Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 

duster nou sau ford kuga

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
214 răspunsuri în acest subiect

#199
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004

 hepea, on 31 decembrie 2017 - 10:23, said:

Pentru ca mai sus a fost mentionat si cuvantul hibrid....

Asta pentru ca nu este Toyota, unde nu ai curea de accesorii si distributie, motorul termic este pornit de motoarele electrice si pompa de apa este electrica, compresorul de la climatizare este si el electric.

Ambreiajul de Duster este original sau compatibil?

Editat de connectorxp, 01 ianuarie 2018 - 12:44.


#200
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 806
  • Înscris: 20.02.2006
Mai mult ca sigur compatibil. Si daca pretul e luat de pe epiesa/autokarma s-ar putea sa ai surpriza atunci cand il comanzi sa nu fie de fapt compatibil ;)

Spune-ne la Toyota niste preturi de intretinere la reprezentanta, sa incercam o comparatie ;)

#201
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.863
  • Înscris: 28.11.2001
Hai sa-ti dau preturi la fordul tourneo detinut de mine pina in noiembrie, 1.6 diesel 95cp, in reprezentanta:
- revizie mica (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, manopera) - 560 lei tva inclus cu 5% reducere la manopera si piese
- revizie mare (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil, manopera) - 752 lei tva inclus cu 5% reducere la manopera si piese
- inlocuire ambreiaj si placa de presiune (pe garantie, dar am devizul) - 2544 lei tva inclus cu 5% reducere la manopera si piese
- inlocuire alternator (pe garantie, cu piesa veche la schimb) - 2135 lei tva inclus cu 5% reducere la manopera si piese
- verificare solicitata pentru defectul alternatorului (tot pe garantie) - 320 lei tva inclus.

#202
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
La Prius in 2010 aveam reviziile mici incepand de la 550 lei, la CT200h am 1000 lei cea mai mica revizie, 600 lei din cost ii reprezinta uleiul 0W20, iar diferenta consta in filtru ulei, aer, polen si manopera. Prius Gen3, C-HR si Auris Hybrid au costuri ceva mai mici datorita orei de manopera mai ieftine si pieselor mai ieftine, cu toate ca sunt identice ca si specificatii cu cele de la Lexus.

Alte costuri previzibile:
- igienizare climatizare (datorita folosirii continue a compresorului de clima nu am experimentat garnituri uscate sau pierderi de refrigerant si instalatia lucreaza ca in prima zi), dar costurile sunt maricele datorita uleiului ND-11 pentru compresor.
- schimb antigel, ~12L
- schimb lichid de frana - majoritatea hibridelor Toyo/Lexus folosesc DOT3 si costurile sunt similare unei masini normale, necesita tester pentru purjare instalatie.
- placute frana si discuri pe la 160.000 Km cele de prim montaj, cele de la dealer pe la 120.000 Km, atata am prins la Prius, acum masina este in familie si am posibilitatea sa-i vad evolutia - ultima revizie cu discuri si placute de origine s-a soldat cu 2000 lei piese si manopera. La modelele noi necesita tester pentru resetare compensare uzura placute.
- inlocuire becuri (sunt pozitionate aiurea si multi posesori nu se agita)
- inlocuit amortizoare si/sau flanse, eu am rulat 275.000 km si nu au necesitat sa fie inlocuite, costa cam 1000Euro setul de 4.

Pompa de apa, uleiul din cutia de viteze, filtrul de benzina sunt life-time sau se schimba foarte rar, eu nu am ajuns la ele.
Uleiul din cutia de viteze este Toyota ATF-WS, standard, costa sub 100L litrul si sunt necesari doar 4L.

Editat de connectorxp, 01 ianuarie 2018 - 14:11.


#203
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.732
  • Înscris: 23.04.2007

 petman, on 01 ianuarie 2018 - 13:22, said:

- inlocuire alternator (pe garantie, cu piesa veche la schimb) - 2135 lei tva inclus cu 5% reducere la manopera si piese
Pai daca a fost "pe garantie" de ce ai platit ?

#204
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.863
  • Înscris: 28.11.2001
Pai nu am platit. Am devizul care arata cat ar fi costat. Nici ambreiajul si placa nu au costat.

#205
Doru_Neo

Doru_Neo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.135
  • Înscris: 22.05.2005
Sunt si eu in situatia asta ,,, Noul Duster vs Vitara,  in proportie de 80% inclin spre Duster 4x4 1.5 DCI...
La Vitara si-au cam batut joc de calitatea materialelor
- bordul plastic care se zgarie ff usor
- tabla proasta - sunt posesori pe forum care spun cam de la o banala gheata marunta sau pietricica s-a indoit tabla
- plasticuri interioare foarte casante fara rezistenta - posesor pe forum care afirma ca un element din pastic care sustine tablia spate efectiv s-a rupt de la frig
- lipsesc contra aripile fata - am vazut cum singurul element de caroserie care despart motorul de exteriorul masinii este aripa - efectiv se vede din interior spre exterior
printre imbinarea de la far si aripa, Carenajul de la roata este o bucata de plastic atat, daca se sparge, toata mizeria ajunge la motor.
- portierele nu se inchid cum ar trebui la fel si haionul
- parbriz de calitate proasta
Pacat de masina, motoare bune insa calitatea materialelor in rest lasa de dorit

La noul Duster am sesizat o calitate net superioara a materialelor
-bord, plasticuri interioare de buna calitate mai prietenoase la atingere nu atat de casante
- portierele se inchid bine si usor uimitor chiar, nu ma asteptat (aproape nici nu se aude)
- tabla pare mai rezistenta fata de vitara portiera nu suna a gol ca la Vitara la fel si capota motor
- are contra aripi
- Loc pentru pasageri spate mai mare, volum portbagaj superior
- unghiul de atac un mare plus la fel si garda la sol

Cel mai bine ar fi sa mergeti sa vedeti efectiv modelele.

#206
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.661
  • Înscris: 04.01.2017
Daca iti trebuie musai 4x4 da, altfel....sunt variante muuuult mai ok decat dusterul .

#207
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.732
  • Înscris: 23.04.2007

 Doru_Neo, on 07 ianuarie 2018 - 08:08, said:

La Vitara si-au cam batut joc de calitatea materialelor
- parbriz de calitate proasta
ce "bube" are ?

#208
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
Ia Duster 4x4 si fa-l Mudster cu o suspensie inaltata si anvelope de off-road, pe urma te uiti la troliu, dif-uri auto-blocante si snorkel, in functie de nevoi.

#209
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.661
  • Înscris: 04.01.2017
Și la final va costa cât?

#210
adid22

adid22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 826
  • Înscris: 28.12.2005
Golf sau Passat e cea mai buna alegere.
Nu e deloc rea nici Ocavia. A4 ar fi ceva de vis dar nu cred ca gasesti ceva in stare buna in bugetul tau.
Recomand o masina adusa din Germania si care nu a fost rulata in Romania.

#211
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.444
  • Înscris: 26.01.2014

 connectorxp, on 07 ianuarie 2018 - 21:27, said:

Ia Duster 4x4 si fa-l Mudster cu o suspensie inaltata si anvelope de off-road, pe urma te uiti la troliu, dif-uri auto-blocante si snorkel, in functie de nevoi.
Da, si nu il mai conduci pe sosesa... :)

 adid22, on 07 ianuarie 2018 - 22:35, said:

Golf sau Passat e cea mai buna alegere.
Nu e deloc rea nici Ocavia. A4 ar fi ceva de vis dar nu cred ca gasesti ceva in stare buna in bugetul tau.
Recomand o masina adusa din Germania si care nu a fost rulata in Romania.

Asta e raspuns standard pe orice topic ce cere o recomandare de masina in Romania? :))

 Doru_Neo, on 07 ianuarie 2018 - 08:08, said:

Sunt si eu in situatia asta ,,, Noul duster vs Vitara,  in proportie de 80% inclin spre Duster 4x4 1.5 DCI...
La Vitara si-au cam batut joc de calitatea materialelor
- bordul plastic care se zgarie ff usor
- tabla proasta - sunt posesori pe forum care spun cam de la o banala gheata marunta sau pietricica s-a indoit tabla
- plasticuri interioare foarte casante fara rezistenta - posesor pe forum care afirma ca un element din pastic care sustine tablia spate efectiv s-a rupt de la frig
- lipsesc contra aripile fata - am vazut cum singurul element de caroserie care despart motorul de exteriorul masinii este aripa - efectiv se vede din interior spre exterior
printre imbinarea de la far si aripa, Carenajul de la roata este o bucata de plastic atat, daca se sparge, toata mizeria ajunge la motor.
- portierele nu se inchid cum ar trebui la fel si haionul
- parbriz de calitate proasta
Pacat de masina, motoare bune insa calitatea materialelor in rest lasa de dorit

La noul Duster am sesizat o calitate net superioara a materialelor
-bord, plasticuri interioare de buna calitate mai prietenoase la atingere nu atat de casante
- portierele se inchid bine si usor uimitor chiar, nu ma asteptat (aproape nici nu se aude)
- tabla pare mai rezistenta fata de vitara portiera nu suna a gol ca la Vitara la fel si capota motor
- are contra aripi
- Loc pentru pasageri spate mai mare, volum portbagaj superior
- unghiul de atac un mare plus la fel si garda la sol

Cel mai bine ar fi sa mergeti sa vedeti efectiv modelele.

Doar dintre astea doua poti alege? Asa cum s-a vorbit pana acum in topic, un Kuga poate fi o varianta interesanta, e o masina cinstita si nu extrem de scumpa daca nu ai nevoie de 4x4. Daca treci pe 4x4 ii mai sare pretul, peste Vitara, evident, dar nu absurd de mult.

Pe post de crossover, nu masina de teren "hard core" si Kadjar-ul e foarte ok, chiar si in varianta 4x2.

#212
Doru_Neo

Doru_Neo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.135
  • Înscris: 22.05.2005
Am nevoie de 4x4 iarna, iar in cazul asta,Ford kuga depaseste bugetul alocat. Noul Duster in configuratia COMFORT versiune 4x4, motor 1.5 DCI 110Cp, start-stop, scaune incalzite, senzori etc. costa 17600Eu.
Masina sh nu vreau, doar noua. La duster singurul minus vizibil pentru mine este capacul/usita rezervor care nu se incuie. Am vazut multe loganuri cu capacul dat peste cap.
De la reprezentanta mi-au recomandat sa astept lansarea programului Rabla moment in care vor fi reduceri la toata gama.
La programul rabla 2018 pentru a se incadra o masina va trebui sa aiba emisii de <120gr/km CO2,

Editat de Doru_Neo, 08 ianuarie 2018 - 05:56.


#213
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
Doar unitatile diesel de la Duster sunt compatibile cu noua norma, mi se pare o aberatie, nu CO2-ul este cel ce cauzeaza probleme, cu ceva verdeata si raze solare il elimini rapid.

#214
Doru_Neo

Doru_Neo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.135
  • Înscris: 22.05.2005
Clar o aberatie,spre exemplu Duster 4x4 cu 1.5 DCI de 110 depasteste norna pentru rabla 123 g/km, doar cele tractiune fata au 115g si se incadreaza.
La Vitara,doar cele cu cutie automata si tractiune fata cred ca se incadreaza.
Pana in 2020 vor sa introduca 98g/km

Editat de Doru_Neo, 08 ianuarie 2018 - 06:56.


#215
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
Daca vor sa "saboteze" producatorul national, s-o faca, dar sigur va fi trist, ori umbla si asta cu soft-uri si le-au "dres".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate