masini sh cumparate de la noi vs de afara
Last Updated: Jun 18 2019 22:29, Started by
redryver
, Jun 17 2019 14:38
·
0
#19
Posted 17 June 2019 - 17:29
In general o masina la 100.000-200.000 km din Germania este in stare mai buna decat una rulata la noi. Pot aparea si exceptii din ambele parti, masini din Germania neintretinute sau din Romania ingrijite foarte din scurt.
|
#20
Posted 17 June 2019 - 17:29
SH de afara sunt rulate pe drumuri adevarate, aici sunt doar masini chinuite si rupte pe strazile patriei
|
#21
Posted 17 June 2019 - 18:25
#22
Posted 17 June 2019 - 21:10
nu este raspuns universal valabil pt apasarile tale. sunt masini care fac 150.000 km pe an si totul e ok.de obicei sunt masini de transfer piloti aeroport hotel si merg non stop. sunt mega intretimnute pt ca s
le cumpara de noi si sunt obligati de garantie.dupa 3 ani si 400.000 km le dau si iau alta. masina aka dpmdv e mega ok pt ca a rulat pe autostrada doar si motorul nu e asa solicitat ca si in oras pornire oprire. articulatiilr nu sunt solicitate pt ca se circula pe autostrada. o iei o retapitezi (nu la toate e cazul) si ii dai bice. oricum in 3 ani o vinzi ca te plictisesti de ea si faci max 150.000 km cu ea.daca faci atatia ins ca masina si produce bani si atunci iesi pe plus.dca faci 10.000 pe an nu are imp cati km are masina la achizite pt ca nu va crapa pt simplul motiv ca nu umbli cu ea 😊 |
#23
Posted 18 June 2019 - 08:35
zicea un coleg intr-un post anterior ca neamtul ar schimba uleiul si la 60k si romanul il schimba si la 5k..pai daca ar plati si romanul pretul unei revizii la fel ca in Germania ar pune Floriol in loc de ulei pe suta de mii de km.
On Topic: diferenta = drumurile noastre toate.. |
#24
Posted 18 June 2019 - 09:53
Eu mi-am luat masina din Germania acum 10 ani, tot pe considerentul ca sunt mai bune din cauza ca acolo ruleaza pe drumuri bune si cu gandul ca sunt mai bine intretinute. Aici in cursul celor 10 ani i-am schimbat uleiurile la timp, am mai schimbat bucsaraie, discuri si placute de frana, cauciucuri si cam atat. Am fost foarte multumit de masina. Masina a trecut ITP todeauna fara spaga. Am vandut-o la un vecin din sat care e foarte multumit de ea. Acum am luat acelasi model de masina dar an de fabricatie 2009 (cea veche era din 1996). Drept sa spun si de asta sunt foarte multumit si o am de un an jumate. Doar uleiurile, si filtrele le-am schimbat.
|
#25
Posted 18 June 2019 - 10:05
Gbr_smt, on 18 iunie 2019 - 08:35, said:
zicea un coleg intr-un post anterior ca neamtul ar schimba uleiul si la 60k si romanul il schimba si la 5k.. Doar zicea si el din auzite, atat. Oamenii in general si mai ales vesticii sunt obsedati de garantie, nimeni nu schimba uleiul la 60k km ci la termen. Ba mai mult, la ei este posibil sa vezi pe istoric pana si lamele stergatoarelor schimbate la reprezentanta, chiar si la masini cu 200k km. |
#26
Posted 18 June 2019 - 14:15
Si eu mi-am luat motocicleta din Germania. Dar asta DOAR pe fondul situatiei ca e oferta mai mare, ai de unde alege si preturile mai mici
Nu pentru ca asfaltul nemtesc unde rulmentii |
#27
Posted 18 June 2019 - 14:31
Încerc să răspund inițiatorului la subiect. Nu ai nici o garanție că mașina de afară este o afacere excelentă, nu poți să spui că mașinile rulate în România sunt proaste. Totul ține de întreținere și grija avută de proprietar pe care nu prea ai cum să o verifici.
Să zicem că iei o mașină din afară cu carte service pe bune la 30000 km, o aduci în România și te miri că se dezintegrează. Apoi dai vina pe drumuri și plângi că ai luat mașină țiplă dar România este moartea mașinilor. În timpul acesta mașini luate de noi în România mănâncă kilometri pe pâine și nu au grețuri. Mașinile din afară care au fost în proprietatea unui tipicar nu ajung în România, nimeni nu va deschide nici măcar anunțul când vede prețul deci foarte slabe șanse să pui mâna pe o mașină foarte bine întreținută. Despre subiectul acesta se poate vorbi pe zeci de pagini dar răspunsul final nu poate fi dat. |
#28
Posted 18 June 2019 - 15:06
Cunosc personaje, care aduc masini din Franta, Olanda, Gemania si pentru ca sunt genul de oameni care ar fi in stare sa isi vanda si un rinichi pentru bani, aduc numai cazaturi pe care le "papusec"si apoi ti le vand tie ca scoase din cutie. Profitul trebuie sa fie cat mai mare. Nu credeam ca este o industrie intreaga, unde vestul si estul merg mana in mana. Proprietarii parcurilor auto din Germania sunt fie turci, bulgari sau chiar romani. Putine parcuri sunt detinute de nemti, dar acolo masinile au alt pret. Costa 100 de euro o carte de service contrafacuta cu un istoric fals pentru o masina facuta din bucati. Am fost si am vazut. Anunturile de pe OLX sunt 75-80% la rebuturi. Bulgarii de regula au si service-uri tot acolo care se ocupa doar de "toaleta" masinilor ce urmeaza a fi vandute pe site-urile din est.
Doar norocul sau un cunoscator bun al marcii pe care vrei sa o achizitionezi te ajuta. altfel esti victima sigura. Pretul mic al unei masini cu dotari multe este o capcana sigura. Daca vrei o masina corecta cauta o firma de inchiriere din vest care isi innoieste flota si le vinde pe cele rulate. Eu am luat pentru un cunoscut de la Avis Italia un Ford Focus cu 150.000 de km reali si dotari serioase la un pret excelent, pentru o masina veche de aproape 5 ani. Cine a inchiriat o masina din vest stie ca te cauta si un fund cand o predai. Au grija de ele si le vand in stare foarte buna de obicei. |
|
#29
Posted 18 June 2019 - 16:44
Credeam ca se subintelege cand vorbim de masini din afara ca ne referim la masini cinstite, cu pret peste medie, cumparate de la proprietar neamt sau autohaus de incredere.
Ideea nu e sa-l shuntezi pe Titel, samsar fara liceu din Zalau si sa iei acelasi harb pe care l-ar fi luat si el, dar cu 1000 euro mai ieftin, ci sa iei o masina cinstita. |
#30
Posted 18 June 2019 - 16:55
Nu mentionezi ce fel de masina consideri: mare, mica, compacta... Masinile de buget vonstruite pentru a fi vandute in Romania sunt simplificate la maxim pentru a reduce costurile. Cele "dotate" sunt mai scumpe in Romania ca afara. Daca nu te intereseaza optionalele si cauti masini de buget atunci alege sh din Romania. Daca vrei ceva "greu" atunci sh din afara.
|
#31
Posted 18 June 2019 - 18:01
Buxelm, on 18 iunie 2019 - 16:55, said:
Nu mentionezi ce fel de masina consideri: mare, mica, compacta... Masinile de buget vonstruite pentru a fi vandute in Romania sunt simplificate la maxim pentru a reduce costurile. Cele "dotate" sunt mai scumpe in Romania ca afara. Daca nu te intereseaza optionalele si cauti masini de buget atunci alege sh din Romania. Daca vrei ceva "greu" atunci sh din afara. as duce discutia in alta parte,daca as scrie si ce masina ma intereseaza pe mine, vreau o discutie generala,pentru ca eu cred ca nu sunt singurul in situatia asta. va multumesc de interes,de discutie,de sfaturi,sper sa mai continue si cu alte pareri... |
#32
Posted 18 June 2019 - 22:29
apropo de km parcursi.s-a scumpit tariful de la 50 la 60 lei datul km inapoi
am prieten care si-a dat masina cu 50000 km la rabla si si-a luat alta noua fiindca la asta veche nu avea aer conditionat si la noi si-au luat prin 2007 o gramada de oameni masini noi care azi nu depasesc 60000 km Edited by EMPP, 18 June 2019 - 22:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users