Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Ultima postare: mai 21 2024 15:03, Inițiat de
emil_sv
, aug 25 2016 08:05
·
45
#2125
Publicat: 25 iulie 2017 - 16:20
valitudor, on 25 iulie 2017 - 12:23, said:
Am rugămintea să posteze cineva concluzia aia a OMS cum ca dieselul produce noxe cancerigene. Asta nu înseamnă că eu aș considera emisiile de diesel ca fiind sănătoase, dar la fel de nesănătoase sunt și cele de benzinar, sau monoxidul de carbon a devenit dintr-o dată gaz care întreține viața? E bine ca va mirați de spusele colegului JPelorat, însă spusele lui Mr. Ford sunt ok. După cate știu eu, OMS a inclus emisia de particule pe lista substanțelor care favorizează cancerul, nicidecum noxele. Dar o să-mi schimb opinia cand voi citi linkurile voastre. PS să "acceptam" Inuendo0, să acceptăm, nu adulăm. Acesta este cuvântul potrivit, pentru ca nimeni nu laudă motoarele convenționale, doar remarcam că încă mai au avantaje în fata celorlalte. Asta-l cautai ? pr213_E.pdf 185,78K 4 download-uri Nu-i vina OMS ca a trebuit sa vina scandalul dieselgate si ca in marile orase europene sa se semnaleze in 2016 concentratii mari de NO2, pentru ca lumea sa le bage in seama raportul facut inca din 2012. Acestea fiind spuse mai tin sa-ti amintesc ca facand versus cu emisiile benzinarelor esti cam offtopic aici. Poti deschide un topic separat pe aceasta tema. Insa stiu ca tu ai facut asta datorita stilului tau de a apara zeii tai, dieselul si grupul VAG (care sunt desul de legate intre ele), prin binecunoscuta-ti tactica : - si alte motorizari 'e proaste' deci sa lasam dieselul in pace, desi sunt diferente mari in felul cum afecteaza fiecare sanatatea. - si altii 'e la fel' de vinovati ca VW in scandalul emisiilor asa ca sa trecem peste, desi Ford sau producatorii japonezi si coreeni nu au conceput niciodata ca trebuie sa castigi cote de piata trisand si distorsionand regulile competitiei de piata. |
#2126
Publicat: 25 iulie 2017 - 19:41
Torquemada-666, on 25 iulie 2017 - 10:20, said:
http://m.automarket....ului-78635.html Noul SUV Mazda. Evident si cu motoare in varianta diesel(din alea date de unii disparute demult) "Japonezii au înaintat și o primă configurație: un diesel SkyActiv de 2.2 litri, asociat unei transmisii automate SkyActive Drive cu șase rapoarte." S-a intors lumea cu fundul in sus! |
#2127
Publicat: 25 iulie 2017 - 22:57
Ford3, on 25 iulie 2017 - 16:20, said: Mulțumesc dragă Ford, dar nu, nu asta căutăm. Concluzia aia o cunosc de mulți ani, nu te-aș fi întrebat pe tine de ea. Întrebam de un studiu al OMS care ar fi inclus emisia noxelor de diesel pe lista substanțelor cancerigene. Exact asta cerea și colegul JPelord. Pentru cineva absolut ignorant în ceea ce privește subiectul dezbătut, linkul tău ar putea părea potrivit, dar nu e, iar eu nu sunt prea ignorant. In link-ul tău este vorba de emisia de particule, iar diesel mai nou de euro 5 fără filtru de particule nu mai există. Colac peste pupăză, în link-ul ala se vorbește și de benzinare, iar azi benzinare cu filtru sunt aproape inexistente. Aștept studiul legat de NOXE, nu de particule. |
#2129
Publicat: 25 iulie 2017 - 23:56
Si daca stiai concluzia asta de ce ai mai cerut documentul ?
La tine exhaust inseamna particule ? LOL Tu nu esti ignorant ci doar cauti sa manipulezi. Stii foarte bine ca este vorba de NOx care este cancerigen si care bineinteles ca este cuprins in acele 'exhaust' impreuna cu restul particulelor, iar noile sisteme de limitare a acestuia s-au dovedit ineficiente (vezi scandalul dieselgate si depasirile de NO2 admise din marile orase europene). Stii totodata foarte bine ca benzinarele nu produc NOx decat in cantitati infime si asta il deosebeste fundamental de diesel, chiar daca si ele produc PM. Dar daca la diesel studiul spune clar : 'The Working Group found that diesel exhaust is a cause of lung cancer (sufficient evidence) and also noted a positive association (limited evidence) with an increased risk of bladder cancer (Group 1)' la benzinare spune : 'The Working Group concluded that gasoline exhaust was possibly carcinogenic to humans (Group 2B), a finding unchanged from the previous evaluation in 1989.' Deci nu mai cauta sa manipulezi asa cum am spus in postarea anterioara in stlul tau caracteristic ca si emisiile de la benzinare sunt la fel de rele cum sunt cele de la diesel vorbind de noxe si de particule de parca particulele nu sunt cuprinse in acele noxe. LOL Iar studiul de care vorbesc jurnalistii este acesta pe care ti l-am dat, numai ca ei au reincalzit ciorba dupa scandalul dieselgate. Sau te astepti ca OMS sa faca un studiu dupa fiecare inventie ineficienta in a opri emisiile de NOx, poate poate ii va absolvi pe mafiotii din cartel de orice vina ? |
#2131
Publicat: 26 iulie 2017 - 09:55
Ford3, on 25 iulie 2017 - 23:56, said:
Si daca stiai concluzia asta de ce ai mai cerut documentul ? La tine exhaust inseamna particule ? LOL Tu nu esti ignorant ci doar cauti sa manipulezi. Stii foarte bine ca este vorba de NOx care este cancerigen si care bineinteles ca este cuprins in acele 'exhaust' impreuna cu restul particulelor, iar noile sisteme de limitare a acestuia s-au dovedit ineficiente (vezi scandalul dieselgate si depasirile de NO2 admise din marile orase europene). O sa incerc sa-ti mai explic o data: Noxele reprezinta notiunea populara a oxizilor deazot, adica a monoxidului de azot si a dioxidului de azot. Acestea sunt gaze si nu pot fi neutralizate printr-un filtru, asa cum nu se poate separa hidrogenul din aer folosind un simplu filtru. Sunt necesare reactii chimice pentru neutralizarea "noxelor" cum se produc in catalizatoarele SCR, sau nerealizarea conditiilor de formare a noxelor,asa cum functioneaza EGR-u;. Benzinarele produc mult mai putine noxe decat dieselul, fara discutie. Eu iti ceream un document oficial prin care OMS a concluzinat ca noxele produse de diesel sunt cancerigene. Cel pe care l-ai postat tu se refera la particulele din gazul de esapament al dieselului. Acum ce sunt particulele: Sunt diferite fractiuni in suspensie care plutesc in gazul de esapament. Se datoreaza combustibilului nears, uzurii motoarelor, etc. Aceste particule sunt foarte usor de neutralizat folosindu-se filtre dedicate. Toate dieselurile incepand cu Euro 5 au filtre de particule. Legat de diferenta de incadrare a OMS a emisiilor de particule a dieselurilor vs benzinare, ea este foarte mica. pana in 2012 cand au emis acel raport (daca nu ma insel), dieselul era considerat tot prezumtiv cancerigen, la fel cum este si benzinara acum. Asadar, diferenta dintre ele este facuta doar de numarul de teste, ceea ce este si normal. Ambele sunt cancerigene, eu n-am niciun dubiu Ford3, on 24 iulie 2017 - 21:58, said:
Nu trebuia sa raspunzi inca de prima oara atata vreme cat tu confunzi scaderea in vanzari cu cotele de piata. Iti mai repet o data : o scadere in vanzari de 15% duce la o scadere de doar cateva procente a cotei de piata a dieselului. Pe masura ce insa cota de piata a dieselului va scadea, orice scaderi de asemenea anvergura in vanzari va duce si la scaderi mult mai mari ale cotei de piata a dieselului. Uite mai jos cotele de piata ale dieselului : Explicatia ta matematica este absolut ridicola. Explica-mi si mie cum o scadere a vanzarilor de 15% pe o piata in expansiune de 6%, cum a fost in Europa anul trecut, poate duce la o scadere a cotei de piata cu doar 2%. Este absurd, dovedesti ca nu stii ce vorbesti. |
#2132
Publicat: 26 iulie 2017 - 10:29
Marea Britanie va impune taxe mari pentru mașinile diesel până în 2020 și intenționează să interzică complet vânzarea de vehicule diesel și pe benzină în 2040.
http://www.automarke...zica-78675.html |
#2133
Publicat: 26 iulie 2017 - 15:31
valitudor, on 26 iulie 2017 - 09:55, said: Eu iti ceream un document oficial prin care OMS a concluzinat ca noxele produse de diesel sunt cancerigene. Cel pe care l-ai postat tu se refera la particulele din gazul de esapament al dieselului. Acela este documentul oficial, sau mai bine zis concluziile. Raportul oficial detaliat pe tipuri de noxe si particule nu-l vei gasi pe net. 'Exhaust' inseamna tot ce elimina esapamentul : - Noxe + particule la diesel - Particule la benzinare Diferenta dupa cum observi este facuta de acele noxe. Din cauza acelei diferente (noxe) s-a spus despre diesel ca este sigur cancerigen iar din cauza particulelor la benzina ca este posibil cancerigen. intre sigur si posibil este o mare diferenta asa ca nu mai cauta sa aduci in discutie acest versus cu benzina doar pentru a arata ca 'si ele e proaste' E vorba doar de a alege raul cel mai mic. Si asta pentru ca in timp ce in SUA exista deja din acest an doua EV long range incepand din acest an la preturi de pornire in jurul la 36k $, in Europa nu ai alternativa la motoarele ICE, actualele EV-uri fiind cel mult o gluma trista. |
#2134
Publicat: 26 iulie 2017 - 15:48
Lasati noxele in pace.
Eu mai ingrijorat sunt de asta, dar nimeni se face ca nu vede, desi nu e prima data. http://observator.tv...deo-218048.html Dumnezeu nu vrea sa avem aer curat, deci lasati noxele si discutiile total ibutile si fara puterea de a schimba ceva. Desi ne taiem toti copacii, ne ajura si Dumnezeu sa.i pierdem pe toti. Ce IAR s.a intamplat cu padurea, ar trebui sa ne dea de gandit. Tot o ardem deontolog si haștag pe noxe, dar concret va fi 0 acum si 0 si peste n ani. Mai bine facem o campanie de impadurire. Sau sa va intreb, care dintre voi a plantat un copac(brazi), asa cum am facut.o eu si cum am grija de ei. Concret legat de noxe, detin o padure, din care nu tai nimic, nici o creanga si nici nu dau altcuiva sa taie. Concret cine ce face dintre cei care posteaza. Concret, eu contribui la curatirea aerului. Si la mine in curte am brazi de 40 de ani vechime, tei de vreo 60 de ani (teiul lui Eminescu din Iasi e minciuna) si alti coniferi mai tineri, de care concret am grija, fiind o iaza de verdeata pt.pasari. Eu decat sa vad un copac taiat, mai bine vad un om cazut. Scuze de off topic. Sa revenim. http://m.automarket....rbon-78693.html "Mercedes va oferi sisteme micro-hibrid bazate pe motoare pe benzină și pachete electrice de 48 de volți, însă insistă că propulsia diesel poate contribui la reducerea emisiilor de dioxid de carbon." Editat de Torquemada-666, 26 iulie 2017 - 16:05. |
|
#2135
Publicat: 26 iulie 2017 - 16:44
Torquemada-666, on 26 iulie 2017 - 15:48, said: Sa revenim. http://m.automarket....rbon-78693.html "Mercedes va oferi sisteme micro-hibrid bazate pe motoare pe benzină și pachete electrice de 48 de volți, însă insistă că propulsia diesel poate contribui la reducerea emisiilor de dioxid de carbon." Dacă hibridele plug-in reprezintă un lucru de salutat având o autonomie de vreo 30 km in modul electric in mediul urban și ar mai reduce cu ceva poluarea din orașe, micro hibridele reprezintă doar praf in ochi, mai ales că vine din partea unui membru al cartelului. |
#2137
Publicat: 26 iulie 2017 - 17:30
Pentru că ai dreptate în chestia cu pădurile.
În ceea ce privește hibridele plug-in sunt de salutat deoarece noxele din orașe reprezintă principala problemă, deși și acolo dacă uiți să le încarci seara, a doua zi poluezi ca și o mașină normala. Micro hibridele însă reprezintă doar tactica cartelului de a arunca praf in ochii consumatorului, beneficiile in privința poluării fiind foarte greu de cuantificat spre deosebire de o hibridă. Practic acolo reduce poluarea doar sistemul start stop, adică efectul e aproape nul. E o păcăleala de marketing specifica doar cartelului, ei vrând să se împăuneze cu o denumire care nu are nici-o legătură cu scopul hibridelor |
#2139
Publicat: 26 iulie 2017 - 20:02
jericho, on 26 iulie 2017 - 10:29, said:
Marea Britanie va impune taxe mari pentru mașinile diesel până în 2020 și intenționează să interzică complet vânzarea de vehicule diesel și pe benzină în 2040. http://www.automarke...zica-78675.html De fapt treaba a fost impusa de justitie dupa ce activistii de mediu s-au plans de insuficienta masurilor luate de guvern dupa nenumarate plangeri ale lor. http://economie.hotn...a-dupa-2040.htm Sa fie intr-un ceas bun si poate e bine sa fie un exemplu demn de urmat si de miscarile ecologiste din Germania care acum pot vedea cum guvernele au avut grija timp de decenii de protejarea intereselor mafiote ale cartelului auto din aceasta tara. |
|
#2140
Publicat: 26 iulie 2017 - 20:20
Bineinteles ca si in UK, nea caisa CEO la Aston Martin s-a gasit sa se planga de distrugerea unei ramuri a industriei. Cred ca o fi vorbit la telefon cu mafiotii din cartelul german de vine cu aceeasi placa rasuflata.
Numai ca in plus vrea sa fie si ridicol cerand construirea de fabrici de baterii de catre guvern. Oare a uitat CEO de la Mercedes sa-i spuna ca fabrica de baterii au construit-o cu investitii proprii si ca nicaieri statul nu e obligat sa le faca pomana ? Dupa inca vreo cateva prostii impotriva electricelor legate de autonomia prea mica a electricelor raportat la Mica Britanie si cum clientii Aston Martin vor dori si dupa 2040 masini pe motorina si benzina, a venit in incheiere si cu vesnica promisiune a constructorilor europeni ca peste 2 ani vor scoate o masina full electrica care in 2025 spera sa reprezinte un sfert din vanzarile marcii. http://economie.hotn...ina-benzina.htm Acuma dupa ce am vazut declaratiile mafiotilor din cartel si ale acestui nea caisa, stau si ma intreb daca nu cumva astia ori ne cred prosti pe toti ori exista vreun test de prostie pe care ei trebuie sa-l absove pentru a putea fi numiti in aceste functii. Inchei pe seara aceasta cu inca o veste buna venita dupa destramarea cartelului : http://m.automarket....care-78681.html |
#2141
Publicat: 26 iulie 2017 - 21:45
Astept sa vad si eu raport asupra gazelor de esapament de la sobele din case... ca tot se vorbeste de particule. Interesant, las masina la supermarket 2 ceasuri pana fac cumparaturile nici un gram de praf. Vin la casa, dupa un ceas deja este plina... deci pana in 2020 ar trebui interzise sobele/centralele cu lemne/peleti/carbune/motorina, sa treaca pe gaz/electric daca tot vrem sa fim eco. Si daca vrem sa fim si mai eco sa trecem pe eoliana si alte idei nastrusnice greu de pus in practica.
|
#2142
Publicat: 26 iulie 2017 - 22:22
Greu de pud in practica? Uite aici...Scotia obtine 118% energie din surse verzi.
http://www.independe...s-a7855846.html |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 5
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi