Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 

Probleme motor VW LUPO

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
colto_maltese

colto_maltese

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 06.07.2011
Salutare! Acum cateva zile m-a lasat masina in drum (la propriu). Am dus-o la un mecanic electrician crezand ca are probleme cu electromotorul, dar acolo nu au gasit nimic si m-au trimis la un mecanic de motor. Din pacate, nu prea ma pricep mai deloc la mecanica si l-am dus la o 'recomandare' in care nu prea am incredere. Din acest motiv, sunt curios daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Ce s-a intamplat si care au fost simptomele? Dupa prima ninsoare, i-am dat drumul la motor (fara sa o scot din parcare) cam 20 min. Totul era ok. Dupa 48h i-am dat din nou drumul la motor si dupa 10 sec s-a aprins martorul de ulei in bord + a inceput sa tiuie. Am oprit motorul, am verificat uleiul si antigelul. Uleiul era unde trebuie iar antigelul (de iarna) era cu putin sub minim. I-am dat drumul la motor din nou dar de data aceasta nu s-a mai aprins matorulul in bord. In schimb motorul suna foarte sec. Nu stiu cum sa ii spun, dar parea un sunet metalic pe care nu l-am mai auzit. Am tinut-o asa inca 10 min, apoi am oprit-o. Dupa alte 2 zile, am zis sa merg cu ea prin oras sa "isi revina". Pe drum mi s-a aprins martorul de ulei, care a tiuit permanent, apoi la un moment dat (dupa ~20 min) s-a oprit motorul in mers. Am repornit-o si am mai mers inca 15 min, dupa care s-a oprit motorul de tot si am reusit din inertie sa parchez intr-o benzinarie. De atunci n-a mai pornit. Cand ii dau cheie, are un sunet ciudat, ca o invarteala incompleta in slow motion. So, ce credeti ca are masina?

#2
shmecherul

shmecherul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,868
  • Înscris: 22.11.2006
Motor gripat cum iti suna? Daca s-a aprins becul la ulei, nu mai pornesti masina pana nu lamuresti cauza. Altfel risti ca alerta sa fie reala, sa nu ai presiune de ulei si sa gripezi motorul. Ceea ce se pare ca s-a intamplat. Stii cum iesi cel mai ieftin? Cumperi alt motor, repararea astuia te costa mai mult.
Si apropo, tot ce ai spus mai sus nu are legatura cu electromotorul. El saracul ar invarti motorul, dar daca s-a gripat, blocat, nu mai poate. Ai incercat sa il invarti "la mana"?
Asta e martorul aprins? https://www.vezicatface.ro/img/Articole/presiune%20ulei.jpg

Edited by shmecherul, 19 January 2017 - 01:00.


#3
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postcolto_maltese, on 19 ianuarie 2017 - 00:23, said:

Salutare! Acum cateva zile m-a lasat masina in drum (la propriu). Am dus-o la un mecanic electrician crezand ca are probleme cu electromotorul, dar acolo nu au gasit nimic si m-au trimis la un mecanic de motor. Din pacate, nu prea ma pricep mai deloc la mecanica si l-am dus la o 'recomandare' in care nu prea am incredere. Din acest motiv, sunt curios daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Ce s-a intamplat si care au fost simptomele? Dupa prima ninsoare, i-am dat drumul la motor (fara sa o scot din parcare) cam 20 min. Totul era ok. Dupa 48h i-am dat din nou drumul la motor si dupa 10 sec s-a aprins martorul de ulei in bord..

Martorul de ulei fiind care.... cel galben cu pompa sau cel rosu cu termometru? Intreb ca sa fiu sigur...

#4
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Galben cu pompa - presiune ulei . Rosu cu termometru - temperatura antigel ( motor ) .

Daca a fost frig si eventual un ulei mai prost a paradit pompa si a ramas fara ungere . La cum vad ca le ai ( no ofense ) , esti convins ca avea ulei ?

#5
stone_crash_wolf

stone_crash_wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.04.2007
Ai invatat-o prin metoda grea, dureroasa. Pe viitor, atat timp cat are pistoane si este din metal, atunci cand vezi martor de ulei/apa, te opresti si daca nu reusesti sa intelegi problema, chiemi o platforma sa ti-o duca pana la service.  
In cazul tau probabil ca ti-a cedat pompa de ulei, aceasta n-a mai reusit sa mai plimbe uleiul prin motor, astfel ca ti-ai gripat motorul, sau in alte cuvinte, l-ai copt. Ca variante, iti convine sa-l schimbi direct sau...sa schimbi masina.
Felicitarile mele oricum, imi plac oamenii perseverenti, chiar daca in cazul tau trebuia totusi sa te lasi pagubas cu martorul ala aprins.  Defectele la masina nu se repara (de obicei) daca circuli cu masina.


Edit : si daca nu ti-a cedat pompa, probabil ca are teava si filtrul prin care aspira infundate.

Edited by stone_crash_wolf, 19 January 2017 - 02:03.


#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,894
  • Înscris: 25.01.2007
saraca masina, doamne, cat s-a mai chinuit sa te anunte ca e defecta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate