Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Problema connect box

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016
De 2 zile nu am internet iar ledurile de la modem nu stau aprinse, inafara de Wi-fi. Am dat la diagnosticare retea si imi spune ca " Conexiunea la internet nu functioneaza. Te rugam sa verifici cablul coaxial."

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Ai incercat sa-l opresti din buton (sa-l lasi cateva secunde) si sa-l repornesti? La TV ai semnal?

Am avut si eu 2 probleme similare: o data, la cateva zile dupa instalare, se desprinsese cablul (trasese cineva de el...) si nu mai aveam semnal deloc, iar a doua oara se desincronizase si l-am repornit.

#3
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016

 Pololica, on 21 august 2017 - 08:48, said:

Ai incercat sa-l opresti din buton (sa-l lasi cateva secunde) si sa-l repornesti? La TV ai semnal?

Am avut si eu 2 probleme similare: o data, la cateva zile dupa instalare, se desprinsese cablul (trasese cineva de el...) si nu mai aveam semnal deloc, iar a doua oara se desincronizase si l-am repornit.
Da, la TV am semnal. Deasemenea scrie si la internet ca se sincronizeaza upstream. Mersi de raspuns.

#4
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ai sunat la relatii clienti ?!
Sau si-a revenit?

#5
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016

 buyonevideo, on 21 august 2017 - 09:34, said:

Ai sunat la relatii clienti ?!
Sau si-a revenit?
Am sunat si mi-au spus ca semnalul nu este in parametrii. Vine maine o echipa.

#6
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Et voila, succesuri :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate