Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?
 

Problema asigurator

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
31 răspunsuri în acest subiect

#19
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.519
  • Înscris: 04.03.2009
Faci reclamatie ASF si ii bombardezi si pe ei.

#20
Gazay

Gazay

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 21.02.2019
Merci mult, am sa sun la un service auto si am sa intreb care este situația, eu nu am absolut nici o vina si mi am facut datoria de cetatean, am sunat am semnat contract am facut poze etc..deci presupun ca cineva trebuie sa suporte pagubele astea

#21
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.372
  • Înscris: 17.05.2004
Bre matale nu înțelegi cuvintele ?

Ce să zică unii de la un service auto.
A zis colegul clar și simplu mai sus.

View Postspe_ripper, on 21 februarie 2019 - 15:02, said:

Faci reclamatie ASF si ii bombardezi si pe ei.

PHONE +4 08 00 825 627
to receive, by phone, specialized assistance in order to file a petition
e-mail: [email protected]

Editat de waterman, 21 februarie 2019 - 15:21.


#22
Gazay

Gazay

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 21.02.2019
Fac si reclamație, iti dai seama dar dupa ce? Eu tot cu masina pe stop stau, speram sa gasesc pe.cineva care a fost într-o situație similara

#23
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.851
  • Înscris: 07.02.2003

View Postdanvlas, on 21 februarie 2019 - 14:10, said:

Procedura la City e asta: https://cityinsuranc..._IaArL8EALw_wcB
Nu m-am intersectat cu ei niciodata, dar exista niste zvonuri cum ca ar fi cam neseriosi.
Sunt zvonuri bagate de concurenta care sufera ca nu poate lua cota de piata mare cu preturi mari Posted Image
in primavara 2017, City era no1 la polite rca incheiate. Cred ca si anul acesta va fi idem... eu deja mi-am facuit polita la city pe Clio pe un an, sub 300 lei evident Posted Image
Si culmea toate acestea in anul in care la finalul iernii 2016-2017 Digi24 baga ca City e printre cele cu intarzieri... e o intraga manarie insa lumea trage acolo unde conditiile sunt bune si asa iau 30% sau peste din piata fara sa ofere cine stie ce servicii extra.
Si la casa tot la ei imi fac PAD-ul si suplimentul.

Editat de andreic, 21 februarie 2019 - 16:23.


#24
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 21.03.2007

View PostGazay, on 21 februarie 2019 - 15:24, said:

Fac si reclamație, iti dai seama dar dupa ce? Eu tot cu masina pe stop stau, speram sa gasesc pe.cineva care a fost într-o situație similara
De curand am fost intr-o situatie similara cu o alta firma de asigurari. m-au tot reprogramat... si nu au mai venit.. Am tot intrebat in stanga si dreapta ce solutii am, pana am dat de un service ca mi-a dat masina la schimb. Service-ul a refacut o alta instiintare catre asigurator ca masina mea este acolo si sa vina cand "au timp". Ei dupa lege au termen sa constate in 3 sau 5 zile lucratoare. Tu iarasi ai dreptul dupa lege sa iti inchiriezi masina pe perioada asta. Eu de unul singur nu m-am incumetat sa inchiriez ca ei pot sa zica la gata "pai ai luat masina albastra si trebuia alba, nu ti-o putem deconta", si de reparat pe banii mei si apoi sa ma judec cu ei iar nu e ok pt tine ca si persoana fizica.. iti trebuie avocati, timp, nervi..  Service-ul era trecut prin asa ceva, avea avocati si ce mai trebuie in spate.. eu am stat linistit cu masina din service. Asiguratorul a venit sa constate dupa 2 luni si jumatate!!!!! Atat stateam eu fara masina!!

Editat de Moshu_ro, 22 februarie 2019 - 00:39.


#25
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 21.03.2007

View PostMoshu_ro, on 22 februarie 2019 - 00:38, said:

De curand am fost intr-o situatie similara cu o alta firma de asigurari. m-au tot reprogramat... si nu au mai venit.. Am tot intrebat in stanga si dreapta ce solutii am, pana am dat de un service ca mi-a dat masina la schimb. Service-ul a refacut o alta instiintare catre asigurator ca masina mea este acolo si sa vina cand "au timp". Ei dupa lege au termen sa constate in 3 sau 5 zile lucratoare. Tu iarasi ai dreptul dupa lege sa iti inchiriezi masina pe perioada asta. Eu de unul singur nu m-am incumetat sa inchiriez ca ei pot sa zica la gata "pai ai luat masina albastra si trebuia alba, nu ti-o putem deconta", si de reparat pe banii mei si apoi sa ma judec cu ei iar nu e ok pt tine ca si persoana fizica.. iti trebuie avocati, timp, nervi..  Service-ul era trecut prin asa ceva, avea avocati si ce mai trebuie in spate.. eu am stat linistit cu masina din service. Asiguratorul a venit sa constate dupa 2 luni si jumatate!!!!! Atat stateam eu fara masina!! Varianta sa o duci tu la service, o poti duce, dar ramai fara masina daca service-ul nu iti da masina la schimb si nu inseamna ca ei vin mai repede sa constate :)) iti zic din experienta :D Nesimtiti!! M-au pus si pe drumuri la prima programare, ii sun ca am aflat de la altii ca nu este om sa constate si ii intreb: ma pot duce la ora programata ca am auzit ca nu aveti constatator... "puteti merge, linistit se va ocupa cineva, astazi au mai fost facute constatari, deci este om". Merg eu, si nu a fost mare surpriza ca nu era nimeni.. am mai intrebat in locatie daca stie sa fi fost in ziua respectiva constatator acolo si au zis ca nu a fost... m-au mintit cei de la bucuresti telefonic..


#26
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 21.03.2007
Anunta-ne ce rezolvi si cum. Bafta! Mersi!

#27
Gazay

Gazay

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 21.02.2019
Salut merci de răspunsuri, am rezolvat pana la urma, m am dus ei la birou si i-am luat cu mine de maimuță sa vina sa faca constatarea, scuza lor a fost ca nu au suficienți oameni sa vina la locul accidentului, ca stat duceti-ca la birou la ei din prima zi nu așteptări sa vina ei. Acum mi am facut programare la service si astept sa o repar, sper sa nu mai am.probleme

#28
MasinaInlocuireDauna

MasinaInlocuireDauna

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 03.04.2019
in primul rand termenul legal este de 3 zile din momentul in care ai avizat dauna la ei, avizarea se face pe mail si include poze cu auto avariat, toate documentele de proprietate cat si cele de vinovatie, date contact (aceasta este cea mai buna dovada a instiintarii de producere a evenimentului).



Masina de inlocuire

Editat de MasinaInlocuireDauna, 04 aprilie 2019 - 09:02.


#29
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.571
  • Înscris: 07.12.2014
Cerere în scris.  E ok și mail.  Dacă nu răspund tot în scris/mail în termen de 5 zile,  sună la ASF. Le explici ce și cum și te vor îndruma. Asiguratorii neserioși refuză comunicarea în scris. Am pățit cu Euroins.  Am trimis mail și m-au sunat sa îmi spună ca mă programează peste 40 de zile.  I-am rugat sa îmi răspundă pe mail și au zis ca ei comunică doar telefonic.
Am înțeles repede ca fac asta ca sa nu ai dovada scrisă.

#30
MasinaInlocuireDauna

MasinaInlocuireDauna

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 03.04.2019
prietene, termenul este de 3 zile, nu mai induce lumea in eroare. vezi Legea 132/2017

#31
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.571
  • Înscris: 07.12.2014
Și asiguratorul evită comunicarea scrisă.
În 2016 am avut dauna și era 5 zile.  E bine ca e 3zile.  Dar problema e aceeași.  Asiguratorii nu respectă legea și au grija sa nu ai dovezi sa faci reclamație la ASF

Editat de PoeOvidiu, 04 aprilie 2019 - 17:37.


#32
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.883
  • Înscris: 26.02.2010
City și euroins, ar trebui sa dispară de pe piața, sunt doar niște țepari, care nu prea plătesc și taraganeaza de dosare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate