Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme motor VW LUPO
Last Updated: Jan 19 2017 08:31, Started by
colto_maltese
, Jan 19 2017 00:23
·
0
#1
Posted 19 January 2017 - 00:23
Salutare! Acum cateva zile m-a lasat masina in drum (la propriu). Am dus-o la un mecanic electrician crezand ca are probleme cu electromotorul, dar acolo nu au gasit nimic si m-au trimis la un mecanic de motor. Din pacate, nu prea ma pricep mai deloc la mecanica si l-am dus la o 'recomandare' in care nu prea am incredere. Din acest motiv, sunt curios daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Ce s-a intamplat si care au fost simptomele? Dupa prima ninsoare, i-am dat drumul la motor (fara sa o scot din parcare) cam 20 min. Totul era ok. Dupa 48h i-am dat din nou drumul la motor si dupa 10 sec s-a aprins martorul de ulei in bord + a inceput sa tiuie. Am oprit motorul, am verificat uleiul si antigelul. Uleiul era unde trebuie iar antigelul (de iarna) era cu putin sub minim. I-am dat drumul la motor din nou dar de data aceasta nu s-a mai aprins matorulul in bord. In schimb motorul suna foarte sec. Nu stiu cum sa ii spun, dar parea un sunet metalic pe care nu l-am mai auzit. Am tinut-o asa inca 10 min, apoi am oprit-o. Dupa alte 2 zile, am zis sa merg cu ea prin oras sa "isi revina". Pe drum mi s-a aprins martorul de ulei, care a tiuit permanent, apoi la un moment dat (dupa ~20 min) s-a oprit motorul in mers. Am repornit-o si am mai mers inca 15 min, dupa care s-a oprit motorul de tot si am reusit din inertie sa parchez intr-o benzinarie. De atunci n-a mai pornit. Cand ii dau cheie, are un sunet ciudat, ca o invarteala incompleta in slow motion. So, ce credeti ca are masina? |
#2
Posted 19 January 2017 - 00:38
Motor gripat cum iti suna? Daca s-a aprins becul la ulei, nu mai pornesti masina pana nu lamuresti cauza. Altfel risti ca alerta sa fie reala, sa nu ai presiune de ulei si sa gripezi motorul. Ceea ce se pare ca s-a intamplat. Stii cum iesi cel mai ieftin? Cumperi alt motor, repararea astuia te costa mai mult.
Si apropo, tot ce ai spus mai sus nu are legatura cu electromotorul. El saracul ar invarti motorul, dar daca s-a gripat, blocat, nu mai poate. Ai incercat sa il invarti "la mana"? Asta e martorul aprins? https://www.vezicatface.ro/img/Articole/presiune%20ulei.jpg Edited by shmecherul, 19 January 2017 - 01:00. |
#3
Posted 19 January 2017 - 00:41
colto_maltese, on 19 ianuarie 2017 - 00:23, said:
Salutare! Acum cateva zile m-a lasat masina in drum (la propriu). Am dus-o la un mecanic electrician crezand ca are probleme cu electromotorul, dar acolo nu au gasit nimic si m-au trimis la un mecanic de motor. Din pacate, nu prea ma pricep mai deloc la mecanica si l-am dus la o 'recomandare' in care nu prea am incredere. Din acest motiv, sunt curios daca ma puteti ajuta cu un sfat. Ce s-a intamplat si care au fost simptomele? Dupa prima ninsoare, i-am dat drumul la motor (fara sa o scot din parcare) cam 20 min. Totul era ok. Dupa 48h i-am dat din nou drumul la motor si dupa 10 sec s-a aprins martorul de ulei in bord.. Martorul de ulei fiind care.... cel galben cu pompa sau cel rosu cu termometru? Intreb ca sa fiu sigur... |
#4
Posted 19 January 2017 - 00:52
Galben cu pompa - presiune ulei . Rosu cu termometru - temperatura antigel ( motor ) .
Daca a fost frig si eventual un ulei mai prost a paradit pompa si a ramas fara ungere . La cum vad ca le ai ( no ofense ) , esti convins ca avea ulei ? |
#5
Posted 19 January 2017 - 02:02
Ai invatat-o prin metoda grea, dureroasa. Pe viitor, atat timp cat are pistoane si este din metal, atunci cand vezi martor de ulei/apa, te opresti si daca nu reusesti sa intelegi problema, chiemi o platforma sa ti-o duca pana la service.
In cazul tau probabil ca ti-a cedat pompa de ulei, aceasta n-a mai reusit sa mai plimbe uleiul prin motor, astfel ca ti-ai gripat motorul, sau in alte cuvinte, l-ai copt. Ca variante, iti convine sa-l schimbi direct sau...sa schimbi masina. Felicitarile mele oricum, imi plac oamenii perseverenti, chiar daca in cazul tau trebuia totusi sa te lasi pagubas cu martorul ala aprins. Defectele la masina nu se repara (de obicei) daca circuli cu masina. Edit : si daca nu ti-a cedat pompa, probabil ca are teava si filtrul prin care aspira infundate. Edited by stone_crash_wolf, 19 January 2017 - 02:03. |
#6
Posted 19 January 2017 - 08:31
saraca masina, doamne, cat s-a mai chinuit sa te anunte ca e defecta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users