Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema asigurator
Ultima postare: apr 14 2019 07:53, Inițiat de
Gazay
, feb 21 2019 13:39
·
0
#21
Publicat: 21 februarie 2019 - 15:20
Bre matale nu înțelegi cuvintele ?
Ce să zică unii de la un service auto. A zis colegul clar și simplu mai sus. spe_ripper, on 21 februarie 2019 - 15:02, said:
Faci reclamatie ASF si ii bombardezi si pe ei. PHONE +4 08 00 825 627 to receive, by phone, specialized assistance in order to file a petition e-mail: [email protected] Editat de waterman, 21 februarie 2019 - 15:21. |
#23
Publicat: 21 februarie 2019 - 16:19
danvlas, on 21 februarie 2019 - 14:10, said:
Procedura la City e asta: https://cityinsuranc..._IaArL8EALw_wcB Nu m-am intersectat cu ei niciodata, dar exista niste zvonuri cum ca ar fi cam neseriosi. in primavara 2017, City era no1 la polite rca incheiate. Cred ca si anul acesta va fi idem... eu deja mi-am facuit polita la city pe Clio pe un an, sub 300 lei evident Si culmea toate acestea in anul in care la finalul iernii 2016-2017 Digi24 baga ca City e printre cele cu intarzieri... e o intraga manarie insa lumea trage acolo unde conditiile sunt bune si asa iau 30% sau peste din piata fara sa ofere cine stie ce servicii extra. Si la casa tot la ei imi fac PAD-ul si suplimentul. Editat de andreic, 21 februarie 2019 - 16:23. |
#24
Publicat: 22 februarie 2019 - 00:38
Gazay, on 21 februarie 2019 - 15:24, said:
Fac si reclamație, iti dai seama dar dupa ce? Eu tot cu masina pe stop stau, speram sa gasesc pe.cineva care a fost într-o situație similara Editat de Moshu_ro, 22 februarie 2019 - 00:39. |
#25
Publicat: 22 februarie 2019 - 00:54
Moshu_ro, on 22 februarie 2019 - 00:38, said:
De curand am fost intr-o situatie similara cu o alta firma de asigurari. m-au tot reprogramat... si nu au mai venit.. Am tot intrebat in stanga si dreapta ce solutii am, pana am dat de un service ca mi-a dat masina la schimb. Service-ul a refacut o alta instiintare catre asigurator ca masina mea este acolo si sa vina cand "au timp". Ei dupa lege au termen sa constate in 3 sau 5 zile lucratoare. Tu iarasi ai dreptul dupa lege sa iti inchiriezi masina pe perioada asta. Eu de unul singur nu m-am incumetat sa inchiriez ca ei pot sa zica la gata "pai ai luat masina albastra si trebuia alba, nu ti-o putem deconta", si de reparat pe banii mei si apoi sa ma judec cu ei iar nu e ok pt tine ca si persoana fizica.. iti trebuie avocati, timp, nervi.. Service-ul era trecut prin asa ceva, avea avocati si ce mai trebuie in spate.. eu am stat linistit cu masina din service. Asiguratorul a venit sa constate dupa 2 luni si jumatate!!!!! Atat stateam eu fara masina!! Varianta sa o duci tu la service, o poti duce, dar ramai fara masina daca service-ul nu iti da masina la schimb si nu inseamna ca ei vin mai repede sa constate ) iti zic din experienta Nesimtiti!! M-au pus si pe drumuri la prima programare, ii sun ca am aflat de la altii ca nu este om sa constate si ii intreb: ma pot duce la ora programata ca am auzit ca nu aveti constatator... "puteti merge, linistit se va ocupa cineva, astazi au mai fost facute constatari, deci este om". Merg eu, si nu a fost mare surpriza ca nu era nimeni.. am mai intrebat in locatie daca stie sa fi fost in ziua respectiva constatator acolo si au zis ca nu a fost... m-au mintit cei de la bucuresti telefonic.. |
#27
Publicat: 26 februarie 2019 - 14:49
Salut merci de răspunsuri, am rezolvat pana la urma, m am dus ei la birou si i-am luat cu mine de maimuță sa vina sa faca constatarea, scuza lor a fost ca nu au suficienți oameni sa vina la locul accidentului, ca stat duceti-ca la birou la ei din prima zi nu așteptări sa vina ei. Acum mi am facut programare la service si astept sa o repar, sper sa nu mai am.probleme
|
#28
Publicat: 04 aprilie 2019 - 09:01
in primul rand termenul legal este de 3 zile din momentul in care ai avizat dauna la ei, avizarea se face pe mail si include poze cu auto avariat, toate documentele de proprietate cat si cele de vinovatie, date contact (aceasta este cea mai buna dovada a instiintarii de producere a evenimentului).
Masina de inlocuire Editat de MasinaInlocuireDauna, 04 aprilie 2019 - 09:02. |
|
#29
Publicat: 04 aprilie 2019 - 16:54
Cerere în scris. E ok și mail. Dacă nu răspund tot în scris/mail în termen de 5 zile, sună la ASF. Le explici ce și cum și te vor îndruma. Asiguratorii neserioși refuză comunicarea în scris. Am pățit cu Euroins. Am trimis mail și m-au sunat sa îmi spună ca mă programează peste 40 de zile. I-am rugat sa îmi răspundă pe mail și au zis ca ei comunică doar telefonic.
Am înțeles repede ca fac asta ca sa nu ai dovada scrisă. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi