Takata recheama in service 3,3 milioane de airbaguri in Statele Unite
Last Updated: Jan 30 2018 16:37, Started by
Kroghy
, Jan 07 2018 22:18
·
0
#19
Posted 08 January 2018 - 10:13
vrajitoruldinoz, on 08 ianuarie 2018 - 01:01, said:
Toate masinile mele au avut recall in ultimii 2 ani la airbaguri: o Honda civic, o Mazda 6S, VW GTI si un VW CC. Fabricatie intre 2005 si 2013. Fii serios, de la VW sint recalluri toata ziua. La ultimul mi-au schimbat pompa de injectie. La ala dinainte ceva la revervor, m-am enervat ca nu e usor sa aduci masina cu rezervorul aproape gol cum vroiau ei. https://blog.carandd...for-fuel-leaks/ Volkswagen is recalling a total of 281,505 cars in the United States for three separate fuel-leakage problems, according to filings with the National Highway Traffic Safety Administration. Nu te mai chinui sa numeri recall la vw. Am pus la Toyota asa la o cautare lejera, si cineva de aici a numarat groso modo vreo 35 milioane masini. Nu erau puse toate. Nu te chinui, ca e sah mat. Dar e vb.de takata. |
#21
Posted 08 January 2018 - 22:48
Toate firmele au recall-uri : https://car-recalls....nced_search=yes
|
#22
Posted 08 January 2018 - 22:55
Torquemada-666, on 08 ianuarie 2018 - 10:13, said:
Pa blondule care esti blonda, VW nu avea airbag-urile tot de la TAKATA? https://en.wikipedia...ata_Corporation As of December 9, 2016, car manufacturers affected by this recall include Acura, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Daimler Trucks North America, Daimler Vans USA LLC, Dodge/Ram, Ferrari, Fisker, Ford, GMC, Honda, Infiniti, Jaguar, Jeep, Land Rover, Lexus, Lincoln, Mazda, McLaren, Mercedes-Benz, Mercury, Mitsubishi, Nissan, Pontiac, Saab, Saturn, Scion, Subaru, Tesla, Toyota, and Volkswagen.[33] |
#23
Posted 08 January 2018 - 23:22
tfmercedez, on 08 ianuarie 2018 - 08:01, said:
Stii cumva unde este al 7-lea airbag la skoda octavia? Cica are airbag pentru genunchi sofer. Si in manual nu am vazut unde era desenat ca si zona de actiune. Pe partea interioara spre consola sau pe partea cu portiera? Ma gandesc uneori cand conduc, ca ating cu genunchiul de bord, ca daca mai explodeaza ceva pe acolo nu o sa-mi fie bine deloc.. si rotula doare tare. Uite aiciun videoclip in care se vede modul de deschidere pt airbag-ul de genunchi, dar nu stiu pt ce masina e. |
#24
Posted 09 January 2018 - 00:22
ericmario, on 08 ianuarie 2018 - 22:55, said: Pa blondule care esti blonda, VW nu avea airbag-urile tot de la TAKATA? https://en.wikipedia...ata_Corporation As of December 9, 2016, car manufacturers affected by this recall include Acura, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Daimler Trucks North America, Daimler Vans USA LLC, Dodge/Ram, Ferrari, Fisker, Ford, GMC, Honda, Infiniti, Jaguar, Jeep, Land Rover, Lexus, Lincoln, Mazda, McLaren, Mercedes-Benz, Mercury, Mitsubishi, Nissan, Pontiac, Saab, Saturn, Scion, Subaru, Tesla, Toyota, and Volkswagen.[33] Blondino nu ai inteles. Se facuse o paralela intre recall.urile asiaticilor si faptul ca toyota era la ani lumina cu titalul lor fata de restul. Si va fi locul 1 mereu. |
#25
Posted 09 January 2018 - 11:34
Mi se pare inadmisibil asa ceva. Cum dracu sa perpetuezi o eroare de proiectare in halul asta? Cum sa nu testezi o componenta si sa o lasi in productie la atatia clienti cu anii!
De aia medicamentele aujung pe piata la ani de zile dupa mii de testari, pe cobai, pe voluntari. |
#27
Posted 09 January 2018 - 12:20
Recallul Takata pare o buna justificare pentru VW sa mai masluiasca un soft ceva. Ce pana mea, daca nici japonezii nu mai sunt ok, pai nemtii pot si ei sa o arda pe minciuna pentru profit. Eu zic oricum ca astia care sunt Top 3 pe vanzari nici sa nu trebuiasca sa se supuna legilor.
|
#28
Posted 09 January 2018 - 21:13
|
#29
Posted 09 January 2018 - 21:14
#30
Posted 09 January 2018 - 21:27
Kroghy, on 09 ianuarie 2018 - 21:14, said:
Exemplu de minciuna japoneza. Ce legatura are Japonia cu minciuna celor de la Takata? Sau asa vrei sa justifici minciuna celor de la VAG? Adevarul e ca nu exista nici macar o legatura intre cele doua minciuni, doar ca sunt minciuni pur si simplu. Amandoua au mintit cu buna stiinta. |
#31
Posted 09 January 2018 - 21:30
Diferenta e ca sunt de pe continente diferite astfel incat unii au ajuns in faliment si altii au ajuns pe locul 1 la nivel mondial.
Daca tu nu vezi aceasta diferenta atunci bucura-te de lucrurile simple. Edited by Kroghy, 09 January 2018 - 21:33. |
#32
Posted 09 January 2018 - 21:39
Diferenta intre locul 1 si faliment e minima
In prima faza a scandalului, VW a pierdut din capitalizarea bursiera mai mult decat valoarea Renault. Norocul a facut ca grupul (nu marca, ci grupul) sa fie suficient de puternic incat sa preia socul, dar daca era la nivelul Renault, azi vorbeam de defunctul fauve. Sau daca Renault era afectat asa cum a fost afectat VW, vorbeam de defunctul Renault. Nu te bucura, in industria auto 5 ani sunt o eternitate si multe se pot intampla. |
#33
Posted 09 January 2018 - 21:39
|
#34
Posted 09 January 2018 - 21:48
#36
Posted 09 January 2018 - 22:05
Kroghy, on 09 ianuarie 2018 - 21:30, said:
Diferenta e ca sunt de pe continente diferite astfel incat unii au ajuns in faliment si altii au ajuns pe locul 1 la nivel mondial. Daca tu nu vezi aceasta diferenta atunci bucura-te de lucrurile simple. Corect, aici iti dau dreptate, mincinosii care au profitat de Takata si de produsele lor, acum sunt #1, dar tot in minciuna. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users