Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Real sau Fake?
Last Updated: Aug 06 2017 22:11, Started by
zyppster
, Jul 28 2017 11:33
·
0
#1
Posted 28 July 2017 - 11:33
Este un clip pe YouTube cu un inventator care foloseste apa drept combustibil. Masina merge cu apa! Este posibil asa ceva? Mai e un clip cu un inventator din anii '90 care se presupune ca a fost ucis dupa ce a facut publica inventia sa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ir5XgMiXlzM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pW0Fgr_AbeY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 28 July 2017 - 11:38
evident ca e posibil. primele motoare mergeau cu apa, abia mult mai tarziu s-a trecut de la motoarele cu aburi la cele cu benzina.
|
#3
Posted 28 July 2017 - 11:38
Mai demult era un clip de reclamă la Rompetrol în care unul se pişa în rezervor, pe aia ai crezut-o?
|
#4
Posted 28 July 2017 - 11:45
O ard baietii pe softpedia din 2008 cu tema asta https://forum.softpe...pt-combustibil/ . Daca le spui ceva sa incerci sa-i aduci cu picioarele pe pamint zici ca le-ai scuipat in cafea, ca ei mai au putin, putin, putintel si rezolva problemele energetice ale omenirii. Doar ca nu au gasit inca materialele potrivite, nu au gasit tot secretul ca sint bubulii care incearca sa suprime orice informatie despre asta, ca lumea se teme sa popularizeze astfel de descoperiri pentru ca vin industriasii peste ei (desi e plin de video-uri pe youtube), etc, etc.
|
#5
Posted 28 July 2017 - 11:46
Da ma, e posibil. Baga apa intr-un rezervor, prin electroliza apei se obtine hidrogen care e introdus in motor unde arde. Chestia e ca e tare nepractic (iti trebuie cantitati prea mari de apa) si oricum trebuie sa mai bagi in amestec si benzina.
N-a fost omorat nimeni, tehnologia e banala. |
#6
Posted 28 July 2017 - 11:49
Probabil e posibil sa descompui apa prin procese chimice. Dar un astfel de motor e ori prea scump, ori tehnologia mai are mult pana la maturitate.
Nu cred ca oamenii "din umbra" ar musamaliza asta, mai ales acum cand suntem pe cale sa epuizam combustibilii fosili iar intreaga planeta incearca sa-si reduca dependenta de petrol. Edited by Hider141, 28 July 2017 - 11:54. |
#7
Posted 28 July 2017 - 11:53
Ce anii 2008, sau '90 visati?
"Secretul" dateaza inca din sec. XV!!! Leonardo da Vinci este autorul/inventatorul. |
#8
Posted 28 July 2017 - 11:54
Primul de la noi din tara ce a folosit tehnologia hidrogenului a fost un bacauan, prin anul 2008.
|
#9
Posted 28 July 2017 - 11:55
motorul nu e scump, prin california exista masini si statii de incarcare cu hidrogen. in principiu sunt 2 probleme, prima e stocarea hidrogenului, ala e destul de periculos de manevrat si nu prea e nimeni incantat sa mearga cu bomba dupa el, si a doua e costul obtinerii hidrogenului.
|
#10
Posted 28 July 2017 - 11:57
|
#11
Posted 28 July 2017 - 12:08
Hider141, on 28 iulie 2017 - 11:49, said:
Probabil e posibil sa descompui apa prin procese chimice. Dar un astfel de motor e ori prea scump, ori tehnologia mai are mult pana la maturitate. Nu cred ca oamenii "din umbra" ar musamaliza asta, mai ales acum cand suntem pe cale sa epuizam combustibilii fosili iar intreaga planeta incearca sa-si reduca dependenta de petrol. |
#12
Posted 28 July 2017 - 12:36
#14
Posted 28 July 2017 - 13:20
Apa se poate descompune economic prin rezonanta moleculara la frecventa specifica apei.
Problemele sunt mai multe: - temperatura de ardere oxhidrica este necompatibila cu fiabilitatea motoarelor. Se poate dopa cu aburi si excedent de aer, dar scade randamentul in cazul asta... - daca se alimenteaza o pila de combustie care sa produca energie electrica (pt motor electric), membrana este f scumpa si cu fiabilitate limitata si pret mare si la schimbare. - este in continuare o tehnologie poluanta, deoarece se produce in continuare ozon la nivelul solului care este foarte cancerigen - este oxidat f. puternic, si are rol de protectie pt viata doar in stratosfera unde filtreaza o parte din radiatia UV, insa in biosfera este biocid - omoara viata. De asemenea se produc si NOXe, oxizi de azot adica, atat simpli cat si compusi daca apa este aditivata sau daca se foloseste si admisie de aer care contine azot in primul rand, apoi carbon, particule, praf, etc. Aditivarea e obligatorie pt electroliza care insa nu e economica. Daca separarea se face prin ruperea moleculelor la frecventa de rezonanta, atunci poate sa fie curata, dar raman in continuare problemele de mai sus legate de fiabilitate redusa, cost mare, si chiar daca se elimina si aerul complet tot se produce ozon cancerigen. Se pot pune catalizatoare care sa consume ozonul, dar ele vin cu alte costuri, sunt suntate si pacalite, etc. - nu in ultimul rand, exista interese financiare imense atat pt producatorii de petrol cat si pt state, tari, guverne, care multe isi bazeaza mare parte din economie fie pe accizele pe carburanti, fie pe exportul lor. Ultima problema care era foarte mare, se mai tempereza in ultima vrem pt ca se trece masiv pe automobile electrice, si decizia e luata la nivel inalt la scara globala. Inlocuirea parcului auto global cu automobile electrice este limitata si ea de: - capacitatea de productie instalata - care este insa in crestere exploziva, inclusiv in China, India, EU, SUA, etc. - costul mare al acumulatorilor cu o capacitate rezonabila, si de asemenea costul mare al electronicii de mare putere care controleaza frecventa cu drivere electronice de mare putere. Tesla are peste 400 V @ peste 1750 A, plus pierderi. Alte masini lucreaza cu tensiune mai mica dar au poate amperaj si mai mare... Altele la 500+-700 -800 V Un automobil electric cu performante mai putin extreme, ceva mai comun dar decent, sa zicem 130 KW, la 400 V tot are nevoie sa tina fiabil 325 A... Chiar si la 70 KW la 400 V are nevoie de 175 A si de electronica de putere care sa suporte acest curent la tensiune destul de mare. Multi nu realizeaza, dar electronica de mare putere, nici nu mai zic de drivere electronice pt control in frecventa la motoare brushless, este foarte iesita din comun si are costuri serioase. Acolo e o electronica mai sofisticata decat la hidrocentrale. Driverele electronice sunt nesimtit de scumpe si pt 18V @ 22 A si inca fara specificatii de a rezista fiabil la utilizare continua indelungata. Daca vrei sa cresti tensiunea la 400 - 800 V si curent de sute sau mii de A, si inca fiabil la utilizare continua, deja e SF asa ceva la un pret accesibil. Inca e SF si un cost redus pt acumulatori de 100 KW, dar pt electronica necesara. Edited by loock, 28 July 2017 - 13:46. |
#15
Posted 28 July 2017 - 13:55
Din cauza asta nu o sa vedem prea curand automobile electrice ieftine.
Tesla are peste 8000 de celule, si sunt niste modele care nu sunt disponibile pe piata, asa ca pretul nici nu poate fi usor evaluat pe celula. Are celule de 4Ah, poate si mai mari de 4 pt ca a trecut recent la un format mai mare. Pe piata sunt dispnibile celule industriale 18650 doar pana la 3Ah. Industrial insemnand ca permit tragerea unui curent de 15-25 A pe celula, si nu cativa amperi ca la celulele uzuale. Un acumulator 18650 industrial de 3Ah - care sunt cei mai mari disponibili comercial, costa pe la 50-75 lei bucata, si Tesla are de 4Ah... Makita, Bosch, Hilti, Milwaukee, Festool si toti care mai fac scule industriale cu acumulatori la zi, de abea au trecut la celule de 3Ah ( 3 Ah pe celula), si inca doar la o mica parte din acumulatorii livrati. Iar celulele cu litiu uzuale, 18650 si de alte feluri, care se pot cumopara cu 23-50 lei buc., nu au nici o treaba cu cele industriale, diferenta de performanta fiind catastrofal de mare. Am verifcat si se pare ca foarte recent (practic vorbim de niste zile) deja a scazut semnificativ pretul la acumulatorii cu litiu, inclusiv la celule industriale care suporta sa tragi 20A. Dar 18650 se gasesc doar LG de 3Ah care suporta 20A. Insa semnificativ inseamna 29 lei bucata, sau 24 daca iei cantitate mare. Si nu sunt de 4Ah, doar de 3. Si 24 lei x 8000 ++ celule.... Edited by loock, 28 July 2017 - 14:09. |
|
#16
Posted 28 July 2017 - 14:07
Daca stai sa te gandesti ca bomba cu hidrogen este mai TARE ca bomba atomica si ca din tabelu lu' Mendeleev EXISTA niste elemente care INTENTIONAT lipsesc de acolo NEDESCOPERINDU-SE iti dai seama ca raspunsul este DA
|
#17
Posted 28 July 2017 - 14:37
Orice masina merge cu apa, daca esti dispus sa o impingi din spate...
|
#18
Posted 28 July 2017 - 14:53
ioppo, on 28 iulie 2017 - 12:08, said:
Nu se va epuiza nimic. Petrolul se creaza constant. De cate zeci de ani se tot ameninta cu marota asta ca se va epuiza si etc etc etc. Oricum, din ce am vazut, chiar daca rezervele de petrol sunt infinite la un moment dat va deveni asa de dificil si scump de extras incat va fi mai profitabil sa trecem la altceva. Edited by Hider141, 28 July 2017 - 14:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users