Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema cu aerul conditionat la Opel Astra H
Last Updated: Jun 21 2017 19:43, Started by
Swerige
, Jun 14 2017 08:59
·
0
#1
Posted 14 June 2017 - 08:59
Buna ziua!
Detin o masina Opel Astra H 1.7 cdti din 2005 cumparata second hand. Inca de la achizitie AC nu a functionat in parametrii. Anul trecut am mers la verificare unde mi-a facut vidare + completare agent frigorific dar nu a functionat decat pentru cateva zile. Aparatul nu arata ca exista pierderi in instalatie din spusele tipului. Zilele acestea cand am pornit AC am constat ca nu cupleaza compresorul. Pe tester arata presiunea de 265 KPa (2.65 Bar). Cat trebuie sa fie presiunea normala? Am inteles ca o metoda buna de a depista eventualele pierderi ar fi introducerea unei substante de contrast. Astept sfaturile dumneavoastra. Edited by Swerige, 14 June 2017 - 09:02. |
#2
Posted 14 June 2017 - 09:29
Substanta de contrast trebuia sa-ti fi bagat ala la verificare.
|
#3
Posted 14 June 2017 - 09:54
Mergi la un service specializat ce are dotarile necesare. Nu faci nimic acasa cu o butelie de freon doar.
Trebuie introdus si ulei pt ungere. |
#4
Posted 14 June 2017 - 10:02
ti-a bagat substanta dinaia verde si a vazut ca nu are scurgeri? la aia trebuie sa te uiti cu masinia ridicata
daca e compresorul , e mai nasol ca ala e vreo 150-200 de euro |
#5
Posted 14 June 2017 - 10:18
Nu mi-a verificat cu substanța de contrast. Deci aparatul care face vid nu detectează eventualele pierderi mici? Dacă nu are freon suficient compresorul nu pleacă? Am auzit ca se defectează des și condensorul. Măcar să pricep cum se efectuează o verificare corecta referitor la problema aceasta.
Edited by Swerige, 14 June 2017 - 10:22. |
#6
Posted 14 June 2017 - 10:30
Swerige, on 14 iunie 2017 - 08:59, said:
Buna ziua! Detin o masina Opel Astra H 1.7 cdti din 2005 cumparata second hand. Inca de la achizitie AC nu a functionat in parametrii. Anul trecut am mers la verificare unde mi-a facut vidare + completare agent frigorific dar nu a functionat decat pentru cateva zile. Aparatul nu arata ca exista pierderi in instalatie din spusele tipului. Zilele acestea cand am pornit AC am constat ca nu cupleaza compresorul. Pe tester arata presiunea de 265 KPa (2.65 Bar). Cat trebuie sa fie presiunea normala? Am inteles ca o metoda buna de a depista eventualele pierderi ar fi introducerea unei substante de contrast. Astept sfaturile dumneavoastra. Cu aerul oprit minim 5-6 bari. Inseamna ca a pierdut aproape tot gazul. Substanta de contrast se introduce la incarcarea instalatiei si se pot vedea pierderile cu ochelari speciali. |
#7
Posted 14 June 2017 - 16:03
Am trecut si eu prin asta acum 3 ani, tot cu un Astra H.
Ai zis ca nu porneste compresorul. Daca nu ai freon atunci nu va porni. Fa incarcare cu freon si vezi daca porneste. Daca tot nu atunci trebuie dat jos. Mecanicul meu s-a uitat la fulie si a mea era compromisa. A incercat sa-l repare si a reusit dar scotea scantei fulia care a pus-o el si mi-am bagat picioarele si m-am pus pe cautat compresor nou. Ai prins cea mai nasoala perioada. In dezmembrari iti vor cere absurd de mult pentru ca e vara. Mie imi cereau 800-900 de lei. Am preferat sa-mi iau nou, am dat parca ~1100 lei cu compresorul vechi la schimb. Spor! |
#8
Posted 17 June 2017 - 11:59
Dupa o verificare amanuntita cu substanta de contrast sper ca s-a detectat eventuala pierdere de freon la garnitura dintre doua conducte amplasata sub filtrul de aer. In momentul de fata pe tester arata Presiune AC oprit 960 KPa(9.6 Bar) / Presiune AC pornit peste 1200 KPa (12 Bar). Am atasat cateva imagini sugestive.
Attached FilesEdited by Swerige, 17 June 2017 - 12:00. |
#9
Posted 21 June 2017 - 13:17
Revin cu alte nelamuriri.
Care sunt cauzele functionarii ineficiente a sistemului AC? Depinde randamentul de a raci aerul de temperatura exterioara sau pozitia autovehiculului (in mers/stationare)? Unde se afla amplasat senzorul de presiune AC? Edited by Swerige, 21 June 2017 - 13:19. |
#10
Posted 21 June 2017 - 15:48
In stationare baga mai slab putin dar totusi baga destul de bine. In mers nu prea trebuie sa fie diferente in functie de viteza. De obicei cand nu baga destul de rece e din cauza ca nu are suficient freon. Are destul cat sa fie pestepresiunea minima de la care nu mai cupleaza compresorul dar daca e aproape de minim atunci cand e foarte cald afara nu o sa prea faca fata.
|
|
#11
Posted 21 June 2017 - 18:08
Unde gasesc ce valori ale presiunii sunt necesare pentru functionarea optima a acestei instalatii?
Stiu ca instalatia trebuie incarcata astfel 500g de agent R134a + 120ml ulei Edited by Swerige, 21 June 2017 - 18:25. |
#12
Posted 21 June 2017 - 19:43
E simplu. Videaza instalatia si baga 50o g agent de racire si 120 ml ulei si presiunea e buna
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users