Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Golf 4 1.9TDI probleme pornire si ESP dupa spalare
Last Updated: May 20 2017 17:01, Started by
Dan-Oltean
, May 19 2017 20:39
·
0
#1
Posted 19 May 2017 - 20:39
Buna ziua. Am tot asteptat zicand ca o fi din cauza frigului, dar cand vad ca s-a incalzit si problema nu dispare...ma nenoroceste. Ca sa trec la subiect, am un Golf 4 1.9 TDI 101cp din 2003. Problema e asa: Dupa fiecare spalare (indiferent ca e la spalatorie sau acasa cu furtunul), pornirea motorului e foarte greoaie. Mai exact trebuie sa dau la automat cateva secunde buna pana sa porneasca motorul. Chestia asta se intampla repetat de catvea ori dupa fiecare spalare. Pe langa asta, concomitent cu pornirea greoaie, Esp-ul ramane dezactivat(martorul aprins in bord) si nu reactioneaza in nici un fel la apasarea butonului. Dupa oprirea si repornirea motorului, uneori martorul se stinge, alteori inca ramane aprins. Aceste doua probleme le intampin la fiecare pornire a motorului in primi 40-50 de km dupa fiecare spalare(aproximativ) Ideea mea este ca ajunge apa undeva...dar unde.. Ce parere aveti? Ce ar trebui sa am in vedere sa verific? A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc anticipat! |
#3
Posted 19 May 2017 - 20:53
Mecanic?
Diagnoza? Daca nu spui nimic din ce ai facut pana acum in atatea luni... greu |
#4
Posted 20 May 2017 - 07:43
Pai a spus in primul post ce a facut atatea luni:
Dan-Oltean, on 19 mai 2017 - 20:39, said:
Am tot asteptat zicand ca o fi din cauza frigului Acum serios: daca ai problema numai dupa ce ai spalat masina, iar dupa ce umbli cu ea problema dispare, inseamna ca-ti intra apa undeva unde nu ar trebui. Motorul incalzindu-se, temperatura in compartimentul motor urca si foarte probabil apa/umezeala se evapora, ceea ce face ca problema ta sa dispara si sa poti porni normal. Ai problema asta si cand ploua sau doar cand o speli? Ce poti face: - data viitoare cand speli masina nu mai baga jetul puternic in grila fata si sub masina. Ai scut la motor? Daca nu ai si bagi jetul de apa pe dedesubt, te-ai scos. In zona grilei ai palnia de la admisie (stiu, nu e limbaj de specialitate, dar e mai usor de priceput) si daca bagi apa in admisie iar te-ai scos. - verifica dupa spalare pe unde s-a infiltrat apa si urmareste ce componente s-au umezit. Poate iti ajunge cumva apa pe la starter, bujii, etc, componente implicate direct in pornire - fa o diagnoza si vezi ce-ti spune despre senzorul de rotatii/turatii. E posibil ca ala sa-ti faca toate problemele, a patit-o un prieten si avea exact aceleasi simptome: pornire greoaie in anumite momente si martor ESP aprins. |
#5
Posted 20 May 2017 - 12:43
Am observat problema si dupa ultima ploaie, ce-i drept pornirea a fost ceva mai ok decat dupa spalare, dar totusi nu normala.
|
#6
Posted 20 May 2017 - 13:40
Bun, vezi unde si pe unde ti se infiltreaza apa. Asigura-te ca traseele de evacuare a apei sunt curate, sa n-ai frunze sau alte mizerii in ele.
|
#7
Posted 20 May 2017 - 17:01
Am curatat cu aproximativ 3 saptamani in urma jgheaburile. Intr-adevar erau pline de frunze si praf/nisip. De atunci am spalat-o o data si tot de atunci s-a intamplat si chestia cu ploaia, avand aceeasi problema cu pornirea la ambele evenimente, dar si cu esp-ul in cazul spalarii. Sub motor am scut de plastic si nu obisnuiesc oricum sa bag jetul sub masina
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users