KAON NA 1600HD - probleme software update
Ultima postare: iul 06 2017 11:02, Inițiat de
axely2k13
, iul 05 2017 09:53
·
0
#1
Publicat: 05 iulie 2017 - 09:53
Buna Ziua
Detin un KAON NA 1600HD am incercat sa fac un soft update "manual" ca sa zic asa....deorece tot imi dadea "Esuare actualizare Software Error Code :#7" si nu puteam face nimic..... si acum imi apare chestia care se poate vedea in imaginea atasata dupa care chiar ca nu mai pot face absolut nimic Mentionez ca am incercat cu cablurile in el fara cabluri absolut nimic Ma poate ajuta cineva??? Multumesc pentru intalegere!!! Si-a revenit intre timp...dar din nou la eroare initiala "Esuare actualizare software Nou ErrorCode:#7" Daca dau Ok si dupa Exit sta cateva secunde pe Tvr1 dupa care revine la ecranul asta Fișiere atașateEditat de axely2k13, 05 iulie 2017 - 10:06. |
#4
Publicat: 05 iulie 2017 - 10:24
Poate găseşti ceva aici:
https://opify.net/de...rezentare_meniu sau caută -l pe digi helper aici pe forum. |
#7
Publicat: 05 iulie 2017 - 11:34
Lasa-l asa si nu te mai "juca" cu updateurile de soft. Trebuie sa vina titularul contractului, sa-l duca la tehnicul lor si sa-i dea unul la schimb. Ai avut noroc ca acel soft (firmware) are in el un fel de back-up pentru... "idiotii" care-si baga nasu aiurea unde nu se pricep
Editat de megafanro, 06 iulie 2017 - 01:28. |
#8
Publicat: 05 iulie 2017 - 12:12
axely2k13, pe 05 iulie 2017 - 10:47, a scris:
stau in chirie...propietarul nu este in tara Cum umbli la ceva care nu este proprietatea ta si mai mult , titularul de contract raspunde de el . Doar daca duci modemul rds fara capac la sediu sa-l predai te taxeaza cu 70 lei .Bucura-l pe om pe cand vine acasa , mai un kaon, mai o baterie, motorul la frigider, convorbiri de 2000Eu + si altele... |
#9
Publicat: 05 iulie 2017 - 12:25
bogdan181180, pe 05 iulie 2017 - 11:34, a scris:
Lasa-l asa si nu te mai "juca" cu updateurile de soft. Trebuie sa vina titularu contractului, sa-l duca la tehnicul lor si sa-i dea unu la schimb. Ai avut noroc ca acel soft (firmware) are in el un fel de back-up pentru... "idiotii" care-si baga nasu aiurea unde nu se pricep ldpe, pe 05 iulie 2017 - 12:12, a scris:
Fain chirias ... Cum umbli la ceva care nu este proprietatea ta si mai mult , titularul de contract raspunde de el . Doar daca duci modemul rds fara capac la sediu sa-l predai te taxeaza cu 70 lei .Bucura-l pe om pe cand vine acasa , mai un kaon, mai o baterie, motorul la frigider, convorbiri de 2000Eu + si altele... Sunteti chiori? Nu auziti ca omu nu se poate folosi de decodor pentru ca il baga in mesajul ala de mai sus cu "Esuare actualizare software nou", iar el incearca sa-l actualizeze manual ca sa poata vedea posturile TV?! |
#11
Publicat: 05 iulie 2017 - 13:47
Rescrierea de soft la orice decodor fie el hd sau sd se face prin mufa lan.
Trebuie intrat la producator si cerut ce ai nevoie, imperechierea cu cartela e mai greu de realizat dar exista cine se ocupa de asa ceva . Pare simplu dar nu e - doar la ei la service . Ceva asemanator [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zS6EM4vpOak?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de ldpe, 05 iulie 2017 - 13:47. |
#14
Publicat: 05 iulie 2017 - 18:41
Am sunat la RDS...le-am explicat situatia frumos...au zis ca e de la TV-ul meu ca ei nu au eroare 7....deci e de la televizorul meu...sa-i fac eu update...le explic ca nu este smart TV si asa mai departe este doar un LCD vechi....nu exista sa-i fac update.....INCREDIBIL!!!!
|
#18
Publicat: 06 iulie 2017 - 09:02
AM incercat nu merge nici asa....oricam cand dau drumu la decodor intra direct in meniu de actualizare soft....orice buton apas nu se intampla nimic....ca sa pot intra in meniul decodorului trebuie sa scot cablu TV din el si cardu....si orice satari as face dupa ce bag cablu si cardu...la fel.... dar multumesc pentru sfat....
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi