Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...
 Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 

Peugeot 206 2.0 HDI

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Vreau sa adun de la voi cateva impresii despre Peugeot 206, mai precis modelul cu motor de 2.0 HDI, adica Diesel Common rail.

Cum se comporta acesta (2.0 HDI)  fata de 1.4 HDI, daca nu cumva este prea greu si apasa prea puternic pe puntea fata generand un comportament subvirator al masinii, cum se simte la pedala, probleme daca sunt, bord in general, cum s-au pastrat materialele din compozitia scaunelor, acceleratii, instalatie electrica...orice...

Nu e interesant pentru mine motorul pe benzina, sau un alt model de masina.

Va astept.

Greets,
Speedo

#2
Mtz

Mtz

    Retired member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,545
  • Înscris: 01.12.2002
In legatura cu greutatea motorului 2.0 (care nu poate fi cu mult mai mare decat  cel de 1,4) nu cred ca sunt probleme, pentru ca o firma serioasa modifica si suspensia fata si in special arcurile.
Trebuie sa uitam de Daciile "cocosate" de fatza din cauza motoarelor diesel de VW montate pe ele. Romanu' punea doar motorul pentru ca la ansamblul de fatza nu avea optiuni mai bune, asa cum se putea pe spate cu arcuri de break sau mult mai bine, cu arcuri uzate de fatza care aveau taiate o spira jumate... ca sa nu mai zic ce acele "tampoane" facute la vulcanizare sau mai erau niste arcuri suplimentare mici si f. tari (parca erau de Tatra, nu mai stiu)

enjoy,

Mtz

#3
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Asa ceva am vrut sa-mi iau eu,dar de cand am vazut 307 m-am razgandit!Tot ce pot sa-ti spun despre 206 e ca nu prea ai loc in spate si demarajul mi s-a parut cam greoi!Am mers cu aceeasi vres de motor diesel!

#4
onyx

onyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 12.10.2002
Anul asta e posibil sa apara pe 206 motorul HDI 1.4l de 90 CP (cel de pe Citroen C3)

#5
dragos20

dragos20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 10.12.2002
recomand 206 !
o masina excelenta in toate versiunile de motorizare!
conduc si eu una!
pot sa iti spun ca dupa 1 an juma arata ca in ziua in care am luat-o!
nu s-a stricat , deteriorat sau desprins nimic!

#6
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Asa, ca tot ati adus vorba de Citroen cu 1.4HDI spam.spam de 90CP, cum se comporta Citroen C3 cu motorul asta?

Are cineva, a condus asa ceva?

Greets,
Speedo

#7
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Vreau o parere avizata. Chiar daca cei de la Eurial zic ca la Peugeot nu trebuie facut rodaj, totusi se merita condus mai cu finete o prima perioada, pana la 1000-2000Km?

Greets,
Speedo

#8
dragos20

dragos20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 10.12.2002
parerea mea e ca o masina trebuie intotdeauna condusa finutz daca vrei sa o ai buna!
cursele sunt pentru profesionisti!

si eu mi-am luat Peugeot-ul de la Eurial si nu mi-a trebuit nici un rodaj!
am mers pur si simplu normal cum am mers intotdeauna!

#9
ezekio

ezekio

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 07.01.2002

Quote

Originally posted by dragos20
parerea mea e ca o masina trebuie intotdeauna condusa finutz daca vrei sa o ai buna!
Depinde de masina  faza cu condusul finutz...
IO am avut pt. vreo 3 luni pe mana un VV Passat 2nd hand de prin 96-97 care inca se tinea bine si a facut fatza cu brio la un stil ff agresiv (tata) care a bagat piciorul in ea serios ca sa nu mai vb de faptul ca eu am invatzat sa "iau" virajul cu frana de mana pe ea... deci uzaj cu tona...
Anyway in general sunt si eu pt. condusu' finutz dar avand in vedere ca passatu' nu era al meu ...  :yeah baby

Quote


cursele sunt pentru profesionisti!
Te inteleg dar totusi dc zici ca ai un peugeut un viraj cu frana de mana n-ar strica asa ... de testare  :OK:

#10
AIWAMAN

AIWAMAN

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 4,532
  • Înscris: 26.11.2001
Dar un 406 coupe Speedo...nu ti-ar suride?

Attached Files



#11
bibicu

bibicu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,341
  • Înscris: 28.11.2001
Speedo >> daca ai banii, go for it!

Pe aici vad enorm de multe 206 si cam toate sint hdi. Si merg de rup... :)

#12
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Masina nu-i a mea, dar am mers cu ea Sambata, asa putin pana la Ploiesti si back.
E un 2.0 HDI, super, se simte forta motorului si la 90Km/h daca o calci te baga in scaun, mare lucru motorul asta Diesel de 2.0.
Totusi se aude, nu toarce ca o "benzinica" clasica, also odata urcat in ture, peste 2.000, nu mai percepi diferenta. Se simte bine si la 3.000-3.500. Misto de tot!
Consum instantaneu, de la 0.9l la deceleratii si frana de motor, pana la 6.5l la acceleratii, mediu 4.7-5.6.

Greets,
Speedo

#13
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Da si un 406 sedan(normal) mi-ar place...mai ales ca varianta tdi(parca 1.9) a ajuns la 12500 de euroi!

#14
kinezu

kinezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 28.11.2001
Ford Fiesta sau Fusion 2.0 TDci - acelasi motor ca al celor de la PSA deoarece l-au co-developat!

#15
dragos20

dragos20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 10.12.2002
eu am 206 cc !
cand ma insor peste vreo un an ma gandesc sa-l vand sa mai sparg pusculitza si sa-mi iau un 406 coupe!
oricum Peugeot face cele mai sexy masini de pe piata!

cat despre viraje cu frana de mana imi pare mult prea rau de masina sa imi bat joc de ea!

Speedo ia-o ca e buna rau! nu o sa regreti! daca ai bani ia-ti 406 coupe si o sa te invidieze toata lumea!

#16
DrFan

DrFan

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 28.02.2002
ca sa fa ofticati un pik asha....
http://www.modifiedc...63&make=Peugeot
http://www.modifiedc...36&make=Peugeot

si una super BELEA....
http://www.modifiedc...27&make=Peugeot

#17
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Intrebare pentru cei care au Peugeot 206:
Se poate modifica taria pedalelor de ambreiaj si acceleratie, sau macar se poate modifica dozarea si cursa ambreiajului?

Greets,
Speedo

#18
lLIVIU

lLIVIU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 28.11.2001
speedo >> da, se poate. Recomandat le reprezentanta. Dar se poate si sa te obisnuiesti cu ele asa cum sint.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate