orange Romania Communications S.A. la sediul din Calea Victoriei nr. 35, Sector 1, Bucuresti, 010061 sau in magazinele Orange. Daca renunti la contract si detii echipamente inchiriate (de exemplu echipamentele tv si/sau internet), ai obligatia de a le returna intr-un magazin Orange Romania Communications, in termen de 5 (cinci) zile de la incetarea contractului. In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. Cu prietenie, Echipa Orange Romania Communications Isi doresc atat de tare sa raman clientul lor incat si-au pus reminder ca la fiecare 3 luni sa trimita asta... Dar cred că face parte din strategia lor, nu multa lume are timp și rabdare sa stea după ei. Oricum mi se pare abuziv sa mărească factura fără acordul clientului ci doar sa notifice de mărire iar dacă tu din varii motive ratezi acea notificare ei consideră că tu accepți mărirea. Am mai avut un cost umflat când m-am trezit abonat la Orange games, abonare ce au făcut-o ei cu japca, aplicația nu am avut-o niciodată și nu am folosit niciodată serviciul respectiv, i-am contactat și le-am spus sa nu mai tragă nici un ban din contul meu Orange fara acordul meu explicit. După câteva zile am primit vreo 8 sms-uri de dezabonare la varii servicii Orange de care eu habar nu aveam. Ar trebui sa se dea o lege sa nu li se mai permită abuzuri de astea, sunt convins că maxim 10% din clienți fac ceva cu privire la asta dar restul de 90% stau și înghit măririle lor nesimțire, probabil asta e și motivul pentru care le merge. Editat de maladetz, 25 februarie 2023 - 14:22. |
#1804
Publicat: 25 februarie 2023 - 14:28
Motivul pentru care le merge e si ca statul e oarecum incompetent si nu le trage o smetie peste bot ca sa se potoleasca cu "erorile" alea de sistem care tot apar.
Daca ar fi fost de buna credință, își verificau sistemele si stornau urgent toate sumele trase cu japca. Dar na, lasa ca merge si asa. Cine se prinde bine, cine nu, iarăși bine... |
#1807
Publicat: 26 februarie 2023 - 13:38
OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos !
matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii |
#1808
Publicat: 26 februarie 2023 - 13:54
Singura explicatie ar fi ca ei considera ca au un numar foarte mare de clienti si isi permit sa faca nesimtirea de a mari facturile cu japca. Mai ales ca procesul de reziliere este foarte incalcit si nu multi au timp si rabdare sa-si bata capul cu tot procesul avand in vedere ca ei te "ameninta" cu taxe de reziliere, lungesc situatia cu tot felul de motive. Eu de exemplu am doua luni de cand imi bat capul cu ei.
Asta imi aduce aminte de o situatie similara cu ani buni in urma cand eram cu fostul Connex actualul Vodafone si care la vremea aia aveau cei mai multi clienti, Orange venise cu 'super oferta" de 180 de minute in retea iar la connex plateam aproape dublu si nu aveam nici jumatate din resursele oferite de orange. Cand am sunat pentru o oferta de retentie pentru ca la Orange era mai bine, m-au tratat cu o indiferenta totala si au tinut tarifele sus inca cativa ani pana s-au trezit ca-si pierd clientii. Cam asa si cu Orange, probabil se cred invincibili pana isi vor da seama ca totusi clientul e cel mai important..... |
#1809
Publicat: 26 februarie 2023 - 18:29
Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) ....
|
#1812
Publicat: 26 februarie 2023 - 19:57
nicupitea, on 26 februarie 2023 - 18:29, said:
Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) .... Deja, după 3 tentative nereușite de scumpire in 2 ani, am scăzut de la 100 lei la 15 lei pentru 3 receivere! |
#1813
Publicat: 26 februarie 2023 - 21:11
#1814
Publicat: 27 februarie 2023 - 01:05
nicupitea, on 26 februarie 2023 - 19:33, said:
Am facut cere de reziliere ...astept sa ma sune ...sa vedem ce zic. |
#1815
Publicat: 27 februarie 2023 - 09:56
xperia_ray, on 26 februarie 2023 - 13:38, said:
OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos ! matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii Ce inseamna ”clienti grama”? In final estimezi 20%, asta de unde este scos,daca ar fi eala o asa cifra sau aproape era ceva miscare si cautau alte metode de a mari incasarile. Eu cred ca rezilierile ca urmare a scumpirii nu reprezinta nici 1% din clientii lor. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi