Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nelamurire jante
Ultima postare: ian 11 2018 13:21, Inițiat de
alexcristian97
, ian 11 2018 09:58
·
0
#1
Publicat: 11 ianuarie 2018 - 09:58
Salut,
Acum ceva timp veneam cu o intrebare pentru o vibratie in caroserie precum si o bataie in volan la un Audi A4. Jante Dezent Graphite TX, cauciucuri Nexen Nfera RU17. Am echilibrat de n ori, am pus inele de ghidaj, am verificat masina la service pentru eventuale probleme la suspensie/brate etc. Toata lumea a zis ca sunt cauciucurile. Le-am trimis pe garantie la verificare, tehnicianul le-a trimis inapoi pe motiv ca sunt in regula. Intre timp am schimbat masina, un A5 Coupe in prezent. Aceleasi jante, dar pe ele puse cauciucuri de iarna Bridgestone. Le-am pus, masina a mers ok cateva zile. Am facut si pentru asta inele de ghidaj, care vin fixe si janta intra putin fortat. la 130 incepe sa bata. Din nou, acelasi protocol si pasi ca la A4. Bani aruncati in vant pe echilibrari, inele, nervi si pe langa toate astea nu stiam care e cauza. Am fost ieri la un service, mi-au dat alt set de cauciucuri pentru proba, gandindu-ma ca ele sunt uzate neuniform. Am plecat cu masina, aceiasi poveste, la aceiasi viteza. Ciudat este ca vibreaza in draci si la franare (pe cele de vara, originale, de 18 inch, cauciucuri Michelin, nu se simte absolut nimic). Discurile sunt aproape noi. Intrebarea mea este: care este explicatia logica pentru jantele astea? De ce au momente cand bat mai mult, altele cand bat mai putin, ele fiind echilibrate? Vibreaza si caroseria cu totul, tremura si volanul, intre 120 si 150. Iar la franare, cam la orice viteza. Materialul prost? Se dilata? Este o problema la care nu am putut sa ii gasesc o explicatie logica dupa mai bine de un an. Desigur, la vara o sa le vand si voi lua alt set. Jantele au fost cumparate noi, iar imediat dupa le-am pus pe A4. S-au verificat la 3-4 vulcanizari, nici una nu e stramba. Editat de alexcristian97, 11 ianuarie 2018 - 10:00. |
#11
Publicat: 11 ianuarie 2018 - 11:18
Janta se fixeaza bine pe butuc, chiar putin fortat, in sensul ca daca vrei sa o dai jos, trebuie sa dai de cateva ori cu piciorul in cauciuc. La doua masini diferite, cu alte inele, facute de alta persoana, aceiasi problema. Inclin sa merg pe ce a zis JurasikMan.
Editat de alexcristian97, 11 ianuarie 2018 - 11:41. |
#14
Publicat: 11 ianuarie 2018 - 11:55
Și aprozarist să fii și tot afli problema, pentru că a schimbat mașina și cauciurile. Ce ar putea să fie oare ?
O fi că nu ai rovignetă ? Sau de unde alimentezi ? Ce culoare e mașina ? La ce ore faci testele ? SUNT JANTELE... CLAR. Editat de exceswater, 11 ianuarie 2018 - 11:56. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi