Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Flota lui Robert
Last Updated: Dec 14 2022 08:18, Started by
Tront
, Feb 20 2017 18:41
·
0
#1
Posted 20 February 2017 - 18:41
Va salut.
Numele meu este Robert. Dupa jurnalul cu Tigra , am hotarat sa tin un jurnal, pentru masinile familiei ( 3 membrii = 3 masini ). Prefer sa tin un jurnal pentru toate ( sper sa nu fie prea zapacit ) decat un jurnal pentru fiecare. Nu avem cine stie ce masini, dar nu ne dezamagesc si suntem extrem de multumiti de ele. Incep cu masina mea. Am un Polo, fabricat la sfarsitul lui 2004, in acte trecut 2005. Are motorul de 1.2 in 3 pistoane de 64 cp ( in acte este trecut cel de 55 cp, a fost schimbat in Romania, dupa ce cureaua de distributie s a rupt ). Are 192.500 km acum in bord. Kilometrajul a fost setat conform cu cel al motorului nou, masina ( caroseria ) are ~140.000 km. Pretul a fost foarte mic, diferenta a fost mica de la Tigra. Dar, motorul este foarte ok, are ambreiaj, distributie schimbate cu factura cu putin timp inainte de achizitie. De ce am ales Polo? Nu stiu, dar pe parcurs am ajuns sa ma indragostesc de el. Nu e el puternic, nu e aratos, dar se conduce atat de frumos masina asta si dupa 2-3 ore in aglomeratie in Bucuresti, ajung super relaxat ( directie usoara, pedale foarte usoare/comode ). Probabil pretul a fost criteriul pentru care am cumparat masina, urmand sa ma decid daca o tin/vand. Dar o tin, am inmatriculat o ( maine ies numerele ). Ce am facut la el: Ulei + filtre + inmatriculare + siguranta ABS. Ce am de facut: Pierde lichid de parbriz pe la o garnitura, trebuie rezolvata. Sonda lambda. Geometria - a fost schimbat un pivot ( daca am inteles bine ) pe fata si trage usor dreapta. Nu e de schimbat nimic la masina, am verificat atent la 2 mecanici fiecare punct din masina ( pretul mic, a avut niste semne de intrebare pentru mine ). Cauciucuri de vara prin martie daca e ok vremea. Poze: 16117610_1283051548407916_2086665073_n.jpg 130.76K 343 downloads 16880134_1315381311841606_1052189117_o.jpg 217.54K 376 downloads Masina de concedii/ masina mamei/ masina de rezerva, Renault Megane 1, 1.6 16v Am cumparat in 2010 masina de la un cunoscut, o stiam de noua, avea 39.000 km. Acum are 161.000 km masina. Recent, am fost cu ea in Olanda ( ~5500 km ) si avem incredere sa mergem oriunde cu aceasta masina. Acesta este al4lea Renault Megane pe care il avem ( am avut 4 Megane 1 si un Megane 2 ). Costurile de intretinere sunt ok, masina de noua a vazut doar reprezentanta Renault ( Serus ). Ce e de facut la ea? - In Cehia, a hotarat pompa de ABS sa cedeze, fix cand ramasesem blocati pe autostrada, pentru 6 ore. A mai fost schimbata in 2010, cu una din dezmebrari. - Dupa drumul de Olanda, discurile de frana sunt ovalizate. Probabil pentru ca in Germania am mers 170 km/h constant + 3 varfuri la 195 km/h( ploaie + cateva frane + discurile cu 40k km ), ( la intoarcere ),pentru ca am facut Amsterdam> Bucuresti dintr-o bucata ( 2 soferi ). - Scaunul de la pasager, e rupta nitel perna dinspre bord. - Far matuit, schimbat in urma unui accident ( polish ). - Cumparat kit de reparatie pentru macaraua de la sofer care a cedat in urma cu 2 ani. - Parbriz Cam atat e de facut la ea. Poze: 16832741_1315381268508277_971350119_o.jpg 174.18K 338 downloads 16832885_1315381308508273_1396960025_o.jpg 105.86K 226 downloads 16833054_1315381305174940_695206143_o.jpg 132.6K 206 downloads 16833462_1315381291841608_1317017703_o.jpg 64.69K 176 downloads 16833515_1315381295174941_449914882_o.jpg 89.73K 181 downloads 16880309_1315381265174944_972816724_o.jpg 149.54K 210 downloads 16910836_1315381288508275_959373318_o.jpg 138.51K 243 downloads Si ultima, masina lui tata ( dar trag si eu de ea, pentru consumul mic ), Un Renault Megane 1.9 dTI, ( 2001 ) 98 cp cu 320.000 + km in bord, masina care a fost de firma, care a tras toata lumea de ea. Masina care refuza moartea. Acesta este Megane-ul cu numarul 5 din familia noastra. Masina asta a fost neglijata, si la condus dar si la intretinere. Masina a mers/merge des prin tara si nu a ramas niciodata in drum. Desi e veche, a fost neingrijita, nu a dezamagit niciodata. Ce e de facut la ea? - Turbina ( arunca ulei ). - Usile de la sofer si pasager stanga nu se mai deschid deloc. - Contactul, ramane pe faza in care invarte, trebuie rasucit inapoi manual. - Amortizoarele spate, de la greutate/carat sunt varza ( constant se cara cu ea 700-800 kg ). Probabil nici nu o sa mai investim in ea, a cam venit timpul ei. Probabil o sa mai tragem de ea, pana cedeaza definitiv si o vom pastra pentru diferite piese. Poze: 16880201_1315381321841605_1666267382_o.jpg 216.53K 262 downloads 16880202_1315381315174939_1657736000_o.jpg 239.4K 259 downloads Sper ca nu deranjeaza jurnalul meu pe nimeni. Stiu ca nu sunt cine stie ce masini, dar poate sunt 1-2 interesati pe aici. Daca aveti intrebari/nelamuriri, le astept cu placere. |
#3
Posted 20 February 2017 - 19:08
Cum ai facut poza de la parlament sau casa poporului? E in spatele cladirii, in incinta? Ai acces acolo?
|
#4
Posted 20 February 2017 - 19:12
Nu stiu exact cum e cu parcatul acolo, eu am intrat acolo pentru ca urmeaza sa organizez acolo un eveniment in Mai si am fost sa vad cum arata salonul si am fost bagat de cineva acolo.
|
#5
Posted 09 March 2017 - 16:44
Incep monologul.
- Megane-ul diesel ( gri ) a ramas fara lichid de frana. Stiu ca a fost schimbat lichidul de frana si cilindrii ( daca am inteles bine ). Usa de la sofer, refuza sa se mai deschida. Inca nitel si trece pe linia moarta. O sa mai fie doar de carat si donat piese pe megane-ul benzinar. - Megane-ul benzinar, i s a rupt un arc, paguba de 500 ron + aruncat un cauciuc la gunoi. Am schimbat set arcurile pe fata. Urmeaza ( sper ca saptamana asta ) sa ii schimb pompa de ABS, pentru ca e stricata ( s a stricat prin Cehia ). - Polo: De cand l-am luat, tragea dreapta. Nu era nimic de schimbat cand am luat masina. Cand am reusit sa ajung sa fac geometria, pivotul pe dreapta avea joc. Capetele de bara nu mai aveau cauciucul de protectie si incepeau si ele sa dea semne de schimbat. Asa ca 300 ron mai tarziu, am schimbat capetele de bara si pivotul pe dreapta. Dupa am facut geometria, dar tot tragea dreapta. 2 geometrii mai tarziu, problema a fost din roti. Urmeaza sa ii cumpar zilele astea cauciucuri de vara. Km: aproape 194.000. la 192.900 am schimbat piesele respective. Evident, ca prin parcare am gasit aripa infundata. Consumul: cam pe la 9% in Bucuresti. Extern pare sa fie 6.5-7. Va las poze cu masinile, cainele, cadourile de 8 martie si intalnirea cu fosta . Attached Files |
#6
Posted 10 March 2017 - 08:58
Acelasi motor de 1.2 de 64cp il am si eu pe Ibiza si tot 200k km are, din pacate isi arata varsta si usor usor incep sa pice chestii. Ai grija la pompa de servo, sa verifici daca are scurgeri, e foarte scumpa de schimbat (mai ales daca e varianta KOYO). In rest drumuri bune sa ai !
|
#7
Posted 10 March 2017 - 09:25
Cat consuma 1.2-ul in Bucuresti?
Am un coleg tot cu polo 1.2 si se plange ca are consum de 12. Mi-e greu sa cred ca ia asa mult. |
#8
Posted 10 March 2017 - 10:09
In Bucuresti consumul tine mai mult de orele la care circuli si de talpa, decat de motor!
Edited by DannyMC, 10 March 2017 - 10:10. |
#10
Posted 10 March 2017 - 18:05
CoBr4, on 10 martie 2017 - 08:58, said:
Acelasi motor de 1.2 de 64cp il am si eu pe Ibiza si tot 200k km are, din pacate isi arata varsta si usor usor incep sa pice chestii. Ai grija la pompa de servo, sa verifici daca are scurgeri, e foarte scumpa de schimbat (mai ales daca e varianta KOYO). In rest drumuri bune sa ai ! Multumesc de urare, asemenea ! uhu10uhu, on 10 martie 2017 - 09:25, said:
Cat consuma 1.2-ul in Bucuresti? Am un coleg tot cu polo 1.2 si se plange ca are consum de 12. Mi-e greu sa cred ca ia asa mult. In general am cam 9%. Inainte, cand inca era stocata eroarea de la senzorul de temperatura, papa cam 10-10.5 in Bucuresti. Acum a scazut. Probabil daca schimb si Sonda Lambda o sa pape ceva mai putin. Ma enerveaza un lucru la Polo. E foarte * ciudat * sistemul * de liniute. Adica, rezervorul are 55 litrii ( parca ), ieri cand aproape intram pe rezerva, am bagat 31 de litrii, pe bord aparea ca am plinul facut. Daca ii bag 10 litrii cand intru pe rezerva, urca nitel sub jumatate. L-am intrebat si pe unchiul meu, tot cu Polo, si el se vaita de aceeasi chestie. Chiar asa prost sa fie gandit sistemul de ace? |
|
#11
Posted 12 March 2017 - 19:44
si eu ziceam ca scot cam mult 7.5% in Arad cu motor de 2.0.
Motorul asta de 1.2 e acelasi care e si pe Skoda Fabia 1? Legat de indicatorul de combustibil, la mai multe masini am observat ca imediat dupa ce alimentezi arata mai mult, dar daca mergi o distanta, se stabilizeaza. P.S.: de 45 ar trebui sa fie rezervorul parca. P.S. 2: sa le stapanesti sanatos! Edited by Galacticul, 12 March 2017 - 19:49. |
#13
Posted 13 March 2017 - 20:09
Galacticul, on 12 martie 2017 - 19:44, said:
si eu ziceam ca scot cam mult 7.5% in Arad cu motor de 2.0. Motorul asta de 1.2 e acelasi care e si pe Skoda Fabia 1? Legat de indicatorul de combustibil, la mai multe masini am observat ca imediat dupa ce alimentezi arata mai mult, dar daca mergi o distanta, se stabilizeaza. P.S.: de 45 ar trebui sa fie rezervorul parca. P.S. 2: sa le stapanesti sanatos! 52 de litrii parca tin minte ca scria in carte. O sa ma uit cand ajung la actele masinilor. La mine nu se stabilizeaza, cam ramane fix dupa ce alimentez. Dar e foarte haotic sistemul. Cum spuneam, inca nitel intram pe rezerva, bagat 31 de litrii, ajuns la Plin. Dupa ~250 km imi arata fix jumatate. Cealalta jumatate mai inseamna, cred ca ~100-150 km. O sa vad si revin cu update. Multumesc de urari, asemenea! Da, motorul este comun cu Fabia s.a.m.d. |
#15
Posted 16 March 2017 - 22:49
Cam asa arata rezervorul la Polo.
430 de km de cand am alimentat. Am intrat la fix 400 km pe rezerva, aproximativ cum eram inainte de alimentare. => 31 de litrii consumati pentru 400 km. => 7.75 consumul. Conditii de mers: Bucuresti, Ilfov ( dar pe o sosea foarte aglomerata ), alergat de 2 ori pana in limitare, sa * curat * motorul si am mers ieri sa ii testez limitele masinii, in afara drumului public. Sa o invat cum se comporta, cum reactioneaza. De la 120 in sus, e nitel cam zgomotoasa ( dau vina pe cauciucuri ). Mai tare de 125 in bord nu am avut curaj sa ii dau inca ( pe A1 ), primii km ). Cel mai bine se aseaza la 100 km/h. Ma batea un gand azi, ca tot trebuie sa cumpar cauciucuri de vara. Acum am 165/70/R14. Ma gandeam sa ii pun 185/60/R14 ( dimensiune trecuta in carte ). Dupa cunostintele mele de incepator, ar trebui sa castig nitel la stabilitate. Diferentele de costuri nu sunt asa mari intre cele 2 marimi. Am dreptate? Merita sa trec pe aceasta dimensiune? Attached Files |
|
#16
Posted 17 March 2017 - 06:32
La anvelope, ii pui ce scrie in carte. Aia de au omologat dimensiunile stiu ei ce stiu.
|
#17
Posted 17 March 2017 - 18:12
Am urmatoarele dimensiuni omologate.
155/80R13. 165/70R14 - ce am acum pe masina. 185/60R14 - Ce vreau sa pun, doar daca castig la stabilitate. 185/55R15. 195/50R15 205/45R16. Nu as pune niciodata dimensiuni neomologate. La Tigra, am omologat eu rotile pe 15 ORIGINALE, ca cei de la RAR au uitat, au omologat roti pe 14. In jante de aliaj nu investesc. Prea multe gropi ca sa merite . |
#18
Posted 17 March 2017 - 18:42
Cu 185 sigur castigi la stabilitate, dar pierzi la consum.Estimez cam 0,5l/100km ca va creste consumul.Nu am testat, dar cu siguranta creste.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users